Pootjes kat verbrand??

04-03-2012 09:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij hebben en jong katje van 14 weken. Vrijdag sprong ie op t aanrecht op de kookplaat die net aanstond. Heb m meteen eraf gehaald natuurlijk en er leek weinig aan de hand. Gister liep ie ook gewoon en was weinig te zien. Maar nu deze morgen loopt ie mank en lijkt t of er (bloed)blaartjes zijn onstaan. Raar dat dat gister niet al was? Dus is het dat wel? En iemand een idee wat we ermee aan moeten? Naar de dierenarts? Of gaat t vanzelf over..? T is echt zielig!

Groetjes
kijken of het erger wordt en hoeveel last ze heeft. als ze niet erg veel last heeft naar de dokter.
http://dier-en-natuur.inf ... r-zelf-aan-kunt-doen.html

in ieder geval de DA even bellen lijkt me
Dierenarts bellen, misschien een verkoelend zalfje erop speciaal voor dieren (want ze likken 't er natuurlijk zo af)
Ja dacht ik ook al, emisschien eerst bellen. Maar dat kan pas morgen. Maar t is zo raar dat er gister niks te zien was en hij gewoon liep.. Heb ook al wat dingen opgezocht. Ik hou t in de gaten. Maar dat hinken is zóó zielig, hij racet normaal door t huis..
Je kunt de dienstdoende dierenarts bellen voor advies, dan hoef je niet tot morgen te wachten!
In principe niet zo raar hoor. Op het moment dat katten iets voelen onder pootje in dit geval dus een blaar die nooit gelijk ontstaat , wil hij niet meer op dat pootje lopen. Ik zou kijken of het niet erger wordt, maar denk dat et wel goed komt succes met poezemand
Zo'n kattenlijf zal heus wel het vermogen hebben zich te herstellen, maar toch zou ik morgen voor de zekerheid even bellen naar de huisarts. Misschien heeft hij wel een middeltje of iets waardoor de genezing sneller gaat.
Een van mijn katten deed vorig jaar hetzelfde, ook bij haar kwamen er pas veel later blaren. Ze heeft niet mank gelopen en na een week was het zo goed als weg, toen zag je alleen nog wat velletjes, niets ernstigs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven