Ontwormen katten
vrijdag 22 maart 2013 om 17:46
Ik heb net mijn katten ontwormingstabletjes gegeven, verstopt in hun blikvoer. Kater kauwde het zonder morren weg, maar poes (waarvan ik vermoed dat ze naast onopvoedbaar ook hoogbegaafd is) at netjes om de tablet heen. Dus ik het pilletje weer uit het voer gepield en geprobeerd het achter in haar bek te krijgen. Resultaat 2 opengekrabte handen en een overspannen poes ;-( Morgen doe ik nog wel een poging in een stukje leverworst (wat ik nog moet kopen), of anders haal ik wel weer ontwormingspasta.
Hoe pakken jullie dat aan, medicijnen geven aan je huisdier? En ontwormen jullie je kat ook regelmatig, of ben ik de enige die daarin het boekje volgt?
Hoe pakken jullie dat aan, medicijnen geven aan je huisdier? En ontwormen jullie je kat ook regelmatig, of ben ik de enige die daarin het boekje volgt?
vrijdag 22 maart 2013 om 23:43
Ik gebruik Mansonil en deze eet meneer hier gewoon op alsof het een snoepje is.
Hiervoor ook bezig geweest met pasta, maar die moest hij niet meer.
Deze tabletten houd je even in je handen, worden ze iets warm en dan geven ze een geur af die hij lekker vindt.
Hiervoor ook bezig geweest met pasta, maar die moest hij niet meer.
Deze tabletten houd je even in je handen, worden ze iets warm en dan geven ze een geur af die hij lekker vindt.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.