Raamstickers - hoe bevalt dat?

14-07-2010 00:29 8 berichten
Wie heeft ervaring met raamstickers? Hoe bevalt dat?

Ik heb een raamsticker gezien die me leuk lijkt voor op het keukenraam tegen de inkijk. Het voordeel van een sticker boven vitrage, luxaflex e.d. lijkt me dat die dingen in een keuken allemaal zo snel vet worden. Maar is het echt zo handig als het lijkt? Kan je nog wel je ramen lappen als er een sticker op zit? Of moet je dan de sticker er afhalen en weggooien? En als je de sticker ooit zat wordt, krijg je de lijmresten dan nog (makkelijk) helemaal weg?
Alle reacties Link kopieren
De meeste raamfolies zijn statische folies, die je er met wat water opplakt. Geen stickers met lijm dus.

Schoonmaken gaat best goed, je kunt er gewoon een doekje overheen halen en als de folie toch loslaat, kun je hem er met water weer terugplakken
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ik heb het voorraam in de woonkamer aan de onderkant met folie beplakt, het zit er al 5 jaar op en ziet er nog keurig uit. Ik kan me nog wel herinneren dat ik het erop had geplakt en dat het helemaal wit en wazig zag. Ik wilde het er daarom weer afhalen, maar gelukkig zag ik dat het in de hoekjes meer transparant werd. Het duurde een paar weken voordat al het vocht erachter was ingedroogd, maar het resultaat was uiteindelijk goed.
Ze geven me nooit problemen.
Ideaal als het eenmaal zit.

Prima schoon te houden.

Gaf alleen wel een hoop gevloek voor het er netjes opzat, zonder luchtbellen en niet scheef enzo. (moest een lang stuk doen)
link plakken lukt niet
Ik vind hier dingen van.
Pas op: raamfolie kan schade veroorzaken aan je raam. Het hoeft niet maar het kan wel. Dit kan gevolgen hebben voor de garantie die erop zit. Toevallig kwam ik een tijdje

dit topic tegen, anders had ik het ook niet geweten.
Ik vind hier dingen van.
Bedankt voor de reacties! Als ik het lees zijn de ervaringen dus wel goed, maar die link van Sabeltandcavia (leuke nickname trouwens) is ook wel iets om rekening mee te houden. Ik ga er eens goed over denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven