Plantjes

15-03-2013 23:16 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag op de zolder wat plantjes neerzetten, om te roken, wiet. ik denk gewoon wel voor eigen gebruik, hooguit ook mijn broertje en zijn vrienden en die kunnen dan wel wat bijdragen.

Alleen heb ik geen idee hoe ik dit aan moet pakken of zou het ook gewoon in een kas kunnen, ik denk dat de zolder warmer is, maar hoe zit dat met verlichting etc.

Wie heeft er ook plantjes op zolder en kan mij daar over in lichten?
loepen nlies, Boro leidt aan het Tara singh Varma syndroom, maar ze kan mooi breien, dus we accepteren het maar
quote:Java schreef op 15 maart 2013 @ 23:33:

Boro, je lult. Iedere beginner weet dat je wiet veel beter in een kelder kunt kweken dan op zolder.Nee hoor dat ligt aan het aura dat de kweker uitstraalt, daardoor is of de kelder of de zolder beter
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik weet dat het laat is maar kam er iemand normaal reageren, met tips, niet alleen maar halve verhalen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 maart 2013 @ 23:38:

loepen nlies, Boro leidt aan het Tara singh Varma syndroom, maar ze kan mooi breien, dus we accepteren het maarloepen? googlen zal je bedoelen, om de ins en outs van dat syndroom te begrijpen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Oh, je hebt kinderen? Haske handig, die kunnen mooi watergeven, knippen en de lampjes bedienen.
Gewoon in een potje en later in een cement emmer van de bouwmarkt. In het zonnetje en niet teveel water geven. Simpel he en joh, dat je kind astma heeft is bijzaak. Als jij maar lol hebt!
quote:meryan schreef op 15 maart 2013 @ 23:42:

Oh, je hebt kinderen? Haske handig, die kunnen mooi watergeven, knippen en de lampjes bedienen.Die oudste misschien, maar de jongste is nog echt te jong hoor.
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 maart 2013 @ 23:26:

ik dacht, ha eindelijk een lente-topicDacht ik ook ja..
quote:Silvy schreef op 15 maart 2013 @ 23:42:

Gewoon in een potje en later in een cement emmer van de bouwmarkt. In het zonnetje en niet teveel water geven. Simpel he en joh, dat je kind astma heeft is bijzaak. Als jij maar lol hebt!

In een emmer cement? Dan kan het toch niet groeien?

En ik rook niet in bijzijn van het kind hoor, doe eens niet zo raar.
quote:haaietandenfee schreef op 15 maart 2013 @ 23:43:

[...]

Die oudste misschien, maar de jongste is nog echt te jong hoor.Ach, wat is jong?
Zaadjes regelen. Op kweken in een boterbakje met een plastick zakje erover voor de condence. En vervolgens de kiempjes op kweken in grotere bakken. En pas dan komen de lampen de waaiers en de sprenkling instalatie aan de orde. Maar heb je niet ergens een coffeeshop bij je in de buurt?

Die lui die daar werken kunnen je misschien meer vertellen over dit soort dingen dan wij hier.
Nog niet lopend en stopt nog van alles in zijn mondje, dus nope, not done.
Ik heb al planten, hoef niet te kiemen.

Wil alleen dat ze nu goed groeien, zijn echt nog stekkies.
Lezen Ik zei cement emmer, niet een emmer met cement.
Pokon
Oh, cementemmer, wees dan ook duidelijk.
Pokon is echt te duur, ik wil wel kwaliteit maar niet ten koste van ons eten, het is geen vetpot hoor hier.

Vandaar dat ik hoop om mijn inkomsten te verhogen en in mijn eigen wiet te voorzien, maar weet gewoon weinig en wil graag ervaringen.
quote:haaietandenfee schreef op 15 maart 2013 @ 23:47:

Nog niet lopend en stopt nog van alles in zijn mondje, dus nope, not done.Loopkar en muilkorf?
fijn dat hier zoveel ervaring zit
http://www.cannabisvoordummies.nl/wietkweken.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Kun je geen stroom bij de buren trekken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou ik hoor graag meer, maar lees vannacht als ik thuis kom wel wat, als er nog werkelijk nuttige info komt.

Eerst maar even de voetjes van de vloer.

Fijne avond allen!
Lekker in de tuin zetten, met 3 planten kom je wel een jaartje vooruit denk ik. Vooral als je 't goeie struiken laat worden
Kan je ook het telefoonnummer van mijn oude buren geven, die hadden jarenlange ervaring.
Ooit het vehaal gehoord van een agent die op een basisschool in het kader van bureau Halt voorlichting gaf. Reactie van een leerling: die planten hebben mijn ouders op zolder staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven