Reparatie zeepdispenser
donderdag 15 april 2010 om 11:00
In onze keuken (die de vorige bewoners hebben laten inbouwen) zit een ingebouwde zeepdispenser. Helaas doet het ding het al 3 jaar niet en ik wil het nu toch eens laten maken. Wie weet wie die dingen kan repareren? Ik heb geen flauw idee van welk merk hij is en geen telefoonnummer meer van de vorige bewoners.

donderdag 15 april 2010 om 11:47
maak foto, zet het op je pc en load hem dan up bij tinipic, wijstrt zichzelf. Dan de code die begint met img kopieren en tada... je hebt een foto geplaatst!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
donderdag 15 april 2010 om 12:24
Onze zeepdispenser ging kapot nadat we een week de sleutel hadden van ons nieuwe huis. We hebben een beetje rondgekeken, maar vonden nieuwe dispensers wel erg duur en hebben daarom een universele gekocht bij de Karwei. Leek best wel op de oude, maar was een stuk goedkoper. We hechten er niet zoveel waarde aan, maar zo'n gat in je aanrecht is ook zo jammer.
(Ik heb het trouwens over zo'n pompje in je aanrechtblad, maar misschien heb jij het wel over iets anders, dan heb je niet zoveel aan mijn reactie)
(Ik heb het trouwens over zo'n pompje in je aanrechtblad, maar misschien heb jij het wel over iets anders, dan heb je niet zoveel aan mijn reactie)