Prijs castratie man?
dinsdag 1 juli 2014 om 20:44
Nah, mijn konijnenman dan welteverstaan en dan wil ik er een voedster bij kopen voor de broodnodige gezelligheid.
Op het inet las ik dat ik tussen de 40 en de 50 euro kwijt zou zijn maar de eerste dierenarts die ik raadde vraagt voor een konijn tot 4 kg ruim 65 euro. Ik vrees dat mijn kerel nog wel een tikje zwaarder is dan dat en zo ziet het prijskaartje er ineens toch iets anders uit. Nu wil ik het feest gewoon door laten gaan, begrijp me niet verkeerd maar ik wil niet heel veel meer betalen dan noodzakelijk.
Wat vraagt jouw arts voor ontmanning?
woensdag 2 juli 2014 om 20:46
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 juli 2014 @ 00:37:
nog een tip: het is weer groene vliegentijd. Spray de achterhand van je konijn dus in met Anti-myasis (kan je bij de DA krijgen en anders bestellen op internet) en doe dagelijks een kontencheck. Je wil niet dat je konijn ten prooi valt aan de madenziekte, dat is echt zo verschrikkelijk en het gebeurt best heel vaak.Ja heel belangrijk! En ook gewoon te koop bij de welkoop of boerenbond. Mijn konijn haat mij om die reden. Haar privacy s ernstig aangetast door de kontcheck en denk dat het ook niet snel meer goed komt.
nog een tip: het is weer groene vliegentijd. Spray de achterhand van je konijn dus in met Anti-myasis (kan je bij de DA krijgen en anders bestellen op internet) en doe dagelijks een kontencheck. Je wil niet dat je konijn ten prooi valt aan de madenziekte, dat is echt zo verschrikkelijk en het gebeurt best heel vaak.Ja heel belangrijk! En ook gewoon te koop bij de welkoop of boerenbond. Mijn konijn haat mij om die reden. Haar privacy s ernstig aangetast door de kontcheck en denk dat het ook niet snel meer goed komt.
Ja en?
woensdag 2 juli 2014 om 22:47
Carrie, de meningen zijn verdeeld tussen 10 dagen en 3 weken maar zover men weet is er na 2 weken nooit een dracht voorgekomen.
Mocht het gebeuren dan is er geen knijn overboord. Ik kan dame plus lampreien apart zetten van kerel en ik raak ze vast kwijt. Ik gok er dus op maar het is niet de bedoeling.
Mocht het gebeuren dan is er geen knijn overboord. Ik kan dame plus lampreien apart zetten van kerel en ik raak ze vast kwijt. Ik gok er dus op maar het is niet de bedoeling.
woensdag 2 juli 2014 om 23:34
donderdag 3 juli 2014 om 23:48
Lief dat je het vraagt.
Goed!
Vanmiddag mocht ik hem om een uur of 3 weer ophalen, toen was hij voldoende bij en had gegeten.
Hij was nog wat groggy maar nu hopst hij alweer vrolijk in het rond, knabbelt wat hooi en verkiest nog steeds Ranzijnvoer 12.95 voor 25 kilo bóven Science, 24,95- 5 kilo
Komt helemaal goed.
Ik heb zin in die meid! Het zint me niks dat ik nog moet wachten.
Goed!
Vanmiddag mocht ik hem om een uur of 3 weer ophalen, toen was hij voldoende bij en had gegeten.
Hij was nog wat groggy maar nu hopst hij alweer vrolijk in het rond, knabbelt wat hooi en verkiest nog steeds Ranzijnvoer 12.95 voor 25 kilo bóven Science, 24,95- 5 kilo
Komt helemaal goed.
Ik heb zin in die meid! Het zint me niks dat ik nog moet wachten.
vrijdag 4 juli 2014 om 14:08
zaterdag 5 juli 2014 om 13:14
Nog even...
Ik heb een dame op het oog, een voedster van een jaar oud dat één nest heeft geworpen. De fokker is bereid haar een paar weken "vast" te houden en dan mag ze lekker met haar nieuwe kloris de tuin onveilig maken.
Ze zal er ongeveer zo uit gaan zien:
Trouwens, voor de nieuwsgierigen, man weegt 5 kilo en 80 gram. Toch weer meer dan ik dacht!
Ik heb een dame op het oog, een voedster van een jaar oud dat één nest heeft geworpen. De fokker is bereid haar een paar weken "vast" te houden en dan mag ze lekker met haar nieuwe kloris de tuin onveilig maken.
Ze zal er ongeveer zo uit gaan zien:
Trouwens, voor de nieuwsgierigen, man weegt 5 kilo en 80 gram. Toch weer meer dan ik dacht!