Plastic verwijderen uit oven
vrijdag 19 augustus 2011 om 13:20
Ik wou vanmiddag lekker koekjes gaan bakken met mijn 2 jarige dochter, gezellig!
Dus ik de oven voorverwarmen en ondertussen ging ik het beslag maken, trek ik later de oven open en zie daar een gesmolten plastic zakje waar een houten spelletje in zat...
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8ZUY7VL7.jpg
Maar nu, kan ik mijn oven nog schoonkrijgen of is hij rijp voor de vuilstort?
Het plastic is overal gaan zitten en met afschrapen krijg ik niet alles weg, met iets verwarmen gaat het heel erg slierten en krijg ik het ook niet weg.
Het is al een oude oven en ik heb nog een combi staan maar tis toch erg zonde!
Dus ik de oven voorverwarmen en ondertussen ging ik het beslag maken, trek ik later de oven open en zie daar een gesmolten plastic zakje waar een houten spelletje in zat...
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8ZUY7VL7.jpg
Maar nu, kan ik mijn oven nog schoonkrijgen of is hij rijp voor de vuilstort?
Het plastic is overal gaan zitten en met afschrapen krijg ik niet alles weg, met iets verwarmen gaat het heel erg slierten en krijg ik het ook niet weg.
Het is al een oude oven en ik heb nog een combi staan maar tis toch erg zonde!
vrijdag 19 augustus 2011 om 13:32
vrijdag 19 augustus 2011 om 13:47
quote:poppedotje schreef op 19 augustus 2011 @ 13:42:
(BTW, fijn om je weer eens te zien Vin! alles goed met jou en minivin?)
Ja lieverd, gaat goed. Straks gaan we het kinderfeestje vieren van minivin. Ze heeft er zo'n zin in. Vanochtend op school getrakteerd, heerlijk glunderend koppie had ze. En dan zijn we uitgefeest, vorige week was het grote feest en die week ervoor was ze echt jarig. Is dat nog eens lang jarig zijn of niet?
Hoe is het met jou en de popjes afgezien van de plastic oven?
(BTW, fijn om je weer eens te zien Vin! alles goed met jou en minivin?)
Ja lieverd, gaat goed. Straks gaan we het kinderfeestje vieren van minivin. Ze heeft er zo'n zin in. Vanochtend op school getrakteerd, heerlijk glunderend koppie had ze. En dan zijn we uitgefeest, vorige week was het grote feest en die week ervoor was ze echt jarig. Is dat nog eens lang jarig zijn of niet?
Hoe is het met jou en de popjes afgezien van de plastic oven?