Plak plastic glas in lood

03-06-2010 21:39 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Een tijd geleden heb ik hier een onderwerp gezien over zelf met een soort plak plastic "glas in lood" ramen maken. Nou zie ik altijd mensen links maken naar oudere topics e.d. maar dit lukt mij nooit (ik weet ook niet hoe ik onderwerpen moet zoeken hier) dus ik vraag het maar op deze manier.

Wie heeft ervaring met dit plastic; is het mooi geworden? Moet je zelf erg creatief zijn of kan je kant en klare "prints" kopen? Waar koop je het? Hoe duur is het ongeveer?

Ik hoop dat iemand ervaring heeft of mij het oude topics kan geven:)

Alvast bedankt!
plakplastic

bedoelde je dit topic?
anoniem_53993 wijzigde dit bericht op 03-06-2010 21:57
Reden: nu hopelijk wel
% gewijzigd
Je linkie doet het niet GW

Deze wel. Als het goed is

plakplastic aanbrengen; de gouden tip?
Hm, ik weet het niet. Als ik op de koppeling klik krijg ik een pagina van http.com
Ik weet dat ze plakplastic met glas in lood print bij de gamma verkopen

(voor je ramen tegen inkijk)

maar ik weet niet of dat is wat je bedoeld.
Die van Sarah doet het wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
@ moods Als dat er leuk uit ziet, is dat wat ik bedoel:)

Ik heb boven mijn ramen vier kleine raampjes, het lijkt me er super leuk uit zien die te laten lijken op glas en lood ramen.

Ik ga even kijken bij de Gamma.
Ik heb het bij Decorette gekocht.
Als je googled op "raamfolie glas in lood" kom je vanalles tegen.
Ik heb glas in lood folie voor de ramen aan de voorkant. Gedeeltelijk dan, want ik wil nog wel kunnen gapen natuurlijk. Hoewel je er wel redelijk goed doorheen kan kijken. Dit voor de poes en de hond die er altijd voor het raam zitten.

Het is geen plakfolie, maar folie die statisch is en die je dus ook gemakkelijk kan schuiven. Je hebt ze in allerlei soorten glas in lood.

Ik heb dus deze:

ziet er leuk uit Zoebie
Die vind ik leuk, waar haal je die, Zoebie? Ik ken alleen die plakfolie en wat jij beschrijft lijkt me fijner, omdat deze verschoven kan worden.
Het zit er alweer een jaar of drie voor. Maar ik heb die toen bij de Hubo gehaald.
En plakfolie mislukt bij mij altijd. Bubbels enzo. Daar heb je hier geen last van. Je kunt het er zo vaak afhalen als je wilt.
site

Decorette heeft het ook ja
Ja, gevonden, dankjewel!
Rosylla, wel opletten dat je dan voor de statische folie gaat.

De site waar je op komt is plakfolie. Maar de statische hebben ze ook. Zie links in het rijtje.
Misschien een beetje laat :p Maar je kan ook zelf een glas in lood raam maken. Op deze site http://glasinlood-info.nl staat uitgebreid beschreven hoe je dat moet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven