Plak plastic glas in lood
donderdag 3 juni 2010 om 21:39
Hallo,
Een tijd geleden heb ik hier een onderwerp gezien over zelf met een soort plak plastic "glas in lood" ramen maken. Nou zie ik altijd mensen links maken naar oudere topics e.d. maar dit lukt mij nooit (ik weet ook niet hoe ik onderwerpen moet zoeken hier) dus ik vraag het maar op deze manier.
Wie heeft ervaring met dit plastic; is het mooi geworden? Moet je zelf erg creatief zijn of kan je kant en klare "prints" kopen? Waar koop je het? Hoe duur is het ongeveer?
Ik hoop dat iemand ervaring heeft of mij het oude topics kan geven:)
Alvast bedankt!
Een tijd geleden heb ik hier een onderwerp gezien over zelf met een soort plak plastic "glas in lood" ramen maken. Nou zie ik altijd mensen links maken naar oudere topics e.d. maar dit lukt mij nooit (ik weet ook niet hoe ik onderwerpen moet zoeken hier) dus ik vraag het maar op deze manier.
Wie heeft ervaring met dit plastic; is het mooi geworden? Moet je zelf erg creatief zijn of kan je kant en klare "prints" kopen? Waar koop je het? Hoe duur is het ongeveer?
Ik hoop dat iemand ervaring heeft of mij het oude topics kan geven:)
Alvast bedankt!

donderdag 3 juni 2010 om 23:06
Ik heb glas in lood folie voor de ramen aan de voorkant. Gedeeltelijk dan, want ik wil nog wel kunnen gapen natuurlijk. Hoewel je er wel redelijk goed doorheen kan kijken. Dit voor de poes en de hond die er altijd voor het raam zitten.
Het is geen plakfolie, maar folie die statisch is en die je dus ook gemakkelijk kan schuiven. Je hebt ze in allerlei soorten glas in lood.
Ik heb dus deze:
Het is geen plakfolie, maar folie die statisch is en die je dus ook gemakkelijk kan schuiven. Je hebt ze in allerlei soorten glas in lood.
Ik heb dus deze:
donderdag 12 augustus 2010 om 23:04
Misschien een beetje laat :p Maar je kan ook zelf een glas in lood raam maken. Op deze site http://glasinlood-info.nl staat uitgebreid beschreven hoe je dat moet doen.