rode wijn op blouse
zaterdag 10 september 2011 om 23:28
Bij de Kruidvat, van die kleine driehoekige flesjes van Dr. Becker. Ideaal, en anders een stick ossengalzeep gebruiken
Succes
Lukt het écht niet, kun je altijd nog van die tinnetjes met textielverf voor de wasmachine kopen. Dan verf je de blouse in een andere kleur, hoef je hem in ieder geval niet weg te gooien.
Succes
Lukt het écht niet, kun je altijd nog van die tinnetjes met textielverf voor de wasmachine kopen. Dan verf je de blouse in een andere kleur, hoef je hem in ieder geval niet weg te gooien.
zaterdag 10 september 2011 om 23:35
Wifra, je kunt beter niet over vlekken heen verven, dat wordt echt heel lelijk.
Nat maken met witte wijn, afdeppen en wassen zou mijn advies zijn. Als het nog steeds zichtbaar is, tovenaar erover.
Ik zag via google wel nog de tip bij katoenen hemden om een nacht in melk te laten weken. Kan de moeite waard zijn.
Nat maken met witte wijn, afdeppen en wassen zou mijn advies zijn. Als het nog steeds zichtbaar is, tovenaar erover.
Ik zag via google wel nog de tip bij katoenen hemden om een nacht in melk te laten weken. Kan de moeite waard zijn.
zondag 11 september 2011 om 16:08
Ik gebruik voor alles zo'n fles vanish dual power. Is met 2 verschillende vloeistoffen in 1 fles. Beetje op de vlek doen, in elkaar draaien, in de machine met gewoon wasmiddel en nog een scheut van die vanish en klaar. Heb er tot nu toe alles mee uit gekregen, zelfs pastasaus-vlekken op een geel t-shirt weet alleen niet of het nog te koop is. Heb het al lang niet meer gezien eigenlijk. Hoop het wel, want mijn fles is bijna leeg.
maandag 12 september 2011 om 13:05
maandag 12 september 2011 om 17:11
Ik zweer bij Vanish!!
Tomatensoep op een wit wollen jasje: Vanish en weg vlek!
Inktvlek op een wit vestje: Vanish en weg vlek!
Rode wijn op wit overhemd van mijn man: Vanish en weg vlek!
Eerst vanuit de spuitflacon Vanish direct op de vlek spuiten en daarna een flinke schep Vanish poeder bij het wassen doen. Ideaal!!
Tomatensoep op een wit wollen jasje: Vanish en weg vlek!
Inktvlek op een wit vestje: Vanish en weg vlek!
Rode wijn op wit overhemd van mijn man: Vanish en weg vlek!
Eerst vanuit de spuitflacon Vanish direct op de vlek spuiten en daarna een flinke schep Vanish poeder bij het wassen doen. Ideaal!!