Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
zondag 27 juni 2010 om 23:19
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 14 juli 2010 om 20:47
Mijn filmpjes zijn niet zo spectaculair (want geen geluid op fototoestel - was ik ff vergeten). Olief heeft wel met geluid (de wind die floot gewoon door het huis) maar die staan nog niet op de pjoet. En hoe zet ik hier filmpjes neer? Kan dat alleen via You Tube ofzo of heb je ook een soort 'mijn album' maar dan voor filmpjes. Of wacht, het kan wel via Hyves ofzo, denk ik. Ga ff uitzoeken...
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 14 juli 2010 om 20:53
woensdag 14 juli 2010 om 20:57
Male: op alle fronten
MV: fijn je weer te lezen lieverd!!
Bedankt voor het meeleven met zoon allemaal! Helaas was het vanmiddag weer bal: hoofdpijn, koorts, niet willen eten, om 18 uur uit zichzelf gaan douchen en naar bed... 6 sinasprilletjes later staat hij naast z'n bed te stuiteren dat hij zich zo goed voelt...
Morgen toch maar even bellen om dat bloedprikken door te laten gaan.
Oh ja, op 'n ander topic hier werd ik daarnet niet zo heel vriendelijk verzocht elders te gaan tikken want ongevoelig m.b.t. overleden huisdieren. Moi?
I'm in the mood for dus ik zit d'r helemaal klaar voor...
Anyway, thanx again, lees nog steeds mee en probeer ook wel weer aan te haken.
Iets anders
woensdag 14 juli 2010 om 20:58

woensdag 14 juli 2010 om 21:06
Is idd wel nodig denk ik, dat bloedprikken. Er zit 'm iets dwars en dat duurt al te lang en ik wil weten wat het is. Maar zoon is panisch voor naalden... Net z'n papa... Die gaan allebei onderuit als er een naald in zicht komt (zien jullie een patroon met m'n sig trouwens? ) en dat maakt dat ik er zo tegenop zie. Bloedprikken laat ik bij zoon alleen in het ziekenhuis doen, want ze reageren altijd zo maf als hij onderuit gaat. Waarom zouden ze luisteren naar de moeder van 't kind in kwestie? Grrr...
Iets anders

woensdag 14 juli 2010 om 21:10
Ik heb de reactie gelezen Babs, te gek voor woorden. Echt, waar haalt ze de arrogantie vandaan om tegen je te zeggen dat je maar moet ophoepelen uit het topic.... Wat een sufkut rare mevrouw.
Zoon klinkt niet heel goed. Morgen maar weer naar de dokter en bloedprikken. Maar waar kijken ze dan naar?
Male, mooie foto's weer. En nogmaals, wat super van zoonlief! Vooral dat ie wat stout wordt. Heerlijk!
Klets, ik ben trots op je. Ik doe het je niet na, dochter maken niet en behangen. Hulde!
Oh, en ik ben nog bij de psychiater geweest. Wat was dat een leuk half uurtje. Wat ik erg fijn vond was dat ze het met mee eens was dat je als je in een relatie komt waar de ander kinderen heeft het onmogelijk is om je niet met de opvoeding te bemoeien.
We hebben alles wel een beetje besproken. Wat ik zei, het was een erg leuke vrouw en een fijn en goed gesprek.
Zoon klinkt niet heel goed. Morgen maar weer naar de dokter en bloedprikken. Maar waar kijken ze dan naar?
Male, mooie foto's weer. En nogmaals, wat super van zoonlief! Vooral dat ie wat stout wordt. Heerlijk!
Klets, ik ben trots op je. Ik doe het je niet na, dochter maken niet en behangen. Hulde!
Oh, en ik ben nog bij de psychiater geweest. Wat was dat een leuk half uurtje. Wat ik erg fijn vond was dat ze het met mee eens was dat je als je in een relatie komt waar de ander kinderen heeft het onmogelijk is om je niet met de opvoeding te bemoeien.
We hebben alles wel een beetje besproken. Wat ik zei, het was een erg leuke vrouw en een fijn en goed gesprek.
woensdag 14 juli 2010 om 21:17
Ratteke, wat fijn van dat gesprek! En ik sluit me aan bij Delphi: wie zegt of geeft jou het gevoel dat je je niet met de opvoeding mag bemoeien? En dan is er ook nog eens bemoeien en bemoeien natuurlijk.
Bloed prikken bij zoon, tja op ontstekingen en zo geloof ik. HA heeft 't wel gezegd hoor, maar m'n oren stonden allebei open en toen vloog 't er zo doorheen
Proost Bieb!! Geniet van je IRL
Bloed prikken bij zoon, tja op ontstekingen en zo geloof ik. HA heeft 't wel gezegd hoor, maar m'n oren stonden allebei open en toen vloog 't er zo doorheen
Proost Bieb!! Geniet van je IRL
Iets anders