Rare vragen, politie bellen?

17-08-2018 22:19 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier in de wijk woont een enge man die niet helemaal spoort en schijnbaar ook best crimineel is gewoon over het algemeen echt een enge vent waar je echt met een grote boog omheen loopt.

Nu sprak hij een half uurtje geleden mijn ex/man aan en vroeg waar hij heenging dus ex/man zegt doodleuk ja werken, hele nacht door 🤦🏻‍♀️

En toen begon hij dus hele enge vragen over mij te stellen. Of ik wel eens de deur open doe voor vreemden, of ik daar beneden nog wel goed ben na m’n bevallingen echt hele rare en enge vragen. Dus ex/man zegt hee doe normaal viezerik.

En toen ging die engerd dus aan ex/man vertellen welke auto’s hier voor de deur staan en wanneer en welke mannen hier naar binnen gaan op welk tijdstip en dat ik soms met de kinderen met ze mee ga met de auto. Echt heel specifiek dus. Met daarbij de vraag of 1 van die mannen hier vanavond aanwezig zou zijn of dat ik helemaal alleen was. Ex/man zei dat hij op moest rotten en dat al die mannen hier vanavond aanwezig zijn en ik nooit alleen ben ( ben ik dus wel) en dat hij me met rust moest laten waarop de engerd weg liep.

En nu ben ik dus best wel para want die vent houdt me schijnbaar flink in de gaten en weet dus dat ex/man er niet is en heeft het vast wel door dat ik hier dus toch alleen ben. En ik ben best bang, sowieso ben ik altijd al bang voor die man maar nu al helemaal. Nu sprak ik net “ 1 van die mannen die altijd om me heen rondhangen” ( mijn broer(s) dus) en die zei dat ik ff de politie moest bellen om er een melding van te maken maarja die engerd heeft nog niets gedaan dus waar moet ik een melding van maken? Heb het wel tegen mijn buren gezegd en dat als ze herrie of geschreeuw horen 112 moeten bellen.

Weet verder ook niets over die man, alleen z’n bijnaam in de stad en hoe hij eruit ziet en dat het een bekende van de politie is. Weet ook niet waar hij woont maar wel dat hij niet hier in de straat of de straten om me heen woont. Voel me best een mietje maar echt die man is zo vreselijk eng!
Alle reacties Link kopieren
Lenn12345 schreef:
18-08-2018 02:59
Ik zou lekker ontspannen, het is gewoon de dorpsgek. Vervelend maar hij doet geen vlieg kwaad en zo te lezen heeft de politie het helemaal niet zo druk anders hadden ze je afgepoeierd ipv je verhaal aan te horen :idee:

Ik denk eerlijk gezegd ook de hele tijd aan je man/ex die dus ondanks alles gezellig antwoord geeft op zijn ranzige vragen over jou.. Heeft hij aangeboden om te helpen? Ja.. hij wil je bijstaan.

Ik dacht ook dat je ex/man whatever mss die man wel heeft gevraagd om jou eens extra goed in de gaten te houden zodat hij ook gewoon weet wie er zoal bij je over de vloer komen.
Kom op nou, zou jij vragen van de vrouwelijke dorpsgek over de geslachtsdelen van je ex beantwoorden? Ik hoop toch van niet.

Hij heeft je zelf óók een keer aangesproken, daarna is er ook niets bijzonders gebeurd toch?
Zo zijn dorpsgekken en niet zelden geobsedeerd door seks en 'baby's krijgen' in willekeurige volgorde. Misschien wil hij horen dat het geen pijn doet, vind hij dat een naar idee. Sommige kinderen krijgen dat regelmatig te horen van hun moeder, ik ken er 2. Soort chantage: ik heb zoveel geleden voor jou, wees me dankbaar daarvoor, eet je bord leeg en ga op tijd naar bed.

Ik zou je man/ex eens vragen waarom hij ondanks die gore praat nog steeds blijft antwoorden en vooral waarom hij hem niet even bij de arm heeft genomen om te vragen wtf hij van je wil. En ervoor gezorgd heeft dat hij je met rust laat ipv door te lopen en dan jou het dak op te jagen met de woorden: ik ben zoooo bezorgd, goed dat je broer komt. Nee, hij gaat een praatje over je vagina na de bevalling maken.. koekoek!

En de komende tijd? Daar heeft je ex/man mss wel iets op bedacht. Dat hij bij je komt slapen of zo.. je weet maar nooit.. trap er niet in. Deuren goed op slot, zet een emmer met glazen achter iedere deur of raam zodat je een inbreker zeker hoort. Liefst op een verhoging zodat alles een flinke klap/gerinkel geeft als er toch iemand binnen probeert te komen.

Gek dat de meesten het best normaal vinden dat ex/man die zaken bespreekt met zo iemand. Waarom zou je? Ook kan je nog een nepcamera ophangen of een sticker met: dit pand is 24/7 bewaakt. Weet zo'n gek veel of dat echt is.. wel tegen je ex/man vol houden dat het echt is. Voor de zekerheid.
Ik zou dit draadje nog eens op een rustig moment, als je goed uitgeslapen bent, doornemen. Ex beantwoord helemaal geen vragen over de vagina van TO. TO is door dorpsgek zelf daarnaar gevraagd.

Ik vind de insinuatie van sommigen hier dat ex dit organiseert echt van de pot gerukt. Doe eens normaal joh!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Hoezitdit schreef:
18-08-2018 06:36
Nu snap ik het niet meer. Eerst schrijf je dat de politie wel terug heeft gebeld, en later schrijf je dat ze niet terug hebben gebeld??

Ik zou camera's ophangen. Hoeft niet zo heel duur te zijn.
Ze zouden weer contact opnemen met TO als ze contact met de buurman hadden gehad, dat hebben ze niet meer gedaan, dus misschien geen contact meer met de buurman gehad.
pamelacourson schreef:
18-08-2018 07:06
Ze hebben 1 keer gebeld en zouden nog een kee bellen, maar dat hebben ze niet gedaan.

Ah, op die manier.
Alle reacties Link kopieren
TO - iemand die jou echt wil aanvallen is meestal een onopvallend persoon. Meestal iemand van wie je dat nooit verwacht zou hebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
18-08-2018 07:59
Ik vind de insinuatie van sommigen hier dat ex dit organiseert echt van de pot gerukt. Doe eens normaal joh!

Eens!

TO, ik snap dat het gister doodeng was. Ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen vannacht.

En voor vandaag: probeer om het wat meer te relativeren. De politie zegt dat zij dit soort verhalen vaker over hem hebben gehoord, dus hij heeft jou kennelijk niet alleen als “slachtoffer” geselecteerd, maar houdt zich om de zoveel tijd weer met een ander bezig.

Het doet me een beetje denken aan van die eenzame weduwen van weleer, die na het overlijden van hun man ook de hele dag niets anders deden dan de buren in de gaten houden, en dan afkeurend gingen roddelen over wie er allemaal buiten de lijntjes kleurden. Mensen zonder dagbesteding zoeken manieren om zich niet te vervelen, en bij mensen met psychische problemen of beperkingen kunnen dat hele rare dingen zijn. Ik denk dat je het afwijkende gedrag van deze man het best zo kunt proberen te zien.

Sterkte! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Nacht is gelukkig rustig verlopen al moet ik wel zeggen dat ik steeds uit de ramen heb gekeken 😅.

En dat m’n ex dit verzonnen zou hebben is echt onzin, dan had de politie ook niet gezegd dat meerderen dit probleem hadden. En hij kon me ook niet bijstaan want hij was vannacht gewoon aan het werk en zijn werk is hem heilig dus hij was daar echt.

Ga zo nog even zelf de politie vragen of ze hem nog hadden aangesproken en wat handig is om bij deze man te doen, hun kennen hem tenminste.
JollyRider schreef:
17-08-2018 22:38
Ik ben benieuwd. Ik neem aan dat je niet komt aanzetten met een keer door je straat rijden, de man aanspreken of dergelijke vertrouwen wekkende masr feitelijk zinloze acties?
Direct taseren, boeien en levenslang dan maar?
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
18-08-2018 07:59


Ik vind de insinuatie van sommigen hier dat ex dit organiseert echt van de pot gerukt. Doe eens normaal joh!
Zij wil hem als ex. hij niet, hij wil verder met haar.
En wat is een betere methode, dan haar het gevoel geven, dat hij onmisbaar is als het om haar veiligheid gaat?
Want zeg nou eerlijk: 1. een beetje man loopt door na een vreemde vraag en weert vervolgvragen af, 2. belt zelf naar de politie als hij zich zorgen maakt om de veiligheid van zijn aanstaande exvrouw, en 3. gaat haar niet uitgebreid vertellen wat die griezel allemaal over haar gevraagd heeft.
Bij 2. als hij de politie belt, houdt hij dit ook verborgen voor vrouw, om haar niet onnodig ongerust te maken.
Doet hij allemaal niet. Waarom???
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
18-08-2018 13:35
Zij wil hem als ex. hij niet, hij wil verder met haar.
En wat is een betere methode, dan haar het gevoel geven, dat hij onmisbaar is als het om haar veiligheid gaat?
Want zeg nou eerlijk: 1. een beetje man loopt door na een vreemde vraag en weert vervolgvragen af, 2. belt zelf naar de politie als hij zich zorgen maakt om de veiligheid van zijn aanstaande exvrouw, en 3. gaat haar niet uitgebreid vertellen wat die griezel allemaal over haar gevraagd heeft.
Bij 2. als hij de politie belt, houdt hij dit ook verborgen voor vrouw, om haar niet onnodig ongerust te maken.
Doet hij allemaal niet. Waarom???
Hij ging naar zijn werk toe. Als het hem echt ging om zichzelf onmisbaar te maken wat zou dan een grootser gebaar zijn geweest dan zijn werk af te bellen en de stoere man achter het raam te spelen die avond :idee:
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
18-08-2018 13:40
Hij ging naar zijn werk toe. Als het hem echt ging om zichzelf onmisbaar te maken wat zou dan een grootser gebaar zijn geweest dan zijn werk af te bellen en de stoere man achter het raam te spelen die avond :idee:
Zijn werk is "heilig" voor hem, zegt TO zelf.
En bij de werkgever zou zo'n last minute afmelding en, vooral de reden ervoor, ook heel slecht vallen waarschijnlijk.
"Mijn vrouw is bang voor een mogelijke indringer"???
Alle reacties Link kopieren
Er is nog een goede reden te verzinnen waarom hij zijn werk niet heeft afgebeld: hij weet, dat hij het hele verhaal over de mogelijke indringer gewoon verzonnen heeft. Lekker inspelen op de angst die je vrouw al had voor een griezel.

Dit hele verhaal stinkt.
Niet van de kant van TO, maar van aanstaande ex.
To, wat heeft hij andere vrouwen aangedaan vroeger?
Waarom wil je dat niet vertellen?
Hij doet toch niks volgens de politie behalve de dorpsgek uithangen?
Jammer dat je mijn vragen niet beantwoord. Lijkt me een storm in een glas water.
Relax..
karin6789 schreef:
18-08-2018 14:00
Er is nog een goede reden te verzinnen waarom hij zijn werk niet heeft afgebeld: hij weet, dat hij het hele verhaal over de mogelijke indringer gewoon verzonnen heeft. Lekker inspelen op de angst die je vrouw al had voor een griezel.

Dit hele verhaal stinkt.
Niet van de kant van TO, maar van aanstaande ex.
Zou heel goed kunnen, vind het ook een vaag verhaal van ex..
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik ben paar weken geleden bedreigd door onderbuurman.
Ik woon alleen.
Ik heb de politie een brief gestuurd, want ze zouden met terugbellen maar is niet gedaan.
Ik heb in de brief ook gevraagd hoe ik moet reageren op die derderangsburgers wat onder mij woont.Niks meer gehoord van politie helaas.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin om de man of ex van TO te beschuldigen. Dan zou hij zich wel als de stoere kerel gedragen die thuisblijft om haar te beschermen. En dan heb je nog het slechte filmscenario waarin ex TO zelf iets aandoet en iedereen incl politie denkt dat het de dorpsgek was.
Zat spannende verhalen te verzinnen.

Maar ondertussen gaat het gewoon over een idioot die dit blijkbaar vaker bij vrouwen heeft gedaan, dus het lijkt me toch een stuk waarschijnlijker dat wat de ex van TO vertelt gewoon waar is.
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
18-08-2018 14:00
Er is nog een goede reden te verzinnen waarom hij zijn werk niet heeft afgebeld: hij weet, dat hij het hele verhaal over de mogelijke indringer gewoon verzonnen heeft. Lekker inspelen op de angst die je vrouw al had voor een griezel.

Dit hele verhaal stinkt.
Niet van de kant van TO, maar van aanstaande ex.
Nou, als je dit wilt geloven..zoals de waard is en zo...

Ik vind het nogal wat om een vrouw die angstig is nog eens lekker op te zadelen met een of andere complottheorie of haar onzeker te maken over de motieven van haar (misschien bijna) ex. Ik weet niet in welke wereld jij leeft maar het lijkt mij geen fijne.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
18-08-2018 14:29
Wat een onzin om de man of ex van TO te beschuldigen.
Joh, het is een stuk leuker/spannender om lekker met zijn allen in te gaan op het verhaal van TO. Breekt een saaie vrijdagavond.
Sensatie!
Met een dosis gezond verstand en nuchterheid was het hele verhaal zo onderuit geschoffeld.
Had de TO waarschijnlijk meer aan gehad.
Maar ja, wel saai.

Een kat in het nauw (wat de aanstaande ex is, want hij wil niet scheiden) maakt rare sprongen.
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
18-08-2018 15:01
Nou, als je dit wilt geloven..zoals de waard is en zo...

Ik vind het nogal wat om een vrouw die angstig is nog eens lekker op te zadelen met een of andere complottheorie of haar onzeker te maken over de motieven van haar (misschien bijna) ex. Ik weet niet in welke wereld jij leeft maar het lijkt mij geen fijne.
Joh!
En hier moet ik nog serieus op ingaan???? :nope:
louise1 schreef:
18-08-2018 15:01
Nou, als je dit wilt geloven..zoals de waard is en zo...

Ik vind het nogal wat om een vrouw die angstig is nog eens lekker op te zadelen met een of andere complottheorie of haar onzeker te maken over de motieven van haar (misschien bijna) ex. Ik weet niet in welke wereld jij leeft maar het lijkt mij geen fijne.

Amen.
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
18-08-2018 15:01
Nou, als je dit wilt geloven..zoals de waard is en zo...

Ik vind het nogal wat om een vrouw die angstig is nog eens lekker op te zadelen met een of andere complottheorie of haar onzeker te maken over de motieven van haar (misschien bijna) ex. Ik weet niet in welke wereld jij leeft maar het lijkt mij geen fijne.

Inderdaad zeg, wat een flauw gedoe. Er zijn heus vreemde creeps op de wereld die het leuk vinden om mensen bang te maken. Hier in de straat woont ook zo'n exemplaar. Vroeger een aardige buurman waar ik wel eens mee kletste, maar tegenwoordig stalkt hij, scheldt hij mensen uit op straat en doet algeheel creepy tegen meerdere alleenstaande vrouwen in de buurt. De wijkagent neemt dit overigens wel degelijk serieus en laat hem weten dat hij in de gaten wordt gehouden.
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
18-08-2018 15:10
Joh!
En hier moet ik nog serieus op ingaan???? :nope:
Oh, DIT is dan ineens te ver gezocht ofzo? :P
Alle reacties Link kopieren
Ik ben terug gebeld, er is vandaag een agent heen gegaan om te zeggen dat hij mij met rust moest laten en een gesprekje over grenzen en wat gepast en ongepast is. Laat hij me niet met rust moest ik gewoon weer bellen.

En dat mijn ex dit verzint is echt onzin dus ik ga daar verder niet eens meer op in.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat hij zich inhoudt, anders op tijd weer aan de bel trekken.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat de politie je terugbelt :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je gebeld hebt, en fijn dat de politie er zo goed op reageert. Ik hoop dat hiermee de kous af is en je weer rustig thuis op de bank kunt zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven