penis surprise maken

09-12-2019 18:37 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Ik zou graag een surprise maken die een grote penis moet voorstellen. Met groot bedoel ik groot genoeg zodat in de penis een pakje past van circa 15x15x20cm. Het leukst zou zijn als dit van materiaal is waar je in kan knijpen of iets dergelijks zodat er slagroom/scheerschuim uit het gat komt.

Ik ben helemaal niet knutselig aangelegd en heb geen idee hoe ik dit moet doen. Op internet word ik helaas niet veel wijzer. Wet iemand iets om me op weg te helpen?

Bedankt alvast!
anoniem_143689 wijzigde dit bericht op 09-12-2019 18:42
0.31% gewijzigd
lege ronde mayofles op pakje? kleurtje verven of papier /vilt erom heen ,twee ballen eronder.en vullen van tevoren met scheerschuim
Een grote penis is maar 20cm? Je bent duidelijk niets gewend. Zoek is op internet op penis taarten je vindt er vanzelf wel een aantal.
Wat leuk, heb je je schoonvader getrokken bij het loten?
Alle reacties Link kopieren
ManOpHetPrikbord schreef:
09-12-2019 18:42
Wat leuk, heb je je schoonvader getrokken bij het loten?
:applause:
Alle reacties Link kopieren
@santaaa haha, het gaat erom dat die penis niet met een diameter van whatever groot maar 20cm hoog kan zijn. Dan kloppen de verhoudingen niet. Dus hij moet best groot worden.
Ik doe surprises met een vriendinnengroep haha
Alle reacties Link kopieren
Met de nadruk op getrokken. :-D
Classy hoor... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Als je het zelf niet kunt bedenken maak je maar iets anders. In mijn familie heb je je laatste uitnodiging om mee te doen trouwens wel gehad als dit je idee van leuk is..
Alle reacties Link kopieren
petra123456 schreef:
09-12-2019 19:00
Als je het zelf niet kunt bedenken maak je maar iets anders. In mijn familie heb je je laatste uitnodiging om mee te doen trouwens wel gehad als dit je idee van leuk is..
Het is met haar vriendinnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou Charles gewoon in je taart stoppen... maar dan heb je wel iets meer dan 20cm als ik de verhalen mag geloven!
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.com/amp/s/nl.m.wikih ... en%3famp=1

Penisvorm boetseren i.p.v. een vulkaan?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
petra123456 schreef:
09-12-2019 19:00
Als je het zelf niet kunt bedenken maak je maar iets anders. In mijn familie heb je je laatste uitnodiging om mee te doen trouwens wel gehad als dit je idee van leuk is..
Tuttuttut.
Alle reacties Link kopieren
Santaaa schreef:
09-12-2019 18:41
Een grote penis is maar 20cm? Je bent duidelijk niets gewend. Zoek is op internet op penis taarten je vindt er vanzelf wel een aantal.
Ik vind 15x20 cm aardig aan de maat hoor;)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk van een groot vel karton een grote koker vouwen/rollen als schacht. En dan voor de eikel iets van een ballon half in de schacht? En de ballen ook van ballonnen oid? Of van van die grote sponsballen?

Edit; je wil dat er slagroom uit kan spuiten, dat had ik even gemist:)
aragog wijzigde dit bericht op 09-12-2019 19:18
14.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
staafmixer schreef:
09-12-2019 19:02
Het is met haar vriendinnen.
Waarom dan een penis? Maak dan een vagina die squirt, zou ik zeggen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
https://www.chefclub.tv/en-us/recipes/o ... melt-away/


Zo'n lange ballon gebruiken.

Afbeelding
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Misschien een pantykousje volstouwen met vulling. Kerstballen in pantysokjes. Aan elkaar knopen. Eventueel fles slagroom erin verwerken. Dan kun je een flinke maken. Balhaar is in ieder geval essentieel voor het effect. Als het met eten mag kan ik je hagelslag aanraden.
Alle reacties Link kopieren
Een langwerpige ballon, leeg met wat balletjes erin, vastdraaien en dan opblazen?
Een condoom met klei erin en om de klei in het condoom water, dan dichtknopen?
Dat groene kerststukspul als basis?
Wat een zure gleuven weer hier. Ik geef je groot gelijk dat je een leuter maakt!
pejeka schreef:
09-12-2019 19:17
Waarom dan een penis? Maak dan een vagina die squirt, zou ik zeggen.
Pejeka! :O o_o
Alle reacties Link kopieren
Papiermaché of gipsverband om zo'n langwerpige ballon en twee kleinere ronde ballonnen, ballonnen leeg laten lopen als het droog en stevig is, het uiteinde gewoon van massief gipsverband of papiermaché. Materiaal waar je in kan knijpen zou ik niet weten. Er bestaat gietrubber, zie ik, maar geen idee hoe dat werkt en dat is denk ik ook wel erg duur voor een geintje.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
SallySpectra* schreef:
09-12-2019 19:26
Pejeka! :O o_o


:HA:
pejeka schreef:
09-12-2019 19:17
Waarom dan een penis? Maak dan een vagina die squirt, zou ik zeggen.

Die hebben ze zelf al, dus dat is niet echt een surprise dan.
Misschien een taart? :rofl: (trouwens wel knap gemaakt zeg!!)

Afbeelding
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 09-12-2019 19:41
79.89% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven