Pakje uit Amerika, hoe lang duurt dat?

17-09-2013 11:52 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weken geleden iets besteld bij een klein bedrijf in de VS. Nu nog niets ontvangen.

Ik heb wel eens gehoord dat pakjes lang kunnen blijven liggen bij de douane maar kan er niets meer over vinden.

Wie heeft hier ervaring mee?
Je zou de douane kunnen opbellen (volgens mij). Vaak hangen er ook extra kosten aan het importeren van goederen uit landen buiten de EU.

Uit eigen ervaring kan het minstens een week of 2 tot 5 á 8 duren eer een pakketje in huis was. Ligt er ook aan met welke prioriteit een pakketje is verzonden.
Ik heb toevallig 9 dagen geleden wat besteld. Toen ik vanmorgen thuis kwam lag er een briefje dat ik mijn pakje morgen bij het postkantoor kan ophalen. Dus hier vrij snel en gewoon verzonden.
Met mensen neuken in de hoop dat je gevoelens overgaan is echt zooo denken dat glijmiddel anticonceptie is. #Murdoch#
Okay, kan dus zowel snel gaan als lang duren....

Als het bij de douane ligt kunnen zij importrechten vragen, neem ik aan. Krijg je dan gewoon een rekening van ze?
Man bestelt ook regelmatig iets uit Amerika, en het is wel eens gebeurd dat het 4 weken bij de douane heeft gelegen
Het kan heel erg verschillen. Soms heb ik iets al binnen 3 dagen binnen, andere keren moet ik wel 7 weken wachten op een pakketje.
Okay, dank...dan moet ik nog maar even geduld hebben.
Nou verrek:

As we speak wordt mijn pakketje bezorgd. Drie weken ongeveer geduurd en geen post van de douane met heffing erbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven