Oppas duitse dog
zaterdag 16 juli 2011 om 22:08
Ja het klinkt waarschijnlijk belachelijk, maar wij zoeken een oppas voor onze duitse dog.
Alleen als we op vakantie gaan, en we willen hem niet in een kennel doen, hij is erg enthousiast naar andere honden (alleen in het begin) en wij zijn bang dat de kennelhouder dan onze hond gewoon in de kennel laten zitten omdat ze er geen zin in hebben, ook slaapt hij dan in een hok en dat is hij niet gewend.
We hadden een adres, maar die mensen zijn er mee opgehouden helaas,
Vandaar zoeken wij een leuk gezin/baasje liefst zelf met een duitse dog/grote hond(en) die het leuk vind om een paar dagen op onze hond te passen.
Zijn hier mensen met een DD? en hoe doen jullie dat? Het is nogal een hond om een paar dagen bij iemand te droppen...
Je stopt hem niet zo maar in een tasje zeg maar
(ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, hopelijk hier op het juiste adres)
Alleen als we op vakantie gaan, en we willen hem niet in een kennel doen, hij is erg enthousiast naar andere honden (alleen in het begin) en wij zijn bang dat de kennelhouder dan onze hond gewoon in de kennel laten zitten omdat ze er geen zin in hebben, ook slaapt hij dan in een hok en dat is hij niet gewend.
We hadden een adres, maar die mensen zijn er mee opgehouden helaas,
Vandaar zoeken wij een leuk gezin/baasje liefst zelf met een duitse dog/grote hond(en) die het leuk vind om een paar dagen op onze hond te passen.
Zijn hier mensen met een DD? en hoe doen jullie dat? Het is nogal een hond om een paar dagen bij iemand te droppen...
Je stopt hem niet zo maar in een tasje zeg maar
(ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, hopelijk hier op het juiste adres)
zaterdag 16 juli 2011 om 22:16
Hoi zal me even nader verklaren haha! Ieder jaar heb ik rond de Zomer een oppas hond (verschillende) dit omdat ik het heel gezellig vind om een (tijdelijke) hond te hebben! Helaas heb ik voor een "eigen" hond geen tijd. In welk deel van het land wonen jullie. (ps. Heb een grote tuin en woon aan de rand van het bos)
zaterdag 16 juli 2011 om 22:20
Wij wonen in noord brabant, maar zijn best bereid een stukje te rijden om onze hond een vakantie te bieden;)
@ kikietje, heb je zelf een hond? dat vinden wij voor onze hond wel leuk. Dat is ook afleiding voor hem, dan heeft hij geen oog voor ons als we vertrekken zeg maar.
@ pitta, een paar dagen zijn er max. 8. We willen volgend jaar voorjaar misschien met vakantie.
@ kikietje, heb je zelf een hond? dat vinden wij voor onze hond wel leuk. Dat is ook afleiding voor hem, dan heeft hij geen oog voor ons als we vertrekken zeg maar.
@ pitta, een paar dagen zijn er max. 8. We willen volgend jaar voorjaar misschien met vakantie.
zaterdag 16 juli 2011 om 22:28
quote:Tiza schreef op 16 juli 2011 @ 22:20:
Wij wonen in noord brabant, maar zijn best bereid een stukje te rijden om onze hond een vakantie te bieden;)
@ pitta, een paar dagen zijn er max. 8. We willen volgend jaar voorjaar misschien met vakantie.Welkom hier! We gooien 'm bij een bouvier, cockerspaniel en een Duitse Dog. Komt goed.
@ pitta, een paar dagen zijn er max. 8. We willen volgend jaar voorjaar misschien met vakantie.Welkom hier! We gooien 'm bij een bouvier, cockerspaniel en een Duitse Dog. Komt goed.
zaterdag 16 juli 2011 om 22:34
Wij passen vanaf dinsdag op de DD van mijn moeder! Waar wij namelijk al jaaaaaren tegen aanlopen met alle doggen die we hebben gehad is dat ze slecht aarden in een pension. Niet eten en gewoon erg van slag zijn.
Ook hebben we al 2 keer gehad dat de hond iets op gelopen had en 1 daarvan is zelfs dood gegaan.
Goed dat je ook wat persoonlijks zoekt voor je DD!
Als ik een groot huis had met tuin had die zo mogen komen! Had ook leuk geweest voor onze DD. De lieve schat.
Ook hebben we al 2 keer gehad dat de hond iets op gelopen had en 1 daarvan is zelfs dood gegaan.
Goed dat je ook wat persoonlijks zoekt voor je DD!
Als ik een groot huis had met tuin had die zo mogen komen! Had ook leuk geweest voor onze DD. De lieve schat.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft