Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:delphicat schreef op 14 juli 2010 @ 21:12:

Rat, is er dan iemand die vindt dat jij je niet met de opvoeding mag bemoeien?

Ja. K. himself. Dat heeft hij herhaaldelijk gezegd. In het begin van de relatie. Maar dat is onmogelijk. Ik zie dingen waar zij niet zo goed op hebben gelet. En nu zeg ik het heel netjes. Dingen als etiquette. Werd totaal niet opgelet. We zijn eens uit eten geweest in een echt restaurant. Zoon met beide ellebogen op tafel en ging gamen op mobieltje. Dochter deed dr ipod aan. En K. zegt daar niks van.

Altijd hun zin doen. Doet ie nu nog hoor. Het hoeft maar te regenen of het is pa kan je me wegbrengen en ophalen? Tssss, je smelt niet van een beetje water hoor. Als het onweert vind ik het wat anders, dat is potentieel gevaarlijk.

Ze mochten tot god weet hoe laat opblijven toen ze nog klein waren. Dochter heeft eens tot 2 uur in de woonkamer gezeten! Toen was ze 10!!!

Heftig filmpje Olijf. Ik kan me voorstellen dat je dat eng vond.
Hmz, da's idd moeilijk dan Ratteke. (Nu schiet me ook weer te binnen dat je daar eerder al over verteld hebt tegen me)

Je kunt K dus niet duidelijk maken dat het geen bemoeizucht is maar dat er echt iets niet jofel gaat op die gebieden. Erg lastig want op school wordt daar ook amper meer iets mee gedaan tegenwoordig volgens mij. Anders had je nog steun uit die hoek kunnen verwachten misschien. (Ik heb vroeger eens 2 weken voor school 't schoolplein mogen vegen omdat ik tegenover de conrector stond met m'n handen in m'n zakken... Voor de reden waarom ik daar stond (uit de klas gestuurd) kreeg ik 1 week vegen..)
Iets anders
Rat: Dat is ook precies de reden dat stiefouderschap niks voor mij zou zijn. Ik heb het een keer geprobeerd maar hij vond dat ik veeeel te los en te opofferig naar dochter was en ik vond dat hij een kouwe eikel was naar zn kinderen. En maar zeiken dat hij zoveel alimentatie moest betalen terwijl zij altijd voor de kinderen moest zorgen en hij om de 2 weken tijd voor ze had en dan natuurlijk alleen in het weekend ivm zijn carriere bladiebla. En bladiebla. Ik ben trouwens ook niet zo heeel goed met de etiquette. en ik bel mn moeder nu nog steeds op of ze me even wil brengen/halen... zoals vanavond met pakje plaksel halen.

*kuch*
Maar zijn jullie daar nu wel een beetje uit, Rat? Ik denk overigens ook dat het niet mogelijk is om als volwassene, als partner van de ouder, samen met de kinderen in een huis te vertoeven, en te doen alsof je de net aangewaaide buurvrouw bent. Sowieso ben ik van de school "it takes a village to raise a child", in die zin dat als het zo van pas komt iedereen kan bijdragen aan de opvoeding.

Maar zeker als je in huis woont met ze, dan bestaat het niet dat je niet mee-opvoedt. Ik kan me wel voorstellen dat dat kan gaan wrijven als jij er andere ideeen op nahoudt dan K. En dat was blijkbaar zo (ipod/gamen in een restaurant??).
*voelt zich steeds beter thuis in dr tokkiebuurt, waar de buurvrouw altijd met een winkelwagen met nog het oude logo van de Albert Heijn op stap gaat alsof het haar handtasje is *
quote:delphicat schreef op 14 juli 2010 @ 21:51:

"it takes a village to raise a child", in die zin dat als het zo van pas komt iedereen kan bijdragen aan de opvoeding.

Amen!
Iets anders
quote:Kletsmajoor schreef op 14 juli 2010 @ 21:54:

*voelt zich steeds beter thuis in dr tokkiebuurt, waar de buurvrouw altijd met een winkelwagen met nog het oude logo van de Albert Heijn op stap gaat alsof het haar handtasje is *Hahaha. Welke tokkiebuurt woon je eigenlijk? Niet meer Rozenp, zoals ik elders las. I-buurt? T-buurt? Ik woonde zelf in de L-buurt, tegen het centrum aan. Gemengd tokkies en wannabe-yuppen
Ik woon bij het zwembad in de buurt en bij de Ikea in de buurt zegt dat je zo iets?

Ik had daar ooit een oppasadresje gehad waar jij woonde... ging oppaskind foto's kijken met me. Kwam ik er alleen achter dat fotoboek vol met naaktfoto's van zn moeder stond in zwangere toestand en zo
-
Ah, de A-buurt? Of de P-buurt? Jaja, er ligt een heel alfabet in die stad. Jammer genoeg kom ik er niet meer zo vaak, vond het altijd een fijne stad. Voor spijkerbroeken ga ik er sowieso heen, heb daar mijn perfecte spijkerbroekenwinkel gevonden.
Voor de haarververds onder ons, Kruidvat heeft L'Oreal in de aanbieding. Nu 7.50 per pakje. Morgen ff weer wat halen.
ratteke, kan me voorstellen dat het moeilijk is. Als ik lees wat er gebeurd dan zou ik me er het liefst ook mee willen bemoeien

Klets, ik vond de naam van onze boekenwinkel wel een goede
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hai maisjes, ik kom ook weer eens gedag zeggen op de wat latere avond.

Babs, wat balen dat zoon toch weer even niet lekker ging, sterkte bij het bloed prikken

Olijf, de beelden zagen er eng uit en als die ene lamel alle schade is valt me dat erg mee.

Slofje, gelukkig geen traumatische ervaring dit keer, fijn!

Bieb, jij bent echt een real life aan het krijgen: jippie!

Ratteke, o zo herkenbaar dat je daar gefrustreerd EN bezorgd van raakt, die kinders zijn ook wel errugg makkelijk. En ik ben het zeer eens met Delphi en Babs: je kan niet genoeg opvoeders hebben.

Delphi, dat spijkerboekenadres spreekt me ook wel aan! En shit van dat KDV, maar Ratteke heeft wel een punt, ze spelen niet de hele dag buiten. Misschien toch even bellen met de gemeente?

En Klets, ik moet heel vaak erg lachen om jouw postings en ik vind je behang leuk geworden!

Its, leuk om verder te denken over de boekwinkel!

Ik ga zo maar eens naar bed geloof ik, zit te gapen als een tierelier.

Tot morgen!
En Male: imposante wolk!
Djee Ratteke, ik zou ook niet weten eigenlijk hoe je het aan moet pakken. Maar snap heel goed dat het je aanvliegt soms!
Iets anders
Dag dames,

nog nachtbrakers hier of liggen we allemaal op 1 oor, ook al stormt het in sommige delen?
Ik plemp hier voor de liefhebber nog 2 filmpjes neer die Olief vanmiddag gemaakt heeft (wel met geluid, je hoort ons en de tv op de achtergrond dus wat)

enge wolken voor de bui

Enge bui zelf

Ik val nu om van de slaap en reageer morgen op de laatste berichten hier hoor! Slaap lekker allemaal
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ziet er lekker uit...kan daar ergens toch ook wel van genieten:) Toen ik van het weekend terugkwam van vakantie vlogen we door het noodweer heen. Prachtig om van bovenaf te zien:)
Hee nachtbrakerT Parasol, waar ben je geweest op vakantie?
Ik kan niet slapen.....................
Ha Delphi, wilde net besluiten om dan ook maar naar bed te gaan als iedereen hier ligt te pitten;)

Naar Egypte, om te duiken....was echt geweldig!
Ah, dan heb je vast mooie onderwaterfoto's? Dat soort dierenfoto's mogen hier ook hoor . Ik duik ook de mand in, begin ineens om te vallen van de slaap... Welterusten!
Nee helaas niet, gingen voor ons brevet dus we hadden de handen vol met onszelf haha. We hebben wel een dvdtje omdat er iemand van de duikschool filmde.

Slaap lekker, ik gaat er ook maar in:)

Heb ik hier weer een momentje voor mezelf ?

Ratteke wat moeilijk lijkt me dat....je ziet het en wilt helpen,sturen,corrigeren...en het wordt niet gewaardeerd door K.

Kan me voorstellen dat je daat strijd over krijgt.

Babs om zorgen om zoon.

Ik heb een heerlijke heerlijke heerlijke avond gehad.

lekker biertjes gedronken met zus en vriendinnen en MO was er

hah...ik lig goed in de markt weer,hoop aandacht gehad (wanhopige boeren genoeg hier )

en kreeg ook van een kennis/vriendin to be de opmerking dat ze me er lekker uit vond zien...qua goed in mn vel zeg maar..

lekker hoor om dat van een vrouw te horen
Morgen (vandaag eigenlijk) om 11 uur werken tot 16.30 en daarna bedrijfsfeestje

heul veul zin aan,gezellig.

hebben een bbq bij een sjeik restaurant.

en ik heb zo'n zin aan mijn boerderieweek!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven