schoenen doorweekt!
donderdag 20 juni 2013 om 19:23
Aangezien wij in het oh zo fijne Twente wonen kregen wij vanmiddag een gigantische regen en onweersbui over ons heen toen ik mijn oudste uit school haalde.
Resultaat, twee doorweekte kinderen en een doorweekte mama!
Gelukkig wij gelijk warm gedouchet maar toen ik de hond uit ging laten kwam ik erachter dat onze schoenen nog steeds doorweekt zijn.
Eigenlijk heel logisch, maar goed.
Voor mijn kinderen heb ik voor morgen wel andere paar.
Voor mezelf alleen niet !!! Iemand een idee hoe ik ze droog kan krijgen voor morgen ochtend ?
Ik heb geen droger en ook geen föhn !
Resultaat, twee doorweekte kinderen en een doorweekte mama!
Gelukkig wij gelijk warm gedouchet maar toen ik de hond uit ging laten kwam ik erachter dat onze schoenen nog steeds doorweekt zijn.
Eigenlijk heel logisch, maar goed.
Voor mijn kinderen heb ik voor morgen wel andere paar.
Voor mezelf alleen niet !!! Iemand een idee hoe ik ze droog kan krijgen voor morgen ochtend ?
Ik heb geen droger en ook geen föhn !
donderdag 20 juni 2013 om 19:28
Van wat voor materiaal zijn de schoenen? Als het leer is kan het wel even duren, dat moet je ook absoluut niet bij de verwarming drogen of droogföhnen ofzo. Katoenen gympies kunnen dat wat beter hebben (die kun je ook nog centrifugeren eventueel).
Proppen droge kranten erin en op een droge plaats wegzetten, dat zou de ergste nattigheid er wel uit moeten halen.
Proppen droge kranten erin en op een droge plaats wegzetten, dat zou de ergste nattigheid er wel uit moeten halen.
donderdag 20 juni 2013 om 19:30
quote:Beeldig schreef op donderdag 20 juni 2013 19:28 Van wat voor materiaal zijn de schoenen? Als het leer is kan het wel even duren, dat moet je ook absoluut niet bij de verwarming drogen of droogföhnen ofzo. Katoenen gympies kunnen dat wat beter hebben (die kun je ook nog centrifugeren eventueel).
Tnx!
Het zijn stoffen gympen dus ik ga er kranten indoen,morgen maar ff langs de winkel. Mijn kinderen liggen in bed en manlief heeft avonddienst ...
Tnx!
Het zijn stoffen gympen dus ik ga er kranten indoen,morgen maar ff langs de winkel. Mijn kinderen liggen in bed en manlief heeft avonddienst ...
donderdag 20 juni 2013 om 19:40
donderdag 20 juni 2013 om 19:42
quote:SeptemberGirl schreef op donderdag 20 juni 2013 19:40 Even op je slippers naar de Action fietsen, en voor 5 euro schoenen halen en voor nog 5 euro een föhn.
Ik zag het op het nieuws, er is echt gigantisch veel regen gevallen in het oosten! Ja ontzettend veel! Echt niet normaal meer hoe het tekeer ging hier.
Ik zag het op het nieuws, er is echt gigantisch veel regen gevallen in het oosten! Ja ontzettend veel! Echt niet normaal meer hoe het tekeer ging hier.
donderdag 20 juni 2013 om 20:39