pukkeltje op de buik van kat

19-08-2012 10:55 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben nu al een tijdje bezig met het behandelen van een vlooienplaag in huis en op de kat.

Dat schiet tot nu toe niet echt op, en hij begint nu ook kale plekjes te bijten.

Nu heb ik ontdekt dat er een soort pukketjes zitten. Een stuk of 4, ze zitten als een vierkant op zijn buik.

Volgens mijn broer was het geen teek, en ik heb geen flauw idee of het een vlooienbeet of andere beet is.

Ik heb er een foto van gemaakt, hopelijk is die een beetje duidelijk.

Ik ben de afgelopen weken al zovaak met de kat naar de dierenarts geweest dat ik eerst wat meningen wil horen voordat ik weer aan de bel luidt voor niks

Foto:

Tepel, of ben ik nu gek?
Jammer dat je niet naar de da bent gegaan, die had vast ook wel 's lekker willen lachen...

Die bultjes zijn de tepels van de kat.
Is een tiet. Tjonge.
quote:pip- schreef op 19 augustus 2012 @ 10:57:

Tepel, of ben ik nu gek?Dit was ook mijn eerst reactie,
En ja, mannetjeskatten hebben die ook

Ik vind het niet zo raar hoor, ik heb ook wel eens een half uur vertwijfeld naar de 'pukkeltjes' op mijn kat zijn buik gestaard...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik zou dat ook definiëren als tepels ja... Maar vind de foto wel vaag..
Zijn dat niet gewoon de tepels? Katers hebben die ook.

O, mosterd
Haha, mijn vriend zei het al, maar ik dacht dus dat een kater geen tepels had. En ik dacht dat het misschien uit de kluiten gewassen vlooienbeten waren.

Als het echt zijn tepels zijn voel ik me nu wel een beetje stom
quote:lovelycomplex schreef op 19 augustus 2012 @ 11:01:

Haha, mijn vriend zei het al, maar ik dacht dus dat een kater geen tepels had. En ik dacht dat het misschien uit de kluiten gewassen vlooienbeten waren.

Als het echt zijn tepels zijn voel ik me nu wel een beetje stom
Weetje wat zielig is, dat je die tepel probeerde te verwijderen met een tekentang. Mensen mannen hebben toch ook tepels. Het zijn dus tepels, hahaha.
Hahahahaha heeft jou vriend soms ook geen tepels???
Never give up on anybody... Miracles happen every day
Pffeww, ik ben niet de enige..

Was mij ook een raadsel toen poes hier net was, schaamde me dood toen ik er achter kwam.
Ha ha je bent gek (grapje)

Mijn zus heeft een keer het 5de hoog zittend voetkussentje aan gezien voor een teek een geprobeerd om het er af te halen met een pincet, met als gevolg heel boze kat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:lovelycomplex schreef op 19 augustus 2012 @ 11:01:

Als het echt zijn tepels zijn voel ik me nu wel een beetje stom Ah ik hoop dat je niet geprobeerd hebt om die tepeltjes te verwijderen. Arme kat .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
668, the neighbour of the Beast
Wat een giller! Ik lach je niet uit, ik lach je toe Hopelijk heeft het bij de kat niet te veel pijn gedaan dat je er één hebt proberen te verwijderen.
Hahaha nee, ik heb ze niet proberen te verwijderen. Ik wist niet wat het was dus heb er niks mee gedaan.

Ja ik voel me dom nu
Wel toeval, dat die pukkels precies in een vierkantje zitten

Dat vond ik eigenlijk nog de mooiste opmerking TO
668, the neighbour of the Beast

Lachen is gezond, dank je wel !
TO, ik lach je aan hoor. Echt waar. Maar mijn 12-jarige dochter lacht je uit .
Dat is inderdaad een tepeltje!
quote:lovelycomplex schreef op 19 augustus 2012 @ 11:16:

Hahaha nee, ik heb ze niet proberen te verwijderen. Ik wist niet wat het was dus heb er niks mee gedaan.

Ja ik voel me dom nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven