Rooklucht
zondag 12 oktober 2014 om 20:11
Zondersieraden, dat ruik je echt wel. Ik had laatst een shirt voor zoon opgehaald bij iemand. De tas waar t shirt in zat en het shirt zelf waren echt ranzig van de rooklucht! Na een wasbeurt rook je het nog.
Ik heb zelf ook gerookt hoor, maar nooit in huis. Het ligt er ook maar aan wat iemand rookt en hoeveel.
Ik heb zelf ook gerookt hoor, maar nooit in huis. Het ligt er ook maar aan wat iemand rookt en hoeveel.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
zondag 12 oktober 2014 om 20:16
Maar rooklucht van iemand die af en toe een sigaret rookt vind ik niet meuren 
Wel iemand die ruikt naar "doordrenkte" sigarettenmeur.
To, het is duidelijk dat jij die lucht niet wil. Meer opties als die al gegeven zijn, zijn er niet denk ik.
Zelf deed ik altijd een klein sprietsje parfum in mijn haar.
Wel iemand die ruikt naar "doordrenkte" sigarettenmeur.
To, het is duidelijk dat jij die lucht niet wil. Meer opties als die al gegeven zijn, zijn er niet denk ik.
Zelf deed ik altijd een klein sprietsje parfum in mijn haar.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
zondag 12 oktober 2014 om 20:18
quote:rastan schreef op 12 oktober 2014 @ 19:32:
[...]
Dit. Als jij in hun huis woont ga je gegarandeerd naar rook stinken. Misschien niet zo erg als zij, en misschien ruik jij het zelf niet meer op een gegeven moment, maar reken maar dat je meurt. Daar is geen ontkomen aan.Inderdaad. Mensen hebben ook wel vaker gevraagd of ik rook, puur omdat er bij mij thuis gerookt wordt.. En ja, rokers meuren.
[...]
Dit. Als jij in hun huis woont ga je gegarandeerd naar rook stinken. Misschien niet zo erg als zij, en misschien ruik jij het zelf niet meer op een gegeven moment, maar reken maar dat je meurt. Daar is geen ontkomen aan.Inderdaad. Mensen hebben ook wel vaker gevraagd of ik rook, puur omdat er bij mij thuis gerookt wordt.. En ja, rokers meuren.
Altijd blijven lachen!