Ronde eettafels tot...
woensdag 28 november 2018 om 22:16
Hi allemaal!
Wij zijn op zoek naar een ronde eettafel, liefst 120x120 cm, sowieso niet groter (helaas niet mega veel te verkrijgen).
We zouden het liefst de tafel wel in een showroom willen zien, we komen uit Utrecht dus in die omgeving..
Ikea/Profijt/Woonexpress/Xooon/Goossens etc. heeft niet echt wat wij zoeken. Zijn er toevallig mensen die nog meer meubelzaken weten?
- Liefst industriële stijl of hout look
- Uitschuifbaar mag optie zijn
- 120x120 (niet groter)
- Prijs rond en nabij 600 euro..
X Geen Leen Bakker/Kwantum/Jysk etc. geen goede ervaring mee X
Wij zijn op zoek naar een ronde eettafel, liefst 120x120 cm, sowieso niet groter (helaas niet mega veel te verkrijgen).
We zouden het liefst de tafel wel in een showroom willen zien, we komen uit Utrecht dus in die omgeving..
Ikea/Profijt/Woonexpress/Xooon/Goossens etc. heeft niet echt wat wij zoeken. Zijn er toevallig mensen die nog meer meubelzaken weten?
- Liefst industriële stijl of hout look
- Uitschuifbaar mag optie zijn
- 120x120 (niet groter)
- Prijs rond en nabij 600 euro..
X Geen Leen Bakker/Kwantum/Jysk etc. geen goede ervaring mee X
maandag 3 december 2018 om 13:49
Sorry? Waarom dat poppetje.. Mocht je willen weten waarom mijn reactie nu pas is..
Mijn partner is onverwachts in het ZH opgenomen dus vind de reactie wel een beetje raar..
Bedankt voor je voorbeelden, hier hebben we genoeg aan alleen de winkels is het probleem en ons budget
maandag 3 december 2018 om 13:51
Haha idd een ronde tafel met diameter 120 cm : ')
Via Google komen we idd ook op redelijk wat tafels uit. Alleen willen wij de tafel eerst zien voor we hem kopen (en niet heel NL door). En de prijs ligt toch wel rond het maximum van €600 euro.
De maat.. Tsja, we hadden een grotere ook gewild alleen dat past hier niet
Bedankt allemaal voor reacties
Via Google komen we idd ook op redelijk wat tafels uit. Alleen willen wij de tafel eerst zien voor we hem kopen (en niet heel NL door). En de prijs ligt toch wel rond het maximum van €600 euro.
De maat.. Tsja, we hadden een grotere ook gewild alleen dat past hier niet
Bedankt allemaal voor reacties
maandag 3 december 2018 om 18:55
Sterkte met je partner TO. Hopelijk niet ernstigSpookiieej schreef: ↑03-12-2018 13:49Sorry? Waarom dat poppetje.. Mocht je willen weten waarom mijn reactie nu pas is..
Mijn partner is onverwachts in het ZH opgenomen dus vind de reactie wel een beetje raar..
Bedankt voor je voorbeelden, hier hebben we genoeg aan alleen de winkels is het probleem en ons budget