Rare vragen, politie bellen?

17-08-2018 22:19 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier in de wijk woont een enge man die niet helemaal spoort en schijnbaar ook best crimineel is gewoon over het algemeen echt een enge vent waar je echt met een grote boog omheen loopt.

Nu sprak hij een half uurtje geleden mijn ex/man aan en vroeg waar hij heenging dus ex/man zegt doodleuk ja werken, hele nacht door 🤦🏻‍♀️

En toen begon hij dus hele enge vragen over mij te stellen. Of ik wel eens de deur open doe voor vreemden, of ik daar beneden nog wel goed ben na m’n bevallingen echt hele rare en enge vragen. Dus ex/man zegt hee doe normaal viezerik.

En toen ging die engerd dus aan ex/man vertellen welke auto’s hier voor de deur staan en wanneer en welke mannen hier naar binnen gaan op welk tijdstip en dat ik soms met de kinderen met ze mee ga met de auto. Echt heel specifiek dus. Met daarbij de vraag of 1 van die mannen hier vanavond aanwezig zou zijn of dat ik helemaal alleen was. Ex/man zei dat hij op moest rotten en dat al die mannen hier vanavond aanwezig zijn en ik nooit alleen ben ( ben ik dus wel) en dat hij me met rust moest laten waarop de engerd weg liep.

En nu ben ik dus best wel para want die vent houdt me schijnbaar flink in de gaten en weet dus dat ex/man er niet is en heeft het vast wel door dat ik hier dus toch alleen ben. En ik ben best bang, sowieso ben ik altijd al bang voor die man maar nu al helemaal. Nu sprak ik net “ 1 van die mannen die altijd om me heen rondhangen” ( mijn broer(s) dus) en die zei dat ik ff de politie moest bellen om er een melding van te maken maarja die engerd heeft nog niets gedaan dus waar moet ik een melding van maken? Heb het wel tegen mijn buren gezegd en dat als ze herrie of geschreeuw horen 112 moeten bellen.

Weet verder ook niets over die man, alleen z’n bijnaam in de stad en hoe hij eruit ziet en dat het een bekende van de politie is. Weet ook niet waar hij woont maar wel dat hij niet hier in de straat of de straten om me heen woont. Voel me best een mietje maar echt die man is zo vreselijk eng!
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
17-08-2018 22:56
Ze heeft hem al eerder gezien.
Wat een rare en nare reacties heb jij toch soms.
Doe niet zo raar.
Iedereen gaat aan de haal met het verhaal, terwijl het best anders kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
17-08-2018 22:57
TO heeft er niets van gemerkt, dat iemand haar in de gaten hield.
En ze hoort het hele verhaal van ex.
Misschien is ex niet te vertrouwen.
Ex weet ook helemaal niet wie hier wanneer is, ik vertel hem dat normaal gesproken ook niet alleen als het ter sprake komt. De momenten waarover hij zei wie hier was zijn momenten dat ex aan het werk was en hij is nogal een diehard met werken dusja hij was echt op zijn werk.
Alle reacties Link kopieren
Bearnaise schreef:
17-08-2018 22:57
Wat voor vragen waren dat toen?
Of ik het lekker vond toen de baby eruit kwam....
Whatsinaname1988 schreef:
17-08-2018 23:01
Of ik het lekker vond toen de baby eruit kwam....
Euh :sick:

Je zou bijna hopen dat hij op je tuinpad staat net op het moment dat de politie voorbij komt. Kan hij lekker met hun mee. Ik zou mij hier ook echt niet fijn bij voelen. Wat een verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Bearnaise schreef:
17-08-2018 23:04
Euh :sick:

Je zou bijna hopen dat hij op je tuinpad staat net op het moment dat de politie voorbij komt. Kan hij lekker met hun mee. Ik zou mij hier ook echt niet fijn bij voelen. Wat een verhaal.
Ja kijk ik kan best wel wat hebben en dacht dit gewoon de dorpsgek was zoals je die overal hebt. Maar hij was zo specifiek ook. Echt zo van 30 juli was je er niet en toen stond er een groene BMW voor de deur en die gozer ging naar binnen en is een half uur gebleven. Ex/man zegt dat hij echt perplex stond toen hij dat zei.
Alle reacties Link kopieren
Kun je zien als er bij je aangebeld wordt wie er voor de deur staat. Nooit zomaar de deur open doen.
Alle reacties Link kopieren
Superhuisvrouw schreef:
17-08-2018 23:07
Kun je zien als er bij je aangebeld wordt wie er voor de deur staat. Nooit zomaar de deur open doen.
Nee ik kan niets zien, anderen kunnen mij dan gelukkig ook niet zien en doe sowieso al nooit voor iemand open.
Alle reacties Link kopieren
Als ik zijn bijnaam Google komt er gelijk mijn stad+wijk bij de suggesties te staan en wat nare verhalen over hem bij nieuwsartikel van de buurt. Nu weet ik dus zeker dat hij echt serieus eng is.
Kan je in afwachting van je broer niet even een vriendin/andere broer bellen als afleiding?

Het is wel laat natuurlijk. Anders had je jezelf ook even bij de buren kunnen parkeren.
Whatsinaname1988 schreef:
17-08-2018 23:06
Ja kijk ik kan best wel wat hebben en dacht dit gewoon de dorpsgek was zoals je die overal hebt. Maar hij was zo specifiek ook. Echt zo van 30 juli was je er niet en toen stond er een groene BMW voor de deur en die gozer ging naar binnen en is een half uur gebleven. Ex/man zegt dat hij echt perplex stond toen hij dat zei.
En jij staat nog niet perplex genoeg om je biezen te pakken en tijdelijk elders te bivakkeren?
Die vent houdt je nauwlettend in de gaten, weet precies wanneer jij alleen thuis bent en doet niet eens moeite om te verbloemen dat hij jou graag eens alleen zou treffen.
Dit is geen veilige situatie.
Niet voor jou.
En niet voor je koter.
En wat ga je alle andere avonden doen wanneer je alleen bent? Ik zou daar vast goed over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Pfff wat een creep! Goed dat je gebeld hebt en je broer zo komt. Kan ne voorstellen dat je nu echt gespannen thuis zit.

De kans dat hij echt iets zal doen is vast klein, anders zou hij niet eerst met jje ex praten zodat iedereen weet dat hij het was (neem ik aan)

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ben je inmiddels al terug gebeld?
Ik denk dat het op zich verstandig is om eerst even te kijken hoe het vanavond loopt.

Het kan best zijn dat die kerel "gewoon" kickt op het bang maken van vrouwen en dat een extra politiepatrouille hem afschrikt.

En anders bel je de eerstvolgende keer onmiddellijk de politie.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben terug gebeld en ze wisten direct over wie ik het had, ze gaan even bij hem langs en ze houden hem sowieso altijd al een beetje in de gaten. Deze meldingen hebben ze vaker gehad maar hij heeft nooit echt iets gedaan maar als er wat is kan ik 112 bellen en dan komen ze hierlangs. Hij blaft harder dan hij bijt zeiden ze.

En wat ik de andere avonden ga doen? Geen idee! Ik weet dit net 2 uur.
Alle reacties Link kopieren
En ex/man zegt dat hij over zulke dingen echt geen grappen zou maken en maakt zich ook zorgen vooral omdat zijn vragen altijd nogal vagina gericht zijn zeg maar.
Whatsinaname1988 schreef:
17-08-2018 23:29
Ze hebben terug gebeld en ze wisten direct over wie ik het had, ze gaan even bij hem langs en ze houden hem sowieso altijd al een beetje in de gaten. Deze meldingen hebben ze vaker gehad maar hij heeft nooit echt iets gedaan maar als er wat is kan ik 112 bellen en dan komen ze hierlangs. Hij blaft harder dan hij bijt zeiden ze.

En wat ik de andere avonden ga doen? Geen idee! Ik weet dit net 2 uur.


Goed zo.
Dan weet je in ieder geval dat er meteen actie ondernomen wordt als je belt.
Dat voelt een stuk veiliger toch?
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
17-08-2018 23:40
Goed zo.
Dan weet je in ieder geval dat er meteen actie ondernomen wordt als je belt.
Dat voelt een stuk veiliger toch?
Ja dit voelt idd wel fijner ja maar ben er nog niet echt gerust op. Ze zouden me nog bellen nadat ze hem gesproken hadden maarja het is ook vrijdag avond dus altijd een drukke avond.
Whatsinaname1988 schreef:
17-08-2018 23:42
Ja dit voelt idd wel fijner ja maar ben er nog niet echt gerust op. Ze zouden me nog bellen nadat ze hem gesproken hadden maarja het is ook vrijdag avond dus altijd een drukke avond.

Hij kan er niet in, je hebt een grote hond, en je doet niet open.
Daarnaast kun je 112 bellen en zijn je buren alert. Als je even rustig nadenkt kan je dus weinig gebeuren. Niet fijn en het voelt rot, dat snap ik maar je bent in je eigen huis dus veilig.
Alle reacties Link kopieren
Politie heeft niet meer terug gebeld, ik neem aan dat ze het heel erg druk hebben. Mijn broer ligt inmiddels al op de bank te slapen en heeft expres een paar straten verderop geparkeerd. Ik lig in bed en heb nog niks engs meegemaakt gelukkig. Kijk wel erg vaak naar buiten maar zie niets. Hopen dat het zo blijft en ga maandag ook contact opnemen met de wijkagent.
Whatsinaname1988 schreef:
17-08-2018 23:29
Ze hebben terug gebeld en ze wisten direct over wie ik het had, ze gaan even bij hem langs en ze houden hem sowieso altijd al een beetje in de gaten. Deze meldingen hebben ze vaker gehad maar hij heeft nooit echt iets gedaan maar als er wat is kan ik 112 bellen en dan komen ze hierlangs. Hij blaft harder dan hij bijt zeiden ze.

En wat ik de andere avonden ga doen? Geen idee! Ik weet dit net 2 uur.
Ik zou lekker ontspannen, het is gewoon de dorpsgek. Vervelend maar hij doet geen vlieg kwaad en zo te lezen heeft de politie het helemaal niet zo druk anders hadden ze je afgepoeierd ipv je verhaal aan te horen :idee:

Ik denk eerlijk gezegd ook de hele tijd aan je man/ex die dus ondanks alles gezellig antwoord geeft op zijn ranzige vragen over jou.. Heeft hij aangeboden om te helpen? Ja.. hij wil je bijstaan.

Ik dacht ook dat je ex/man whatever mss die man wel heeft gevraagd om jou eens extra goed in de gaten te houden zodat hij ook gewoon weet wie er zoal bij je over de vloer komen.
Kom op nou, zou jij vragen van de vrouwelijke dorpsgek over de geslachtsdelen van je ex beantwoorden? Ik hoop toch van niet.

Hij heeft je zelf óók een keer aangesproken, daarna is er ook niets bijzonders gebeurd toch?
Zo zijn dorpsgekken en niet zelden geobsedeerd door seks en 'baby's krijgen' in willekeurige volgorde. Misschien wil hij horen dat het geen pijn doet, vind hij dat een naar idee. Sommige kinderen krijgen dat regelmatig te horen van hun moeder, ik ken er 2. Soort chantage: ik heb zoveel geleden voor jou, wees me dankbaar daarvoor, eet je bord leeg en ga op tijd naar bed.

Ik zou je man/ex eens vragen waarom hij ondanks die gore praat nog steeds blijft antwoorden en vooral waarom hij hem niet even bij de arm heeft genomen om te vragen wtf hij van je wil. En ervoor gezorgd heeft dat hij je met rust laat ipv door te lopen en dan jou het dak op te jagen met de woorden: ik ben zoooo bezorgd, goed dat je broer komt. Nee, hij gaat een praatje over je vagina na de bevalling maken.. koekoek!

En de komende tijd? Daar heeft je ex/man mss wel iets op bedacht. Dat hij bij je komt slapen of zo.. je weet maar nooit.. trap er niet in. Deuren goed op slot, zet een emmer met glazen achter iedere deur of raam zodat je een inbreker zeker hoort. Liefst op een verhoging zodat alles een flinke klap/gerinkel geeft als er toch iemand binnen probeert te komen.

Gek dat de meesten het best normaal vinden dat ex/man die zaken bespreekt met zo iemand. Waarom zou je? Ook kan je nog een nepcamera ophangen of een sticker met: dit pand is 24/7 bewaakt. Weet zo'n gek veel of dat echt is.. wel tegen je ex/man vol houden dat het echt is. Voor de zekerheid.
Whatsinaname1988 schreef:
17-08-2018 23:11
Als ik zijn bijnaam Google komt er gelijk mijn stad+wijk bij de suggesties te staan en wat nare verhalen over hem bij nieuwsartikel van de buurt. Nu weet ik dus zeker dat hij echt serieus eng is.
Wat had hij dan gedaan? Heeft hij TBS gehad en net weer vrij of een hele lange gevangenisstraf gehad?
Gewoon eng zijn mag best, vragen stellen mag ook. 'Donder op gek' antwoorden en doorlopen is ook niet verboden.. ;) en zeggen dat je grote broer hem in elkaar slaat volgende keer.

Serieus bedoeld, niet sarcastisch of grappig; bij zo'n simpele ziel kan dat goed werken. Ook al is hij zelf groot en sterk; hij voelt zich wellicht niet groot en sterk.
Nu snap ik het niet meer. Eerst schrijf je dat de politie wel terug heeft gebeld, en later schrijf je dat ze niet terug hebben gebeld??

Ik zou camera's ophangen. Hoeft niet zo heel duur te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben 1 keer gebeld en zouden nog een kee bellen, maar dat hebben ze niet gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Erg slim is hij dus niet want als hij echt kwaad zou willen dan ga je dat niet aankondigen. Dan maakt hij niet veel kans op een succesvolle carrière als crimineel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven