op kamers en verhuizen ??

06-08-2013 23:38 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoe deden jullie dat?

Ik heb 2 grote koffers 3 grote tassen en een tv en koelkast

Nou die koffers zijn nog wel te doen maar hoe ik die koelkast naar boven breng is me nog een raadsel hihi!

heb zelf geen auto me moeder wel maar die werkt meestal en daarna geen zin

Ik zat er aan te denken om zelf met de metro erheen tegaan met een koffer en weekendtas met al me belangrijke spullen en dat me moeder later de spullen brengt maar dan zit ik weer zonder tv
Ik denk dat ik nog maar even thuis zou blijven wonen als ik jou was, als dit al zo'n dilemma is ga je het nog zwaar krijgen!
Heb je geen andere familieleden die je kunnen helpen? Met tillen en vervoeren in auto?
Je kunt vast wel zonder tv.

En verder kun je toch wel een paar keer heen en weer reizen voor je overige spullen? Of bel wat vrienden, altijd gezellig.
Lekker aardig van je Floortje, pff.. Iedereen moet ergens beginnen en zij dus hier, dus waarom die vreemde opmerking? To: begin inderdaad net hè belangrijkste spullen; heb ik ook zo gedaan van Zwolle tot Rotterdam. Met de koelkast kan je moeder je toch een keer helpen? Bijv in het weekend?
- vrienden met een rijbewijs regelen

- busje huren

- wachten

- twee keer reizen, een keer met tassen, een keer met de tv

- een bakfiets huren
Huur een bakfiets. Binnen een stad is dat prima te doen. Vraag 2 sterke vrienden voor de koelkast, en geef ze lekker eten en bier als beloning. As simple as that..
quote:floortjek schreef op 07 augustus 2013 @ 00:02:

Ik denk dat ik nog maar even thuis zou blijven wonen als ik jou was, als dit al zo'n dilemma is ga je het nog zwaar krijgen!zo lekker onaardig...
Oh en tv inderdaad met bakfiets als je al in de stad woont, gaat prima! veel plezier op je nieuwe kamertje!
Je moeder heeft geen zin om je te helpen?
Je hebt helemaal geen vrienden of familie met 'n auto?
Lekker moeder heb jij trouwens dat ze je niet eens wil helpen verhuizen.

En hoe zit het met je vader?
Ik had een buurman die mij hielp met het matras, mijn fiets, pc en wat kleding en boeken.

Verder moest ik alles nieuw kopen, dus leende ik een bakfiets en ging langs de kringloopwinkels en ikea. Mijn bank, koelkast en kast kon ik ergens voor een prikkie ophalen.

Oh en een tv heb ik ook niet, al 4 jaar niet (het was of een tv of een schildersezel - makkelijke keuze!) en ik leef nog steeds!!
quote:deysie schreef op 07 augustus 2013 @ 02:38:

Je moeder heeft geen zin om je te helpen?

Vind ik, als moeder van 2 op kamers wonende kinderen, ook best raar.

Je helpt als moeder zijnde toch gewoon?

Ik werk ook fulltime, nou dan help je op zaterdag of na je werk
Je moeder heeft 'geen zin' haar dochter te helpen verhuizen? Heb je haar wel gevraagd? Kan het me nauwelijks indenken...

Regel anders vrienden die je helpen verhuizen en de zware dingen naar boven sjouwen. Op kamers, kunnen je overige huisgenoten je niet even een handje helpen? In de grote wereld zal je een beetje creatief moeten worden!
Misschien wil moeder niet dat TO het nest verlaat? Of interesseert het haar geen moer en gaat TO juist daarom op kamers. De hang naar een tv zegt wel wat, denk ik.

Succes TO, het is 1 dag buffelen en even geen tv, maar dan is het ook klaar en kun je uitrusten op je eigen plekje :-)
Ja ja, nu weet ik het wel!
Heb je daar al een bed dan en een kast?
Been there, done that, got the T-shirt.
Heb je huisgenoten die de koelkast kunnen helpen tillen?

Heb je wel n rijbewijs? Dan kan je een busje huren.

En ajb geen me gebruiken. T is mijn of m'n.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:doreia schreef op 07 augustus 2013 @ 08:19:

Je moeder heeft 'geen zin' haar dochter te helpen verhuizen? Heb je haar wel gevraagd? Kan het me nauwelijks indenken...

!Wees blij dat je je dit niet kan indenken. Ik moest een keer met spoed weg van mijn kamer, was echt meer dan noodzakelijk. Mijn vader vond maar dat ik moest wachten tot het weekend (en dat kon gewoon echt niet!). Uiteindelijk heeft mijn huidige schoonvader (en CEO van een groot bedrijf) een middag vrijgenomen, een aanhanger gehuurd en heeft me 'gered'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven