Reparatie zeepdispenser

15-04-2010 11:00 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
In onze keuken (die de vorige bewoners hebben laten inbouwen) zit een ingebouwde zeepdispenser. Helaas doet het ding het al 3 jaar niet en ik wil het nu toch eens laten maken. Wie weet wie die dingen kan repareren? Ik heb geen flauw idee van welk merk hij is en geen telefoonnummer meer van de vorige bewoners.
Weet je ook niet van welk merk de keuken is?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
misschien als je een foto plaatst dat mensen het merk of mechanisme herkennen.
quote:nouschi schreef op 15 april 2010 @ 11:07:

Weet je ook niet van welk merk de keuken is?

Nee, geen flauw idee.

Gizz, dan moet ik eerst even uitvogelen hoe ik een foto moet plaatsen....
Kan je de zeepdispenser niet zelf uit elkaar halen? Misschien kan je dan zien wat er defect is en kan je dit zelf maken.
maak foto, zet het op je pc en load hem dan up bij tinipic, wijstrt zichzelf. Dan de code die begint met img kopieren en tada... je hebt een foto geplaatst!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Kan je zien van welk merk de kraan is? Meestal wordt de zeepdispenser bij de kraan geleverd...
Onze zeepdispenser ging kapot nadat we een week de sleutel hadden van ons nieuwe huis. We hebben een beetje rondgekeken, maar vonden nieuwe dispensers wel erg duur en hebben daarom een universele gekocht bij de Karwei. Leek best wel op de oude, maar was een stuk goedkoper. We hechten er niet zoveel waarde aan, maar zo'n gat in je aanrecht is ook zo jammer.

(Ik heb het trouwens over zo'n pompje in je aanrechtblad, maar misschien heb jij het wel over iets anders, dan heb je niet zoveel aan mijn reactie)
Ik las relatie zeepdispenser.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven