Ronde eettafels tot...

28-11-2018 22:16 32 berichten
Hi allemaal!

Wij zijn op zoek naar een ronde eettafel, liefst 120x120 cm, sowieso niet groter (helaas niet mega veel te verkrijgen).
We zouden het liefst de tafel wel in een showroom willen zien, we komen uit Utrecht dus in die omgeving..

Ikea/Profijt/Woonexpress/Xooon/Goossens etc. heeft niet echt wat wij zoeken. Zijn er toevallig mensen die nog meer meubelzaken weten?

- Liefst industriële stijl of hout look
- Uitschuifbaar mag optie zijn
- 120x120 (niet groter)
- Prijs rond en nabij 600 euro..

X Geen Leen Bakker/Kwantum/Jysk etc. geen goede ervaring mee X
Alle reacties Link kopieren
MonicaG schreef:
29-11-2018 09:56
Of 120 cm. diameter en 120 cm. hoog :D

De tip van een karton te knippen vind ik wel een goeie.
Das een sta tafel :rofl: kreeg toch het stellige idee dat TO een eettafel zocht :D
nina1966 schreef:
28-11-2018 22:20
Hoe kom je aan de maat 120 bij 120? Een rónde tafel heeft een doorsnede maat Ø 120 bedoel je denk ik? Als je twee maten noemt komt het zo vierkant over :D
Hahahaha inderdaad.. Helder! Diameter van 120 cm bedoelde ik
Calamitycat schreef:
29-11-2018 18:52
Graag gedaan hoor, TO :sarcastic:
Sorry? Waarom dat poppetje.. Mocht je willen weten waarom mijn reactie nu pas is..
Mijn partner is onverwachts in het ZH opgenomen dus vind de reactie wel een beetje raar..

Bedankt voor je voorbeelden, hier hebben we genoeg aan alleen de winkels is het probleem en ons budget
Haha idd een ronde tafel met diameter 120 cm : ')

Via Google komen we idd ook op redelijk wat tafels uit. Alleen willen wij de tafel eerst zien voor we hem kopen (en niet heel NL door). En de prijs ligt toch wel rond het maximum van €600 euro.

De maat.. Tsja, we hadden een grotere ook gewild alleen dat past hier niet

Bedankt allemaal voor reacties
Spookiieej schreef:
03-12-2018 13:49
Sorry? Waarom dat poppetje.. Mocht je willen weten waarom mijn reactie nu pas is..
Mijn partner is onverwachts in het ZH opgenomen dus vind de reactie wel een beetje raar..

Bedankt voor je voorbeelden, hier hebben we genoeg aan alleen de winkels is het probleem en ons budget
Sterkte met je partner TO. Hopelijk niet ernstig
Kijk eens bij Nijhoff in Baarn. Daar verkopen ze mooie meubels weet alleen niet wat ze op dit moment hebben staan.
Karwei verkoopt ook ronde tafels van Woood.
Kijk eens bij Nijhoff in Baarn. Daar verkopen ze mooie meubels weet alleen niet wat ze op dit moment hebben staan.
Karwei verkoopt ook ronde tafels van Woood.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven