Rooklucht

12-10-2014 18:38 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Slotje
anoniem_171598 wijzigde dit bericht op 17-11-2014 18:22
Reden: ivm herkenbaarheid
% gewijzigd
Jullie zullen wel gelijk hebben dat ik het zelf niet meer ruik.
Zondersieraden, dat ruik je echt wel. Ik had laatst een shirt voor zoon opgehaald bij iemand. De tas waar t shirt in zat en het shirt zelf waren echt ranzig van de rooklucht! Na een wasbeurt rook je het nog.

Ik heb zelf ook gerookt hoor, maar nooit in huis. Het ligt er ook maar aan wat iemand rookt en hoeveel.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Sorry, maar je ruikt het altijd. Een keer je hoofd draaien en de lucht komt al uit je haar. En ook je kleren zullen er ergens naar ruiken.

Toen ik in de zorg werkte kwam ik bij een stevige roker en na 20 minuten rook je het de hele dag al.
Maar rooklucht van iemand die af en toe een sigaret rookt vind ik niet meuren :-)

Wel iemand die ruikt naar "doordrenkte" sigarettenmeur.

To, het is duidelijk dat jij die lucht niet wil. Meer opties als die al gegeven zijn, zijn er niet denk ik.

Zelf deed ik altijd een klein sprietsje parfum in mijn haar.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:rastan schreef op 12 oktober 2014 @ 19:32:

[...]

Dit. Als jij in hun huis woont ga je gegarandeerd naar rook stinken. Misschien niet zo erg als zij, en misschien ruik jij het zelf niet meer op een gegeven moment, maar reken maar dat je meurt. Daar is geen ontkomen aan.Inderdaad. Mensen hebben ook wel vaker gevraagd of ik rook, puur omdat er bij mij thuis gerookt wordt.. En ja, rokers meuren.
Altijd blijven lachen!
Wat ook zo vervelend is: koeriers die roken in hun auto. Alle rook trekt in de pakketjes. Bah! Gelukkig rookt mijn vaste bezorgster niet :-).

Op MP vraag ik ook altijd naar de herkomst: rookvrij?? Dan kunnen we zaken doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven