schimmel in de badkamer
dinsdag 1 september 2009 om 14:22

dinsdag 1 september 2009 om 14:28
dinsdag 1 september 2009 om 14:30

dinsdag 1 september 2009 om 14:42
quote:Ratteke schreef op 01 september 2009 @ 14:28:
HG schimmel en vochtplekken verwijderaar. Werkt ab-so-luut!!! Ik had ook schimmel in de badkamer. Je spuit het er op, laat het een half uurtje trekken en zonder enige moeite of boenen alle schimmel weg en het is nog steeds weg. En ik heb dat ergens in april ofzo gedaan.
Wat betekent HG? Is dat een merk?
Ik wil dat spul ook wel kopen, want mijn badkamer kan slecht geventileerd worden, dus ook last van schimmelplekken.
HG schimmel en vochtplekken verwijderaar. Werkt ab-so-luut!!! Ik had ook schimmel in de badkamer. Je spuit het er op, laat het een half uurtje trekken en zonder enige moeite of boenen alle schimmel weg en het is nog steeds weg. En ik heb dat ergens in april ofzo gedaan.
Wat betekent HG? Is dat een merk?
Ik wil dat spul ook wel kopen, want mijn badkamer kan slecht geventileerd worden, dus ook last van schimmelplekken.
dinsdag 1 september 2009 om 14:54
http://nl.hg.eu/wizard-sh ... t-_en_weerplekkenreiniger

dinsdag 1 september 2009 om 15:12
quote:Bubbles_ schreef op 01 september 2009 @ 14:58:
Ik heb groene aanslag verwijderaar (voor de tuin) geprobeerd en dat ging supergoed.
Beetje in een plastic bekertje, oude tandenborstel en 'poetsen' maar.
Als de schimmel in de kitrand zit is daar weinig meer aan te doen.
Die zul je moeten verwijderen en nieuwe kitrand aan moeten brengen.
Ik heb groene aanslag verwijderaar (voor de tuin) geprobeerd en dat ging supergoed.
Beetje in een plastic bekertje, oude tandenborstel en 'poetsen' maar.
Als de schimmel in de kitrand zit is daar weinig meer aan te doen.
Die zul je moeten verwijderen en nieuwe kitrand aan moeten brengen.

dinsdag 1 september 2009 om 17:22
Heb je ook al gekeken hoe je kunt voorkomen dat het opnieuw gebeurt? Als er een ventilatiesysteem zit, dan kun je beter geen raam/luikje openen (want door het open raam gaat dan de trek uit je ventilatiesysteem). En als de ventilatie het niet goed genoeg doet, dan kan het helpen om het middelste gedeelte er iets uit te draaien (waardoor hij meer lucht aan kan trekken). Maar ook weer niet teveel, want dat heeft het tegenovergestelde effect.