Post voor vorige bewoners
woensdag 14 december 2016 om 16:21
woensdag 14 december 2016 om 16:23
Ik woon er nog geen jaar en ik ben er nu al mee opgehouden. Ik neem aan dat je bij een verhuizing alle bedrijven en alle mensen laten weten dat je gaat verhuizen. Dus de bedrijven en mensen die het niet weten waren blijkbaar niet belangrijk genoeg. Dat je het de eerste tijd doet snap ik: bedrijven kunnen een foutje maken. Maar daarna is het toch wel echt klaar. Ik gooi zelfs de kerstkaarten nu gewoon weg. Kortingsbonnen voor restaurants hier in de buurt bewaar ik dan weer wel, voor mezelf
Don't worry, be happy!
woensdag 14 december 2016 om 16:23
Wij zijn net drie maanden geleden verhuisd en ontvangen van drie verschillende mensen post.. Stuur alles retour. Of stuur bij reclame enzo een mail dat mevrouw hier niet meer woont en of ze ons uit 't bestand halen. Tot nu toe wordt 't steeds iets minder. We hebben ook geen adressen van vorige bewoners dus doorsturen doen we niet. Ook niet echt zin in.
woensdag 14 december 2016 om 16:24
Ik was het na een paar maanden zat.
Zelf alles goed geregeld en van de vorige bewoners bleef maar post komen.. op een gegeven moment alles retour afzender gedaan.
1x desbetreffende bedrijf gebeld.
Had geen zin meer om contact te zoeken met vorige bewoonster, omdat ze ook beloofde het op te halen, maar het uiteindelijk niet deed.
Als je je eigen post al niet belangrijk vind?!
Voel nog ergernis opborrelen nu ik zit schrijf...
Zelf alles goed geregeld en van de vorige bewoners bleef maar post komen.. op een gegeven moment alles retour afzender gedaan.
Had geen zin meer om contact te zoeken met vorige bewoonster, omdat ze ook beloofde het op te halen, maar het uiteindelijk niet deed.
woensdag 14 december 2016 om 16:25
Ik krijg ook nog steeds kerstkaarten voor de vorige bewoners. Ik gooi alles weg alleen als het uitvaart of bank/pensioen is. Stuur ik het retour afzender met de melding dat menneer is overleden en mevrouw is verhuist. Al 8 jaar.
Ik krijg nu nog maar 2x per jaar wat voor ze en ik gok nog wel op 2 kerstkaarten.
Ik krijg nu nog maar 2x per jaar wat voor ze en ik gok nog wel op 2 kerstkaarten.
woensdag 14 december 2016 om 16:29
quote:s-a-r-kast schreef op 14 december 2016 @ 16:20:
Ik zou stug doorgaan met retour afzender er op. Anders kom je er nooit vanaf en blijven ze sturen.Dit! Wij wonen hier nu 16 jaar een krijgen sinds vier jaar eindelijk niks meer. Vorige bewoners kon het geen ruk schelen. Eerst eens een keer alles doorgestuurd op hun kosten, toen zijn ze het een keer komen halen, ( denk aan een doos van zes flessen wijn, per keer) maar ze staken geen energie in het wijzigen van hun adres. Dus jaren lang kwam hier nog vanalles. Terugsturen werkte maar matig, dus voor sommige dingen heb ik ook nog gebeld. Inderdaad zakelijke post, catalogie en zo.
Ik zou stug doorgaan met retour afzender er op. Anders kom je er nooit vanaf en blijven ze sturen.Dit! Wij wonen hier nu 16 jaar een krijgen sinds vier jaar eindelijk niks meer. Vorige bewoners kon het geen ruk schelen. Eerst eens een keer alles doorgestuurd op hun kosten, toen zijn ze het een keer komen halen, ( denk aan een doos van zes flessen wijn, per keer) maar ze staken geen energie in het wijzigen van hun adres. Dus jaren lang kwam hier nog vanalles. Terugsturen werkte maar matig, dus voor sommige dingen heb ik ook nog gebeld. Inderdaad zakelijke post, catalogie en zo.
woensdag 14 december 2016 om 16:30
Na een jaar is het wel mooi geweest, lijkt me zo.
De enige post die wij na een paar jaar nog doorgestuurd hebben, was een overlijdensbericht. Want je wilt ze toch niet de kans ontnemen om afscheid te kunnen nemen van een dierbare. Hoewel ik het wel vreemd vond dat de nabestaanden helemaal niet op de hoogte waren van de verhuizing.
De enige post die wij na een paar jaar nog doorgestuurd hebben, was een overlijdensbericht. Want je wilt ze toch niet de kans ontnemen om afscheid te kunnen nemen van een dierbare. Hoewel ik het wel vreemd vond dat de nabestaanden helemaal niet op de hoogte waren van de verhuizing.
woensdag 14 december 2016 om 16:32
quote:tulpje88 schreef op 14 december 2016 @ 16:24:
Ik heb met terugwerkende kracht en hekel aan die mensen gekregen
In ons eerste huis, van overleden mevrouw maar een paar brieven gekregen die direct werden opgehaald door de erfgenamen.
Ik heb met terugwerkende kracht en hekel aan die mensen gekregen
In ons eerste huis, van overleden mevrouw maar een paar brieven gekregen die direct werden opgehaald door de erfgenamen.
woensdag 14 december 2016 om 16:33
Na een jaartje vond ik het wel welletjes. Besef trouwens wel dat het niet altijd aan de oud bewoners zelf ligt. Veel bedrijven werken hun adressenbestand heel slecht bij.
Daar kwam ik oa achter nadat ik zelf 3 maanden lang mijn post liet doorsturen. Sommige bedrijven heb ik wel 3 keer moeten bellen voordat ze eea aanpasten.
Daar kwam ik oa achter nadat ik zelf 3 maanden lang mijn post liet doorsturen. Sommige bedrijven heb ik wel 3 keer moeten bellen voordat ze eea aanpasten.
woensdag 14 december 2016 om 16:36
quote:lizzy75 schreef op 14 december 2016 @ 16:30:
De enige post die wij na een paar jaar nog doorgestuurd hebben, was een overlijdensbericht. Want je wilt ze toch niet de kans ontnemen om afscheid te kunnen nemen van een dierbare. Hoewel ik het wel vreemd vond dat de nabestaanden helemaal niet op de hoogte waren van de verhuizing.Snap ik nog wel, dan zitten alle nabestaanden enveloppen te schrijven, overledene had een adresboekje maar niet alle wijzigingen goed ingevuld.
De enige post die wij na een paar jaar nog doorgestuurd hebben, was een overlijdensbericht. Want je wilt ze toch niet de kans ontnemen om afscheid te kunnen nemen van een dierbare. Hoewel ik het wel vreemd vond dat de nabestaanden helemaal niet op de hoogte waren van de verhuizing.Snap ik nog wel, dan zitten alle nabestaanden enveloppen te schrijven, overledene had een adresboekje maar niet alle wijzigingen goed ingevuld.
woensdag 14 december 2016 om 16:37
De eerste paar weken heb ik alles netjes retour afzender gestuurd en belangrijke post zelfs doorgestuurd, totdat we opeens een boos mailtje kregen van de vorige bewoners. Blijkbaar hadden ze problemen met hun energie maatschappij in verband met de verhuizing en op de een of andere manier vonden zij dat het onze schuld was
Nouja dan gooi ik dus alles in de papierbak, ook de dingen die er uit zien als uitnodigingen voor een bruiloft of geboortekaartjes dikke doei.
Nouja dan gooi ik dus alles in de papierbak, ook de dingen die er uit zien als uitnodigingen voor een bruiloft of geboortekaartjes dikke doei.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
woensdag 14 december 2016 om 16:44
quote:Portishead schreef op 14 december 2016 @ 16:33:
Na een jaartje vond ik het wel welletjes. Besef trouwens wel dat het niet altijd aan de oud bewoners zelf ligt. Veel bedrijven werken hun adressenbestand heel slecht bij.
Daar kwam ik oa achter nadat ik zelf 3 maanden lang mijn post liet doorsturen. Sommige bedrijven heb ik wel 3 keer moeten bellen voordat ze eea aanpasten.Vrienden van me kregen op die manier tot afgelopen maand nog af en toe reclamepost van bedrijven voor hun vorige bewoner. Die is 15 jaar geleden overleden.
Daar kwam ik oa achter nadat ik zelf 3 maanden lang mijn post liet doorsturen. Sommige bedrijven heb ik wel 3 keer moeten bellen voordat ze eea aanpasten.Vrienden van me kregen op die manier tot afgelopen maand nog af en toe reclamepost van bedrijven voor hun vorige bewoner. Die is 15 jaar geleden overleden.
woensdag 14 december 2016 om 16:49
We hebben na 10 jaar nog post van bewoners vóór de vorige bewoner doorgestuurd. Ik vind het zo een kleine moeite. En daarnaast hebben we zelf meegemaakt dat er post van instanties kwam waar we allang lidmaatschap hadden opgezegd, maar waar na een overname of iets dergelijks ons adress gewoon weer opgenomen was in het systeem. In dat laatste geval begrijp je dat we ons er niet eens van bewust waren dat er bij dat bedrijf een adres van ons te wijzigen viel.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."