Onverwachts vrij

21-02-2020 08:34 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Vriend en ik zijn onverwachts een dag vrij samen. Woonachtig provincie Utrecht. Iemand tips om iets leuks te doen vandaag?

Als we niets kunnen vinden gaan we gewoon lekker lunchen/winkelen/wijn drinken. :P maar misschien zit er de gouden tip tussen!
Gewoon lekker relaxen een optie?
Waarom gelijk wat willen doen als je een keer vrij bent?
Alle reacties Link kopieren
Oak de trein naar den bosch. Carnaval barst vanaf een uur of 15 los
Alle reacties Link kopieren
Het wordt een zeldzaam zonnige dag tussen alle bewolkte en regenachtige dagen.
Ik wil opteren voor een flinke boswandeling. Lekker even vitamine D vangen.
Alle reacties Link kopieren
We hebben gewoon allebei zin om er op uit te gaan ipv op de bank te hangen, dat gaan we morgen en overmorgen al doen ivm het slecht voorspelde weer.
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
21-02-2020 08:39
Het wordt een zeldzaam zonnige dag tussen alle bewolkte en regenachtige dagen.
Ik wil opteren voor een flinke boswandeling. Lekker even vitamine D vangen.
Dat doe ik al bijna dagelijks, woon naast het bos! Maar heerlijk is het inderdaad :proud:
Alle reacties Link kopieren
Als je misschien iets buiten je comfortzone wilt doen kan je er gerust een dagje carnaval van maken! Even een leuk pakje aan en op de trein richting Brabant of Limburg :cheers:
Alle reacties Link kopieren
snoepzak schreef:
21-02-2020 08:38
Oak de trein naar den bosch. Carnaval barst vanaf een uur of 15 los
Dat wil ik juist vermijden :$
Alle reacties Link kopieren
chocoladerijstwafel schreef:
21-02-2020 08:41
Dat doe ik al bijna dagelijks, woon naast het bos! Maar heerlijk is het inderdaad :proud:
Lucky you!
Alle reacties Link kopieren
Toerist in een nabij gelegen stad spelen? Amersfoort oid, museum bezoeken, rondslenteren, koffie drinken etc?
Alle reacties Link kopieren
Overdag naar de bios!
Alle reacties Link kopieren
Naar de sauna, dierentuin, pretpark, museum.
Ik ben jaloers. Heel jaloers !!!:)

Ik zou uitslapen, brunchen in de stad, beetje winkelen, wijntje drinken, naar huis om te relaxen.

Nogmaals, ik ben jaloers. Fijne dag! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Sauna, samen lunchen, bioscoop
Alle reacties Link kopieren
Kroller muller en rondje veluwe
Alle reacties Link kopieren
Pak de trein en bezoek het Groninger Museum.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk, geniet ervan samen!
Je kunt in Rhenen bij de panda's kijken en dan vanavond naar het China Light Festival.

Je kunt een van de vele kastelen bezoeken in ons land.

Je kunt naar Kleve rijden in Duitsland om daar lekker te lunchen en te winkelen, de auto af te tanken en boodschappen te doen.

Op bezoek bij een oma of oudtante.

Of je gaat naar Rotterdam, huurt een OV-fiets, fietst naar de Erasmusbrug, pakt daar de waterbus en dan een veerpont en fietst dan bij Kinderdijk langs de molens en weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Motorbeurs!
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat mensen in het midden van het land deze problemen hadden :) in Amsterdam is van alles te beleven, in Haarlem ook, in Leiden ook, Den Haag ook, Utrecht ook :-D De andere kant van Nederland ken ik niet zo goed maar daar valt vast ook veel te doen :hyper:
Netflixuh
Alle reacties Link kopieren
IJsbeeldenfestival in Zwolle (IJsselhallen)! Daarna Zwolle in. Kaartjes met karting via de site van ANWB regelen (als je lid bent van de ANWB). Erg mooi. Wel koud (-8).
Alle reacties Link kopieren
wolkie schreef:
21-02-2020 09:58
IJsbeeldenfestival in Zwolle (IJsselhallen)!
Ik heb niet snel, dat ik iets zwaar vind tegenvallen, maar bij het ijsbeeldenfestival wel
Had me er veel meer van voorgesteld
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
21-02-2020 10:05
Ik heb niet snel, dat ik iets zwaar vind tegenvallen, maar bij het ijsbeeldenfestival wel
Had me er veel meer van voorgesteld
Wat vond je tegenvallen dan? Ik vond het wel mooi. Horeca belachelijk duur maar de kaartjes relatief goedkoop.
Alleen geen enkele uitleg ofzo dat is wel eens jammer. En het is niet heel groot.
Alle reacties Link kopieren
wolkie schreef:
21-02-2020 10:24
Wat vond je tegenvallen dan? Ik vond het wel mooi. Horeca belachelijk duur maar de kaartjes relatief goedkoop.
Alleen geen enkele uitleg ofzo dat is wel eens jammer. En het is niet heel groot.
Koud, duur, druk, saai, weinig en vooral weinig opvallends.
Beetje alsof het vermaak uit andere tijden is. Alsof je nu naar een herhaling van TheA-team kijkt

Had me er gewoon meer van voorgesteld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven