ramen lappen

05-07-2010 22:26 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon op een flat. En de ramen lappen aan de buitenkant lukt dus niet!

Nu weet ik dat je ramen kunt lappen binnenkant en buitenkant tegelijk doormiddel van 2 trekkers die met een magneet aan elkaar blijven zitten. Ooit gezien bij telsel dacht ik. Daar kan ik dat niet vinden. Wie weet waar ik zoiets kan vinden?

Alvast bedankt!
Komt er geen ramenlapper bij je?
Gewoon op de site van Telsel te vinden hoor. Het heet Window Wizard.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh wel op telsel, ga ik nog eens even kijken!
google:

http://www.raamwasser.nl/
Laat even weten of het wat is. Ik heb hele grote ramen boven en geen zin om steeds de glazenwasser te betalen
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 05 juli 2010 @ 22:31:

Laat even weten of het wat is. Ik heb hele grote ramen boven en geen zin om steeds de glazenwasser te betalen Jaaah! Ik ben ook benieuwd.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Heeft iemand er al ervaring mee en werkt het echt goed?
Ben ook wel benieuwd. Mijn raam moet eigenlijk aan de buitenkant eens nodig gedaan worden maar we hebben geen ladder.
Maar hoe maak je je ramen dan nat?
en hoe krijg je de wisser die aan de buitenkant hoort dan aan de buitenkant?
quote:liesse schreef op 05 juli 2010 @ 22:42:

Maar hoe maak je je ramen dan nat?Misschien moet je het doen als het aan het regenen is.
quote:Starshine schreef op 05 juli 2010 @ 22:49:

en hoe krijg je de wisser die aan de buitenkant hoort dan aan de buitenkant?FF uit het raam hangen?
en als je nou een raam hebt dat niet open kan? Best lastig op 12 hoog dan..moet je hoog gooien.
En wat nou als je een raam hebt die niet open kan. Hmm lastig
quote:Starshine schreef op 05 juli 2010 @ 22:55:

en als je nou een raam hebt dat niet open kan? Best lastig op 12 hoog dan..moet je hoog gooien. Ik zie je al helemaal staan!
Hier hetzelfde probleem, echter ik ben bang om zo'n apparaat aan te schaffen. Ben veels te bang dat dat ding van 6 hoog bij een onschuldige shopper op zijn kop valt... Een andere oplossing heb ik voorlopig ook nog niet, en ik moet met schaamte toegeven dat ik mijn ramen sinds ik hier woon gewoon nog niet heb gewassen aan de buitenkant. Ik ben een viespeuk.
Kijk eens op deze site:

http://www.glazenwassersw ... e&category_id=3&Itemid=26

zijn wel heul duur..

stelen van wel 6 meter met telescoopsteel
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Je kan dat telsel kreng ook bij de kijkshop krijgen...
Ha,ha!! Tellselkreng.. issie hoogstwaarschijnlijk nog goedkoper dan bij Tellsell..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik heb zo'n ding gekocht op ebay.com. Je hebt ze voor enkel of voor dubbel glas. Ik heb de rode voor enkel glas. Ik heb hem nog maar een paar keer gebruikt. Heb maar 2 kleine ramen op mijn kamer. Het werkt wel maar is niet heel super en amazing. Maar toch raad ik het wel aan om zo'n ding te kopen. Als je hem vaker gebruikt krijg je er wel handigheid in.

Er zit een touwtje aan zodat het gedeelte dat buiten hangt nooit naar beneden, op de grond, kan storten. Het touwtje knoop je dan ergens aan de binnenkant vast. De spons die er in zit is bij mij wel een paar keer naar beneden gevallen. Bij hele vieze ramen moet je het ramen wassen wel een paar keer herhalen. En er blijft hier een daar wel een streepje en druppeltje zichtbaar na het ramenlappen. Dus helemaal spick and span krijg ik mijn ramen niet.

Je moet trouwens wel bij de buitenkant van je raam kunnen. Mijn ene raam kan open en daardoor kan ik beide ramen aan de buitenkant bereiken.
Klinkt erg handig!! Wat ik me dan wel weer afvraag......hoe krijg je de kozijnen schoon?? We hebben witte kozijnen, en ik wil ze ook erg graag wit houden

Voorlopig stap ik toch maar eens in de 2 maanden op de ladder.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven