Pvc vloeren

21-04-2013 14:58 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij hebben net een nieuw huis gebouwd en we hebben er voor gekozen om een pvc lijm vloer te nemen. Was mij vraag of we echt moeten egaliseren, we hebben een cement dekvloer die helemaal vlak is. Kunnen we het dan ook alleen met een primer volstaan?

alvast bedankt voor de reacties
bedoel je van die stroken of zeil? Het materiaal voegt zich naar de ondergrond dus alleen een nieuw geëgaliseerde vloer wordt strak. Stroken zijn wel iets steviger maar het materiaal voegt zich toch naar de ondergrond, dit in tegenstelling tot laminaat.
it's a big club and you ain't in it
ik zou even in de bouwmarkt gaan kijken want daar liggen ze. Thuis kan je dan zo'n pak uitleggen en dan zie je meteen of je het überhaupt wel mooi vindt. Ze accepteren retouren dus dat lijkt me veilig.
egaliseren met Egaline is overigens een klusje van niks. Een beetje vent doet dat in een halfuurtje.
ik bedoel pvc stroken die je moet verlijmen dus niet waar plakstrip onder zit. maar het kan eventueel ook met plakstrip, de vloer is nieuw want mijn man heeft het huis zelf helemaal gebouwd. Dus het is geen probleem om egaliseren maar het is misschien dubbel werk terwijl dat niet nodig is. alles is ook al klaar, muren alles. enige wat nog moet is de vloer en zou zonde zijn als er straks egaline op de muren zitten. bedankt voor de reactie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven