Poes likt aan verwarming

donderdag 6 november 2014 om 10:52
Sinds drie dagen staat onze verwarming aan. Sindsdien likt onze poes (10) regelmatig aan de verwarming. Niet op één specifieke plek, maar gewoon waar ze bij kan.
Herkent iemand dit? Ik ben nieuwsgierig waar dit vandaan komt!
Een korte Googlesessie gaf geen concrete antwoorden. Vorige winter deed ze dit ook af en toe. We hebben haar nu iets langer dan anderhalf jaar. Andere objecten laat ze met rust.
Herkent iemand dit? Ik ben nieuwsgierig waar dit vandaan komt!
Een korte Googlesessie gaf geen concrete antwoorden. Vorige winter deed ze dit ook af en toe. We hebben haar nu iets langer dan anderhalf jaar. Andere objecten laat ze met rust.

donderdag 6 november 2014 om 11:34
Herkenbaar! Ik heb een kat die ook aan de verwarming likt. Ze likt ook vaak aan de tafel of kasten (hout). Vroeger toen ze nog op mijn slaapkamer mocht kwam ze me wakker maken door mijn voorhoofd te likken. Deze poes heeft wel meer rare fratsen. Zo pulkt ze ook het kit tussen de ramen vandaan en brengt het dan luid miauwend naar mij toe. Elke kat heeft zijn eigenaardigheden

donderdag 6 november 2014 om 11:56
donderdag 6 november 2014 om 12:34
Ijzer heeft een lekker smaakje. Als kind likte ik wel vaker aan metalen objecten. Dat is bij mensen normaal, tenminste, ze noemen het de orale fase waarin je onderzoekt wat er gebeurt als je dingen in je mond stopt. Bij katten zou het kunnen dat ze de smaak lekker vinden, denk ik.
Ik heb hier een sliertjes wol vretende poes. Ze eet ze echt helemaal op! En de touwtjes van theezakjes zijn ook lekker. Ze heeft als kitten vrij ernstig niesziekte gehad met blaren op de tong en dat bekkie is nooit helemaal normaal ontwikkeld daardoor. Ze heeft ook hele kleine tandjes, ik moet kleine brokjes kopen, anders eet ze ze niet. Ik denk dat dat wol kauwen ook daarmee te maken heeft.
Maar het kan ook gewoon een rare eigenschap zijn, katten zijn gewoon rare beesten! Ik had ook een kat die gek was op galia meloen. Andere meloen lustte ze niet!
Ik heb hier een sliertjes wol vretende poes. Ze eet ze echt helemaal op! En de touwtjes van theezakjes zijn ook lekker. Ze heeft als kitten vrij ernstig niesziekte gehad met blaren op de tong en dat bekkie is nooit helemaal normaal ontwikkeld daardoor. Ze heeft ook hele kleine tandjes, ik moet kleine brokjes kopen, anders eet ze ze niet. Ik denk dat dat wol kauwen ook daarmee te maken heeft.
Maar het kan ook gewoon een rare eigenschap zijn, katten zijn gewoon rare beesten! Ik had ook een kat die gek was op galia meloen. Andere meloen lustte ze niet!
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.

donderdag 6 november 2014 om 12:46
Onze kater heeft een wolfetisj, ik ben mijn zelfgebreide wollen sjaal al eens kwijt geweest en vervolgens in de tuin weer teruggevonden. Als ik een wollen vest of trui aan heb zet hij zijn tanden in mijn mouw en gaat zitten trekken, hij wil het meesleuren en verstoppen.
We hebben eerder ook een poes gehad met een rubberfetisj, elastiekjes, rubber handschoenen, je moest het verstoppen want ze vrat het op. Ik heb in de kattenbak wel eens een drol met een vinger van een rubber handschoen gevonden.
We hebben eerder ook een poes gehad met een rubberfetisj, elastiekjes, rubber handschoenen, je moest het verstoppen want ze vrat het op. Ik heb in de kattenbak wel eens een drol met een vinger van een rubber handschoen gevonden.

donderdag 6 november 2014 om 16:18
Ik maak altijd van die bolletjes van twee sokken. Soms legde ik dan vanuit de strijkmand 5 bolletjes in mijn kast, in de ochtend waren deze altijd weg. Tot ik in de nacht mijn kat hoorde miauwen. Zij had een bolletje in haar bek als een kitten bij het nekvel. Er lag een heel nest sokken-kittens onder het bed inclusief donzige pluis. Zij was nestjes aan het maken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.