Opslag

05-01-2010 10:42 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan de zolder verbouwen en moeten veel spullen opslaan dit zijn alleen verhuisdozen, denk dat ik zo'n 3 tot 4 m2 nodig heb.

Nu probeer ik op internet te vinden hoe duur dit bij verschillende bedrijven is, maar ze willen allemaal uitgebreid terugbellen / afspraak maken/ rondleiden.

Heb ik eigenljik niet zo'n zin in; wil op voorhand gewoon de prijs weten voor ik uberhaupt ergens een afspraak maak.

Hebben jullie ervaring hiermee en waar opgeslagen en wat zijn de kosten ongeveer?

Alvast bedankt!!
Citybox lijkt me altijd wel redelijk in prijs. Maar ik heb er nog nooit echt gehuurd.

Evt. bij vrienden/bekenden, is dat nog een optie?
Bij Citybox en Sureguard betaal je dan ongeveer 50,- per maand, schat ik in. Vaak hebben ze wel een aanbieding dat de eerste maand gratis is, voor korte opslag scheelt dat wel een slok op een borrel.

Houd er wel rekening mee dat ze je altijd een grotere box willen aansmeren dan je nodig hebt ;) zogenaamd omdat er geen kleinere vrij zijn.

Even gaan kijken is zo gek nog niet, dan krijg je een idee bij de ruimte en huur je niet een veel te grote of te kleine box.
heb wel eens bij shurgard geïnformeerd. de prijzen zijn afhankelijk van de locatie (en welke ruimte ze beschikbaar hebben, allemaal aparte boxen).weet nog dat er een heel groot verschil zat tussen of je in Rotterdam of in Amersfoort iets wou opslaan. daarom is er geen standaard prijs en kun je niet op de site zien wat het gaat kosten. vond het zelf trouwens nogal prijzig, maar weet niet meer precies hoeveel het was (we hebben het niet gedaan).
Neem wel een verzekering erbij voor schade als bv water. Mijn buren deden dat niet want het was al wat te prijzig voor ze (opslag van de gehele inboedel). Door extreme regen liep de hele boel onder en konden ze de gehele inboedel afschrijven, werd namelijk niet vergoed. En als ze bv zeggen dat een kleinere box niet beschikbaar is en ze jullie zo een grotere box willen aansmeren, vraag dan of de prijs van de kleinere (en gevraagde) box betaald kan worden. Merk je denk ik snel genoeg of ze inderdaad geen box over hebben of ze je geld uit de zak willen kloppen.
ja, Prideke, dat is een hele goeie inderdaad van die verzekering !!Inboedel op een ander adres is bij de meeste polissen niet meeverzekerd. Bij verhuurders als Citybox etc kun je volgens mij ook direct een verzekering afsluiten, maar dat zal wel prijzig zijn?

Onlangs is de Citybox in Amaterdam afgebrand en hebben heel veel mensen ondervonden dat ze niet verzekerd waren. echt balen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven