Rijbewijs gehaald!

21-10-2011 11:38 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eindelijk mijn rijbewijs gehaald!!

Ik heb 24 lessen gehad, de nodige drama gehad, verwisseld van rijinstructeur, drie keer gezakt voor mijn theorie omdat ik te laks was maar nu heb ik EINDELIJK dan toch mijn rijbewijs..

En mag ik niet in de auto van mijn vader rijden behalve als hij naast me zit (wel in die van mijn moeder trouwens) maar krijg ik een auto van mijn vader!!

Ik ben blij..
quote:supersas09 schreef op 21 oktober 2011 @ 11:55:

Woehahaha weer een topic van ikbenlief!

Gefeliciteerd meid! Zit er ook een douche in je wagentje?

een douche in je wagentje...

Gefeliciteerd, geniet ervan!
Is ook een goed gevoel... Yeeeeeeyyyy..
quote:supersas09 schreef op 21 oktober 2011 @ 12:07:

[...]

Ik haal 2 topics door elkaar geloof ik.... Moet viva maar eens af gaan sluiten.... Welk topic/
quote:ikbenlief schreef op 21 oktober 2011 @ 12:14:

[...]

Welk topic/O, over een meisje met een lui vriendje en een schoonmoeder die vergeten is haar 4 zoons op te voeden.
quote:supersas09 schreef op 21 oktober 2011 @ 12:16:

[...]

O, over een meisje met een lui vriendje en een schoonmoeder die vergeten is haar 4 zoons op te voeden.Topic : hoe denken jullie hierover ...
quote:supersas09 schreef op 21 oktober 2011 @ 12:13:

[...]

Zouden het zussen zijn!? who knows ...
anoniem_133216 wijzigde dit bericht op 21-10-2011 12:26
Reden: smiley werkte eerst niet
% gewijzigd
Gefeliciteerd TO
Proficiat, Ikbenlief!

Er is trouwens al een topic over rijlessen (zowel auto- als motor-):

Rijles!

Misschien vindt de TO ook wel leuk je naam te vermelden. Steeds als iemand geslaagd is voor theorie- of praktijkexamen, werkt ze de lijst in het openingsbericht bij.
World of Warcraft: Legion
Oh god, moet zo lachen, om die auto.

Heb je m al?

Doet me denken aan dat twitterverhaal van dat meisje wat n scooter van d'r vader kreeg. Kennen jullie m?

Enneh, eindeljik???? na 24 lessen is het niet eindelijk hoor.
http://www.geenstijl.nl/m ... al_meisje_krijgt_sco.html

Gefeliciteerd! Nu begint het echte rijden pas..

Heerlijk een eigen autootje.. Ik kreeg er ook 1! Ben mn ouders nog altijd dankbaar-:)
Dankjulliewel allemaal. Nu begint het echte rijden, dat zegt iedereen ja.. Ik ben benieuwd hoe ik de eerste keer alleen rijden ga ervaren binnenkort. Ik heb trouwens een heeeeekel aan de snelweg :P maar moet ik nu ook alleen doen.
oh doe iedereen dan een lol, ga eerst goed oefenen met iemand naast je op de snelweg
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Denk ook wel dat ik dat ga doen met mijn vader. :P Of broer of moeder..
Ik was zo gewend aan het alleen rijden. Ik rij ook het liefste alleen. Vriend erbij vind ik geen probleem, maar als mijn vader er naast gaat zitten krijg ik de zenuwen-;) Waarschijnlijk bang om het 'verkeerd' te doen.. Slaat nergens op, ik ben 22 en daarnaast kan ik volgens mij best goed rijden.

Snelweg vind ik altijd heerlijk!
quote:flutzel schreef op 21 oktober 2011 @ 12:12:

[...]

Ik ook dan dacht toch ook dat het van dezelfde was, maar toch niet. Misschien door dezelfde manier van denken ?? Of schrijven?

Die TO met lui vriendje en ontevreden schoonmoeder is helemaal anders dan ikbenlief hoor... Die TO deed juist heel veel met de reacties en ging nadenken over hoe ze overkwam en zo...En beloofde heel oprecht om dingen te gaan veranderen. Zelfinzicht, bekering en zo... IBL was totaal niet zo. Kwam alleszins anders over in dat topic waar jullie naar verwijzen.

On topic: gefeliciteerd!
quote:rosanna08 schreef op 21 oktober 2011 @ 12:56:

oh doe iedereen dan een lol, ga eerst goed oefenen met iemand naast je op de snelweg

Dat heb ik ook gedaan... ook op andere wegen. Rijden in kleine weggetjes, met veel drempels, en waar auto's weleens openstaan met rondlopende mensen, dat vereist een enorme oplettendheid! Daar zal ik nog een aantal keren mee oefenen, ofwel met mijn vader naast me, ofwel met mijn rijinstructeur naast me. Ik heb wel mijn rijbewijs, maar tot enkele weken geleden had ik een ingezakte rijervaring. Dat ben ik weer aan het opvijzelen. Toen ik mijn ouders naar een opstapplaats naar een vakantiebestemming heb gereden, reed ik alleen; ik reed - zoals afgesproken - de auto van mijn vader naar het huis van mijn ouders (daarna pakte ik de trein naar mijn huis).

Ikbenlief,

Nu je het rijbewijs hebt gehaald, is het belangrijk om

http://www.cbr.nl/4425.pp#726

door te lezen, als je een beginners- of een puntenrijbewijs hebt. Rij dus veilig, niet te hard, en rij niet te dicht op degene die voor je rijdt.

quote:ikbenlief schreef op 21 oktober 2011 @ 13:05:

Denk ook wel dat ik dat ga doen met mijn vader. :P Of broer of moeder..Doe het in elk geval met iemand naast je die een behoorlijke rijervaring heeft. In de meeste gevallen is het de vader die veel rijervaring heeft.
World of Warcraft: Legion
quote:Kier_V schreef op 21 oktober 2011 @ 11:49:

[...]

Goh, spreekt hier de afgunst?

Ze heeft een auto gekregen van haar vader! Wie weet is het wel een afrijdertje van 400 euro, weet jij veel!

En al zou het een nieuwe bak zijn, dan nog: Leuk voor haar toch, dat ze dat cadeau krijgt van haar ouder?

Relax!

Ze doelt op de hele geschiedenis op de Actueel-pijler, neem ik aan.

Maar het kan natuurlijk ook een ander met een vergelijkbare schrijfstijl zijn.
TO welke regio woon jij?
Gefeliciteerd met je rijbewijs.

Wie weet zien we je binnenkort terug in dit topic.... (Hilárisch ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven