Qday 2010?
donderdag 29 april 2010 om 17:34
Dag dames,
Ik vraag me het volgende af..misschien dat het niet in dit onderwerp thuis hoort.
Morgen Qday! Iedereen heeft zin in een feestje morgen, tenminste wel in mijn omgeving. Mijn vriend gaat lekker amsterdam in, ik ga niet mee want door adam slenteren morgen heb ik echt geen zin in. Ga misschien naar een andere plaats met een vriendinnetje. Maar waar ik me over loop op te fokken is dat ik er helemaal geen zin in heb..Ik heb geen zin in een hele dag zuipen, lullen etc. Hoe kan dit??? Ik ben 26 jaar en zit nu 3 weken thuis werkloos, zou je toch zeggen gezien leeftijd en bezigheden dat dit juist leuk moet zijn om morgen op pad te gaan en een feestje te vieren..
Ik vraag me de hele dag al af hoe dit dan kan..zijn er meer meiden die dit hebben? Ik heb zin om lekker met mn hondje naar het bos te gaan, misschien even over de vrijmarkt slenteren en naar mijn ouders te gaan.
Ik vraag me het volgende af..misschien dat het niet in dit onderwerp thuis hoort.
Morgen Qday! Iedereen heeft zin in een feestje morgen, tenminste wel in mijn omgeving. Mijn vriend gaat lekker amsterdam in, ik ga niet mee want door adam slenteren morgen heb ik echt geen zin in. Ga misschien naar een andere plaats met een vriendinnetje. Maar waar ik me over loop op te fokken is dat ik er helemaal geen zin in heb..Ik heb geen zin in een hele dag zuipen, lullen etc. Hoe kan dit??? Ik ben 26 jaar en zit nu 3 weken thuis werkloos, zou je toch zeggen gezien leeftijd en bezigheden dat dit juist leuk moet zijn om morgen op pad te gaan en een feestje te vieren..
Ik vraag me de hele dag al af hoe dit dan kan..zijn er meer meiden die dit hebben? Ik heb zin om lekker met mn hondje naar het bos te gaan, misschien even over de vrijmarkt slenteren en naar mijn ouders te gaan.

donderdag 29 april 2010 om 17:39
Je kunt toch gewoon een keer geen zin hebben in drukte enzo? Doe wat je leuk vindt. Ik vind koninginnedag ook helemaal niks, en ga morgen dus ook lekker niks doen. Straks wel even over de vrijmarkt, maar ik vermoed daar na een uurtje wel weer helemaal klaar mee te zijn dus dan naar huis. Vriend gaat drinken in de stad, maar dat vind ik echt helemaal niks, dus ik doe lekker niet mee.
Maak je niet zo druk over wat 'men' schijnt te 'moeten' op 'een bepaalde leeftijd'. Onzin.
Maak je niet zo druk over wat 'men' schijnt te 'moeten' op 'een bepaalde leeftijd'. Onzin.
donderdag 29 april 2010 om 17:47
donderdag 29 april 2010 om 17:48

donderdag 29 april 2010 om 17:49
Ach jo, ik heb nog nooit feest gevierd op Koninginnedag! Ja, vroegah, toen ik nog met de lagere school op de kar ging in de optocht...
Rondje vrijmarkt, even kijken bij de volleybalwedstrijden in het dorp van mijn ouders, maar liever gewoon niks, lekker een vrije dag met zijn 2-en.
Overigens ga ik woensdag wel helemaal los op het bevrijdingsfestival! Wie daar geen zin in heeft spoort niet helemaal.
Rondje vrijmarkt, even kijken bij de volleybalwedstrijden in het dorp van mijn ouders, maar liever gewoon niks, lekker een vrije dag met zijn 2-en.
Overigens ga ik woensdag wel helemaal los op het bevrijdingsfestival! Wie daar geen zin in heeft spoort niet helemaal.
donderdag 29 april 2010 om 17:49
Als je misschien over de vrijmarkt gaat slenteren dan vier je koninginnedag toch? Deze dag is tenslotte de enige dag in het jaar dat je vrij je goederen mag verkopen op straat. Maar daarnaast, je bent 26 dus je mag toch zelf weten hoe je je dag in wilt delen? Al ga je op het strand liggen (waar het het weer niet voor wordt) maar het is jouw feessie.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.

donderdag 29 april 2010 om 17:58
donderdag 29 april 2010 om 18:22
Ik ben 26 en heb ook geen zit in een zatte boel zoals het hier in Eindhoven eigenlijk altijd overal is op Koninginnedag... Nu zijn er ook wel "familie-evenementen" waar ik dus morgen lekker heen ga (multi-culti is het, dus lekker hapjes eten, markt bezoeken, enz) maar ik kreeg ook al van een vriend het commentaar dat hij hier te jong (28) voor is...?!
Ik vind het een beetje stoer-doenerij voor volwassenen, tenminste zo komt het over. Waarom móet je als jongere naar een dance event en móet je van harde boemboem muziek houden? Ieder z'n ding toch?! Beetje jammer dat zo veel mensen daarin zo oordelend zijn.
(NB. Zo veel mensen is relatief hoor. Tuurlijk ken ik er genoeg die me groot gelijk geven, maar dan nog vind ik veel jongeren hierin oordelend.)
Ik vind het een beetje stoer-doenerij voor volwassenen, tenminste zo komt het over. Waarom móet je als jongere naar een dance event en móet je van harde boemboem muziek houden? Ieder z'n ding toch?! Beetje jammer dat zo veel mensen daarin zo oordelend zijn.
(NB. Zo veel mensen is relatief hoor. Tuurlijk ken ik er genoeg die me groot gelijk geven, maar dan nog vind ik veel jongeren hierin oordelend.)
donderdag 29 april 2010 om 18:24
quote:misschicken schreef op 29 april 2010 @ 17:35:
Wat is er mis met het woord koninginnedag?Ook leuk woord kanneginnendag
Zaai!
Ff slepen tot 2.08
Omdat het koninginnedag is, betekend niet dat je verplicht bent om de vrijmarkt op te gaan, of met een vlaggetje langs de kant te staan of je klem te zuipen. Als je naar het bos wilt met je hondje heb je mooi goed! Wel in het oranje he, mocht het oranje politie langs komen
Wat is er mis met het woord koninginnedag?Ook leuk woord kanneginnendag
Zaai!
Ff slepen tot 2.08
Omdat het koninginnedag is, betekend niet dat je verplicht bent om de vrijmarkt op te gaan, of met een vlaggetje langs de kant te staan of je klem te zuipen. Als je naar het bos wilt met je hondje heb je mooi goed! Wel in het oranje he, mocht het oranje politie langs komen
donderdag 29 april 2010 om 18:57
Ik ben jarig op Koninginnedag en heb er nooit meer zin in. Ben inmiddels 32 (morgen 33 dus) en moet er niet aan denken om ergens in een stad te zuipen en te feesten. Toen ik 26 was ook niet trouwens, maar dat jaar ervoor wel.
Gewoon lekker doen waar je zin in hebt, zou je op een andere dag toch ook doen?
Gewoon lekker doen waar je zin in hebt, zou je op een andere dag toch ook doen?
donderdag 29 april 2010 om 19:25
Ik ben ziek, dus voor mij ook geen feest... Om eerlijk te zijn verheug ik mij elk jaar wel iets minder op deze dag, terwijl mijn vriendinnen en ik vroeger al maanden van tevoren plannen aan het maken waren. Maar goed, woon in A'dam en toch ook vaak hele leuke, onverwachte, maffe dingen meegemaakt... Nu geen keus... een boek, pak zakdoeken en muziek op de achtergrond, dat wordt mijn Q-day.
donderdag 29 april 2010 om 19:37
donderdag 29 april 2010 om 20:26
ja dat is echt heel mooi!
een hele grote mall, loopt helemaal rond met veel winkels
op de beneden verdieping heb je rondom etenswaren, van chinees, tot vis, patat, broodjes alles
er staan veel leuke winkelkraampjes en veel mooie kledingwinkels
trek lekkere schoenen aan en geniet
ook een pluspunt, op 30 april is het daar shoppen, niet te druk!
en ik vind de winkels daar zeer gevarieerd
een hele grote mall, loopt helemaal rond met veel winkels
op de beneden verdieping heb je rondom etenswaren, van chinees, tot vis, patat, broodjes alles
er staan veel leuke winkelkraampjes en veel mooie kledingwinkels
trek lekkere schoenen aan en geniet
ook een pluspunt, op 30 april is het daar shoppen, niet te druk!
en ik vind de winkels daar zeer gevarieerd