Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Gave krabdingesen Pilous!!

Man hangt momenteel met zooplus aan de telefoon... Moet kennelijk in 't engels.... *mompelt iets over steenkolen*

De Atlas is zeker een optie maar nu moet het inene NU NU NU!!!!! dus wil man weten of het allemaal wel op voorraad is... Hij zit bestelnummers van de halve site voor te lezen.

Yessss!!! De Atlas it is!!! Geloof ik....
Iets anders
quote:Babsjuh schreef op 16 juli 2010 @ 14:40:

Gave krabdingesen Pilous!!

Man hangt momenteel met zooplus aan de telefoon... Moet kennelijk in 't engels.... *mompelt iets over steenkolen*

De Atlas is zeker een optie maar nu moet het inene NU NU NU!!!!! dus wil man weten of het allemaal wel op voorraad is... Hij zit bestelnummers van de halve site voor te lezen.

Yessss!!! De Atlas it is!!! Geloof ik.... Is Babsman met alles zo voortvarend??
quote:Slofje schreef op 16 juli 2010 @ 14:51:

[...]

Is Babsman met alles zo voortvarend??

Als het hem zo uitkomt

Voorbeeldje? Komtie:

4 maart gingen we als vrienden een hapje eten. Hij nog relatie, ik single.

5 maart sloeg de vonk onhoudbaar over

6 maart beëindigde hij de relatie met z'n vriendin

8 maart besloten snel samen te gaan wonen

30 maart huwelijksaanzoek

Usw usw

Hij doet niks half iig
Iets anders
soho , das niet niks zeg! Wel grappig. Maarre, als het hem niet uitkomt, is 'ie zekers wel anders
Zoë heeft het zeembalkonnetje ontdekt. En ik ben heel veel grijze haren rijker:

Waar is de rest?

Nou, aan de andere kant dus:

Iets anders
Oef wat eng, Babs! En wat ziet ze er goed uit!
Oh wat lief (en eng) Babs.

en Babsman lekker voortvarend ....als het hem uitkomt.

Slof hoe is Teun nu?

Ik heb nog even een autootje vol naar schuur/loods gebracht.

2 grote tassen met boodschappen vast (houdbaar spul,wijn,pasta,doosjes en zakjes en potjes en blikjes)

Kan de eerste weken wel doorkomen straks

En nog vast wat boodschapjes voor mijn weekje op de boerderie.

alleen morgen nog brood en groente op de weg er naar toe halen.
Ja Zoë ziet er zeker super uit!!!!
Eikel kwam net ook thuis (uur of 2) stond net even met de overburen te praten tewijl ik auto stond in te laden.

De buurman dacht dat ik boodschappen had gedaan ....neeeeej ik sleep vast de halve inboedel en voorraadkasten in mijn Citroentje mee

Eikel heeft niet eens gevraagd waarom ik thuis ben en ik zeg niks...

hij krijgt weer aan de lopende band smsjes.

Heb al bijna medelijden met het meiske wat waarschijnlijk denkt een leuke vent getroffen te hebben
Lekker Bieb, nu krijg je iig het idee dat het echt op begint te schieten hè!! Lekker ook tot rust komen op de boerderie volgende week.

Jemig Babs, wat ziet Zoë er goed uit zeg!!!!! Ze is een stuk steviger geworden, mooi!
Arm meiske idd, maar goed, het is jouw zorg niet Bieb. laat het ze maar lekker zelf uitzoeken.

Blll, heb m'n dag niet helemaal. Zal er ook wel mee te maken hebben dat ongesteldheid er weer aankomt (ok maandag pas maar ik voel het al wel opzetten, zeg maar). Ik krijg dan, heel maf, altijd meer last van mijn gewrichten. Mijn handen doen ook pijn van het dweilen gisteren (?). Zo, ff een rondje zonnebank, Appie en apotheek doen. En straks nog maar ff een tukkie.
Hé bah Olijf.

Maar goede reden om jezelf even lekker te verwennen met dat zonnebankje en misschien een lekker gebakje meenemen om het weekend te vieren?
Bieb: geniet maar lekker van je weekje op de boerderie!! hartstikke leuk man en het is ook weer een week minder samen met die exlul van je

Heb net even gekeken. Teun ligt op de tuinstoel op z'n rug (zoals altijd) te slapen. Ik mocht aan de achterpoten komen. Er werd niet gegromd of geblazen. De linker achterpoot, onderstuk bij de tenen en kussentjes zeg maar, is wel een stuk dikker, opgezet. Dus misschien is hij gestoken? Zie verder niets. Dus ik wacht nog maar even met naar de DA sjeesen. Volgens mij doet het niet meer zeer, want dan had ik er nooit aan mogen komen.
Oh Babs, zie net pas jouw foto's!! Jaja eerst foto's maken he? voordat je hem haar eraf haalt!! Lekker zeg

Hoe hoog woon je trouwens?
Dan lijkt het mee te vallen...gelukkig Slof.

Hier regent het alweer

Strakkies even kennismaken op de boerderij met de honden,katten en kippies en oh ja...de eigenaren

En daarna ga ik gezellig naar de Italiaan hier met vriendin en een borrel in de kroeg doen.

Goed vooruitzicht en wie weet zie ik MO ook nog wel..
Zoë is een meissie Slof
quote:biebelie schreef op 16 juli 2010 @ 15:42:

Zoë is een meissie Slof gewijzigd. Al dat beestenspul ook hiero
Goed gedaan Bieb, vast wat spullen wegbrengen! En laat de rest van de wereld maar lullen, jij trekt gewoon je eigen plan!

Olijf, balen dat je zo'n last hebt maar aan de andere kant weet je dan ook weer dat het tijdelijk is, toch?

Slofje, gelukkig dat het mee lijkt te vallen met Teun!

Zoë doet het inderdaad super! Maar zo heel veel is ze niet aangekomen hoor. Ze is wel gegroeid (nog geen jaar oud en 'n halve Maine Coon, die groeien langer door zeg maar) maar heeft heel veel vacht en is eigenlijk gewoon een dunne, slungelige puber. Met dito streken.

Dat balkonnetje is op de 2e verdieping van ons huis. Metertje of ... wat zal 't zijn? 7 meter boven de grond? Doodeng maar als ze niet op 't zeembalkon zit, hangt ze wel ergens uit een klapraam... En ze vertoont gelukkig nergens neigingen om naar beneden te springen. Ik krijg d'r grijze haren van maar volgens de DA moet ik d'r maar lekker laten gaan... En heeft ze bij 7 meter een veel betere kans om op d'r pootjes te landen en weg te wandelen als wanneer ze uit de krabpaal dondert van anderhalve meter hoogte... Tja...
Iets anders
Wat een verhalen weer. Heb niet gereageerd, ben de stad in geweest voor 2 polo's voor K. Jeetje mina, die dingen zijn echt bijna nergens te krijgen zeg. Uiteindelijk bij de WE. Helemaal blij. De halve Wibra leeggekocht. Oh, dit is handig voor hem. Oh en dit ook. Hé, dat is leuk, neem ik mee. Ik heb een tas vol dingen en ben 13,20 kwijt.

Gelukkig hebben ze daar ook een spulletje om schermpjes mee schoon te maken. Ik kan mijn scherm weer zien! Wat was die smerig zeg. Kleine tip: nooit je laptopscherm schoonmaken met brillepoetsdoekjes. Niet doen. Echt niet. Daar zijn ze niet voor bedoeld.

Daarna lekker een tukkie gedaan. Nu de was weer ophangen. Tot later!
Da's lekker winkelen voor dat geld Ratteke
Iets anders
Ja, ik wil ook nog eens naar de Wibra, speciaal voor dat schoonmaakspul (? naam kwijt) waar ???? het toen over had.

Leuk he, tas vol voor weinig geld. Ben ook gek op de Action!
Mooie foto's zijn er weer voorbij gekomen. De katten van Biebs, wat een mooi spul zeg. En Zoë... daredevil! Ik vind het ook altijd doodeng als de poezen dat doen. Vooral in mijn bovenwoning uit het open raam hangen. Met het balkon heb ik nooit moeite mee gehad. Die was breed zat.

Hoe is t met het kind Babs? Weer een beetje bijgekomen na zijn bloedprikavontuur? Ik moest er wel een beetje om lachen hoor, ik zag het ook zó voor me, hangend aan de deurpost...

Bieb, wat lekker dat je al spullen naar het nieuwe huis hebt kunnen brengen. En niet vergeten he, oneerlijk zullen we alles verdelen, ik een beetje meer dan jij...

Olijfje, ff lekker rustig aan doen.
quote:Slofje schreef op 16 juli 2010 @ 16:09:

Ja, ik wil ook nog eens naar de Wibra, speciaal voor dat schoonmaakspul (? naam kwijt) waar ???? het toen over had.

Leuk he, tas vol voor weinig geld. Ben ook gek op de Action!Dasty heet het. Ik heb er bij staan kijken maar ik heb nog een fles vol badkamerreiniger staan. Bij de Action gekocht. Als dat op is haal ik het ook maar eens.
Mijn eerste flatje was op 4 hoog en had ook een balkonnetje. Op dat balkon had ik een parasol staan. De helft stak dus over het balkon uit, boven de afgrond om het maar zo te zeggen. Mijn Poekie kreeg het voor elkaar om op die parasol te komen en wiebelde dan lekker op en neer Doodsangsten heb ik toen uitgestaan
quote:Ratteke schreef op 16 juli 2010 @ 16:12:

Bieb, wat lekker dat je al spullen naar het nieuwe huis hebt kunnen brengen. En niet vergeten he, oneerlijk zullen we alles verdelen, ik een beetje meer dan jij... jij snapt hoe het werkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven