Online ideeënbord maken, website?

02-12-2013 22:07 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een website waar ik een soort ideeënbord kan maken voor de inrichting van mijn huis.

Dus waar ik foto's etc kan plakken van dingen die ik tegenkom op internet, daarmee kan schuiven, er dingen bij kan schrijven etc.

Pinterest ken ik, maar ik ben meer op zoek naar een soort prikbordidee.. Ik kom niet helemaal op de juiste term

Weet iemand zo'n website? Of in elk geval de goede term voor wat ik bedoel, dan kan ik daarmee verder zoeken!
http://binnenhuisadviseur ... s/online-moodboard-maken/
Evernote? Niet helemaal het prikbord-idee, maar vind het zelf wel fijn werken.
Een moodboard! Dat is het woord, bedankt cateautje

Ik ga beide websites even bekijken, eens zien wat ik het fijnst vind werken.
Veel plezier.
Kijk ook eens op welke.nl

Vind ik altijd wel een leuke site, niet alleen woon ideeën, maar ook voor koken, tuin, creatieve dingen etc!
Pinterest.com. Ik hoor van iedereen die beide kent dat het op welke.nl lijkt.

Wel opgepast, kan verslavend zijn
Ik ben nu bezig op Polyvore.com.

Is precies wat ik bedoel qua plaatjes plakken/schuiven/vergroten/verkleinen, kleuren toevoegen etc. Er staan heel veel verschillende meubels etc. in de database, ben alleen nog even aan het kijken of ik ook eigen plaatjes toe kan voegen..
Zeker Pinterest!
Sorry, helemaal over je pinterest zin van je OP heen gekeken. Daar kun je idd geen kleuren e.d. toevoegen.
Dit is echt leuk

Je kan plaatjes van websites meteen uploaden naar polyvore en die weer in je geknutselde huiskamertje plakken.

Ben al helemaal fan
O en ik heb geen aandelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven