Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Maleficent schreef op 16 juli 2010 @ 08:20:

Even een egoberichtje want ik moest gisteren nog een keer naar de kliniek en mijn gevoel werd eigenlijk meteen weggewuifd en ik heb nog 2 maanden, en dan wordt het toch IVF. Dus.

Nou ja, alles voor het goede doel. Hoop dat het de komende 2 maanden toch 'vanzelf' gaat.... Want het lijkt me best zwaar.!

sorry Male...in mijn tranen zo overheen gelezen..

Maarre IVF is toch goed of bedoel je dat je nog 2 maand moet wachten ?

(wat heb je de afgelopen maanden gedaan IUI?)
Nee, ik ga niet mee. Ik vind het daar vreselijk. Ik kom 8 kilo aan omdat er geen zak te doen is. Het hoogtepunt van de week is de bingo op maandagavond. Het is er 's avonds teringkoud. Ik moet zomer en winterkleding meenemen. Mijn namaak Uggs zijn daar heerlijk. Heb ik tenminste warme voeten en kuiten. Het bed is klote, K komt nooit op tijd z'n nest uit, dus ik zit vanaf 8 uur ofzo me dood te vervelen. Elk jaar is het het zelfde. Een keer naar Triër, boodschappen doen, héél af en toe een uitje. Denk aan naar Bollendorf gaan om een rommelmarkt te bezoeken. Oh, en hoe kon ik het vergeten, het kasteel van Vianden als de Ridderfeesten er zijn. Dat is best leuk hoor, maar dat ken ik nu ook wel.

Eten is een ramp. Nu is er wel een 4pits gastoestel maar koken ho maar. Het is patat en döner en pizza. Oh en bbq natuurlijk. Als daar het weer voor is want het regent ook altijd. Veel en lang. Oh en hard. Ik kan daar niet poepen omdat ik geen lichaamsbeweging krijg. Ik slib dicht. Dus nee, ik ga niet meer mee.

Ik blijf thuis. Vinden de poesjes ook fijn. Kunnen ze weer eens naar buiten en in de tuin liggen. Als K weer terug is heb ik vakantie.
Aaah...zoals je het verteld zou ik ook thuisblijven ja

Kun je K niet overhalen om ook eens een bestemming te kiezen die jou ook aanstaat?
quote:Pilous schreef op 16 juli 2010 @ 08:39:

Moooooi RAtteke!

Ik heb trouwens tot 3x toe een tongpiercing laten zetten en heel lang over een tatoeage nagedacht. UIteindelijk geen tattoo, omdat ik vaak vind dat als ze er langer zitten, niet meer zo mooi zijn...Dat kan je bij laten werken. Maar ik vind het ook weer wel wat hebben, oude tattoo's. Straks maar eens goed zoeken naar een plaatje. Nu wordt het toch tijd om het eens te gaan laten doen. Ik heb dit idee al een jaar of 2 in mijn hoofd. Nu moet de inkt er in!
quote:Pilous schreef op 16 juli 2010 @ 08:39:

Moooooi RAtteke!

Ik heb trouwens tot 3x toe een tongpiercing laten zetten en heel lang over een tatoeage nagedacht. UIteindelijk geen tattoo, omdat ik vaak vind dat als ze er langer zitten, niet meer zo mooi zijn...

Maar hoezo tot 3x toe dan?

Liet je de boel dichtgroeien na een poosje?

Ik heb de mijne nu ruim 4 jaar uit en kan nog bijna een staafje er helemaal doorheen drukken.

aan de onderkant is het wat nauw geworden ( ) maar met een beetje geweld zou dat moeten lukken..
Male, wat erg. Je had zo'n hoop. Dus over twee maanden wordt het IVF traject gestart? Ik vind het heel erg voor jou en je man. voor jullie allebei.

Biebs, ook voor jou een big hug! Wat is het toch ook een lamzak zeg. En nu zit jij weer helemaal overstuur thuis. Ellendig stuk vreten...
quote:biebelie schreef op 16 juli 2010 @ 08:48:

Aaah...zoals je het verteld zou ik ook thuisblijven ja

Kun je K niet overhalen om ook eens een bestemming te kiezen die jou ook aanstaat?

Dat probeer ik al 4 jaar. Tevergeefs. Hij vind het daar heerlijk. Lekker rustig. En goedkoop. Maar eens een keer naar Italië of Portugal, nee dat zit er niet in.

Ik denk zelfs dat als de kinderen niet meer mee willen hij alleen gaat. Mijn vakanties zijn voorbij. Misschien volgend jaar nog met vriendin naar Spanje, als ze het niet vergeet.

Hij is zeer gehecht aan vastigheid en bekendheid. Hij neemt altijd dezelfde smaak ijs, altijd het zelfde soort eten in een restaurant (pizza met ham of een varkenshaasje) Verandering van iets vindt ie niet leuk. Ik ben juist veel impulsiever en wat avontuurlijker.

Verder is ie wel lief hoor.
net al mail van zus terug dat ik maar lekker moet beginnen met mn zooi te brengen.

Nog een tweede bakkie koffie nu en daarna ga ik de kofferbak van mn otootje platgooien en volstouwen.

Heel gek...net toen ik de voorraad Nespressocups aan het verdelen was had ik ineens moeite met tellen

misschien heb ik nu wel iets meer koffie dan hij.....
Rat,zolang de voordelen opwegen tegen de nadelen is het niet heel erg hé

Maar vakantie zou voor mij wel heel belangrijk zijn.

(MO weet het nog niet maar volgend jaar geen motorvakantie.. )
goedemorgen dames

Male , wat een klote bericht. Ik hoopte zo voor je dat het op een andere manier kon

Biebs wat een eikel is eikel toch

Ratteke.,wat jammer van die vakanties. Ik zou inderdaad lekker met een vriendinnetje gaan en die tattoo is gaaf

Klets, wat laat jij me toch altijd lachen op de vroege ochtend. Delphi ook

Mijn maten 75A bij een kledingmaat 34/36 en een spijkerbroeken maat 28/29

gisterenavond even een klein dipje. Baalde dat ik spaargeld had uitgegeven aan een nieuwe auto. Terwijl dit natuurlijk eigenlijk onvermijdelijk was. Maar ik mag niet klagen. Heb een leuke nieuwe auto en ik kan gewoon weer opnieuw sparen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
jij ook een knuffel Its..

Geld uitgeven kan dan even pijn doen hé.

Maar straks ben je dat vast zo vergeten als je in je nieuwe zwarte monster(tje) rond scheurt
Oh meiden, wat een droevenis vanochtend!

Ratje, Male, Bieb, Its, reageer je even lekker af

Male, Ratteke en Bieb en Its omdat ook een andere auto kopen leuk en niet leuk kan zijn.

Ik ben nog niet zo wakker dus ga eerst een ontbijtje maken
Ik heb mn auto tot aan de nok toe vol en ga even een ritje doen

Heb mn energie weer gevonden!!

Ontbijt ze praathoofd!
Ik ben vreselijk in opstaan.. Delphi ik heb vanochtend nog aan je gedacht toen ik een zeer schel stemmetje hoorde roepen dat ik haar billen moest komen afvegen. En ze trekt ook gewoon het dekbed weg! 'opstaan!' :'(

Ik voel me vandaag een beetje die boef van Bassie&Adriaan die altijd pech heeft. Ik heb gewoon best na zitten denken over hoe het nu moet met verder studeren maar ik zie het gewoon niet. Van lBG bedrag kan ik echt bijna een huis kopen als ik nog even doorga en dat is binnenkort ook gewoon echt op. Allerlei baantjes verdienen ook geen zak, en dan moet ik ook nog eens aangenomen worden. Ik heb al zitten kijken naar een nieuwe wasmachine. Aankomende maand zou collegegeldtermijnbedragbetaalmaand ( iemand zin in galgje?) dus van dat bedrag ga ik een nieuwe wasmachine kopen. Nog even geduld.

En dan die stomme gozer die vanuit het niets vroeg of ik toch nog wilde afspreken en nu wéér niks laat horen. Ik had best moeite gedaan voor oppas want zo vaak gebeurt het niet dat ik iets leuks ga doen vind ik, wel zo goedkoop, dat dan weer wel.

Bieb: Dit is gewoon echt weer eens een bevestiging dat er alleen maar mafketels op die datingsite staan.

Its: Rot van het spaargeld maar fijn van de nieuwe auto

Male: Het lijkt mij juist wel fijn dat jullie in aanmerking komen voor IVF. Vriendin moest het hele traject door van A tot Z, jaren bezig geweest en na 2e IVF poging pas zwanger... maar dat verschilt waarschijnlijk ook per persoon wat er prettig gevonden wordt op dit gebied en ik kan ook niet naar jouw gevoel erbij kijken. in ieder geval.
Nou vanmiddag een gesprekje voor een rotbaantje van 8 euro nog wat per uur. Werk heb ik al gedaan en is niet leuk maar is vast een hele mooie doorstart naar een echt leuke functie. Hoop ik dan maar.

*kom wel weer terug als ik weer gezellig ben )
blijf lekker klets
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Tsjonge wat hebben jullie veel gekletst gisteren

Kon jammer genoeg niet meedoen want ik had om de één of andere reden geen internetverbinding vanaf gistermiddag 4 uur tot gisteravond laat.

Bieb Wat zal dat goed voelen, zeg, dat je alvast spulletjes kunt verhuizen!

Zo, ik ga nu eerst eens op zoek naar "dat maffe wijf die niet spoort en die de kat kwijt is" of zoiets topic

Oh ja mijn maten zijn 80B en 37 en ik hou niet van tattoos en piercings
Mogguh maisjes!

Tast toe!

Bieb, goede actie van je om te regelen dat je vast spulletjes kunt wegbrengen! Nog even volhouden meissie, het eind is in zicht!

Klets geeft toch niks, niet gezellig. Jammer voor jezelf maar geloof niet dat we er hier làst van hebben hoor!

Hoop dat iedereen zich in de loop van vandaag wat beter gaat voelen iig. Zou het aan het weer liggen? Of ik lees 't weer verkeerd, kan ook

Heb zoon zojuist uitgezwaaid, die is naar oma. Man ronkt nog, hond is al uit geweest, Zoë staat d'r prakkie koud te blazen (iets te lang gemagnetront...) en ik ga zometeen ook maar weer even plat. Me pietsie te druk gemaakt de afgelopen dagen.
Iets anders
Wat een muts zeg op dat "kat kwijt" topic

Ik had een hele reactie geschreven, maar het toen toch maar weer gedelete. Ga me er niet in mengen. Hoop alleen dat het goed afloopt.

Ik tel mijn katten altijd voordat ik wegga en als ik er 1 niet kan vinden zoek ik net zolang totdat ik hem gevonden heb, anders ga ik NIET weg!! Check ook altijd even de andere beessies. Das toch normaal? of ben ik nou gek?
Slofje, zo doen wij dat ook hoor, dat vind ik zeker niet gek. Wij hebben zo'n lekkere tut die zich graag "verstopt" achter het handdoekenrek in de badkamer en daar heel stil kan zitten. Daar heeft ze een keer een uurtje gezeten, terwijl wij gewoon thuis waren gelukkig. En toen we gepiep hoorden hebben we haar natuurlijk snel bevrijd. En nu controleren we altijd even extra . En ik moet eerlijk bekennen dat ze doorgaans alledrie een aai krijgen als we weggaan
Ik heb zo'n grote Ikea fauteuil waar onderin een gat zit. Als ik mijn moeder op visite krijg kruipt Slofje altijd daarin. Hij is om onverklaarbare redenen doodsbang voor mijn moeder haha.

En Teun vindt het lekker om in de klerenkast op mijn schoenen te slapen .

Oh en vorige week kon ik Joris niet vinden en ik wist dat hij niet buiten was. Ik heb een ouwe buffetkast in de keuken en hij was in een onderkastje gekropen en tussen het glasservies gaan liggen hahaha. Die zoektocht duurde dus wel even

Ik zeg ook altijd gedag als ik wegga: tot straks, ben niet zo laat thuis, goed op het huis passen blablablabla
quote:Slofje schreef op 16 juli 2010 @ 12:20:

Ik heb zo'n grote Ikea fauteuil waar onderin een gat zit. Als ik mijn moeder op visite krijg kruipt Slofje altijd daarin. Hij is om onverklaarbare redenen doodsbang voor mijn moeder haha.

En Teun vindt het lekker om in de klerenkast op mijn schoenen te slapen .

Oh en vorige week kon ik Joris niet vinden en ik wist dat hij niet buiten was. Ik heb een ouwe buffetkast in de keuken en hij was in een onderkastje gekropen en tussen het glasservies gaan liggen hahaha. Die zoektocht duurde dus wel even

Ik zeg ook altijd gedag als ik wegga: tot straks, ben niet zo laat thuis, goed op het huis passen blablablabla Wij zijn dus niet de enige mafketels die dat soort dingen zeggen. En wat zijn katten toch goed in verstoppen: tussen het glasservies
Gelukkig is mijn Poef altijd heel erg aanwezig. Die is slechts een keer onverklaarbaar weggeweest (in mijn appartementje van 50 m2!), en kwam na een grote zoektocht mijnerzijds natuurlijk doodgemoedereerd gapend aanlopen.

Ik zeg Poef ook altijd gedag trouwens (en wil ook weten waar hij is voor ik wegga). En als ik thuiskom, ben ik altijd benieuwd waar hij heeft liggen maffen, dus voel ik op de bank en bed naar warme plekjes Weet ik ook weer hoe zijn dag was
Zoë is ook ontzettend goed in verstoppen... En normaal gesproken kletst ze je de oren van het hoofd (halve Coon he) maar natuurlijk net weer niet als je wil weten waar ze uithangt... Dus sinds gisteren draagt ze een belletje Ze gaat never nooit niet naar buiten dus de vogeltjes zullen er niks aan hebben maar het scheelt mij enorm in de zoekstress!
Iets anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven