schoenen doorweekt!

20-06-2013 19:23 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien wij in het oh zo fijne Twente wonen kregen wij vanmiddag een gigantische regen en onweersbui over ons heen toen ik mijn oudste uit school haalde.

Resultaat, twee doorweekte kinderen en een doorweekte mama!

Gelukkig wij gelijk warm gedouchet maar toen ik de hond uit ging laten kwam ik erachter dat onze schoenen nog steeds doorweekt zijn.

Eigenlijk heel logisch, maar goed.

Voor mijn kinderen heb ik voor morgen wel andere paar.

Voor mezelf alleen niet !!! Iemand een idee hoe ik ze droog kan krijgen voor morgen ochtend ?

Ik heb geen droger en ook geen föhn !
Heb je maar 1 paar schoenen dan????? In veel steden is het nu koopavond, gauw naar de winkel en een ander paar schoenen kopen.
Op de verwarming? In de magnetron? In een pan op het gasfornuis? Heel lang blazen? Onder de zonnenhemel?
Föhnen, droogtrommel (mits mogelijk), op de verwarming.

Zo moeilijk kan het toch niet zijn ze droog te krijgen
Netniet ja nou ik wou net van de week nog een paar bij halen! Maar nu ben ik dus te laat hihi
Kranten er in doen!!!
Nou ik heb geen droger en geen fohn.

Verwarming met dit weer? Het is hier binnen 24,5 graden!

Kreeg net de tip er kranten in te doen dus dat maar proberen
Van wat voor materiaal zijn de schoenen? Als het leer is kan het wel even duren, dat moet je ook absoluut niet bij de verwarming drogen of droogföhnen ofzo. Katoenen gympies kunnen dat wat beter hebben (die kun je ook nog centrifugeren eventueel).

Proppen droge kranten erin en op een droge plaats wegzetten, dat zou de ergste nattigheid er wel uit moeten halen.
Heb je maar 1 paar schoenen dan?
quote:Beeldig schreef op donderdag 20 juni 2013 19:28 Van wat voor materiaal zijn de schoenen? Als het leer is kan het wel even duren, dat moet je ook absoluut niet bij de verwarming drogen of droogföhnen ofzo. Katoenen gympies kunnen dat wat beter hebben (die kun je ook nog centrifugeren eventueel).

Proppen droge kranten erin en op een droge plaats wegzetten, dat zou de ergste nattigheid er wel uit moeten halen.

Tnx!

Het zijn stoffen gympen dus ik ga er kranten indoen,morgen maar ff langs de winkel. Mijn kinderen liggen in bed en manlief heeft avonddienst ...
Ik mocht door die geweldige plensbui heen de kinderen van mijn bso ophalen. En ze daarna allemaal droge kleren aantrekken.

Wat was ik blij dat de meeste kinderen nog op slippers liepen of crocs aan hadden.
Hmmm " manlief" kan ik ieder geval niet klagen dat jij veel te veel schoenen koopt....
En anders zakken erin doen? Dat je eerst zakken om je voeten doet en dan in je schoen? Worden ze niet droog van, maar heb je ook geen last van de natte schoenen. Wel van zweetvoeten ben ik bang
Je hebt ook geen slippertjes? Laarsjes? Alleen 1 paar gympen?

Misschien kun je de oven laag aanzetten en ze daar voor zetten.
Rijst neemt vocht op, dus misschien kan je er rijst in doen?! Zelf nog nooit geprobeerd, maar dat zou ik doen Succes!
quote:netniet schreef op donderdag 20 juni 2013 19:33 Hmmm " manlief" kan ik ieder geval niet klagen dat jij veel te veel schoenen koopt....

Dat klopt! Hij heeft eerder een schoenen tic hahah. Ik helemaal niet hoor.

:p
Even op je slippers naar de Action fietsen, en voor 5 euro schoenen halen en voor nog 5 euro een föhn.

Ik zag het op het nieuws, er is echt gigantisch veel regen gevallen in het oosten!
quote:Sophiaaaaa schreef op donderdag 20 juni 2013 19:34 Je hebt ook geen slippertjes? Laarsjes? Alleen 1 paar gympen?

Misschien kun je de oven laag aanzetten en ze daar voor zetten. Nee...het is ernstig met mij gesteld als ik het zo lees haha.
quote:SeptemberGirl schreef op donderdag 20 juni 2013 19:40 Even op je slippers naar de Action fietsen, en voor 5 euro schoenen halen en voor nog 5 euro een föhn.

Ik zag het op het nieuws, er is echt gigantisch veel regen gevallen in het oosten! Ja ontzettend veel! Echt niet normaal meer hoe het tekeer ging hier.
In 2010 was het ook zo erg. Hier in Enschede wel althans. Zag op Fb alweer foto's van studenten die de winkelstraat door varen met een rubberboot.
Ik zou toch een paar extra kopen. Schoenen worden vaak niet mooier van te snel opdrogen. Oude kranten er in en wachten. Die van mijn dochter hebben laatst 3 dagen staan drogen....
1 paar schoenen. Ik wist niet dat er vrouwen als jij bestaan
Mijn dochters stoffen gympen worden na de zwemles uitgespoeld en gecentrifugeerd in de wasmachine en daarna aan de knoppen van de douchekraan opgehangen. Volgende dag zijn ze normaliter droog, komt dus niet eens een prop kranten aan te pas. Ik denk dat het wel goed komt dus!
quote:Sophiaaaaa schreef op 20 juni 2013 @ 19:34:

Je hebt ook geen slippertjes? Laarsjes? Alleen 1 paar gympen?

Misschien kun je de oven laag aanzetten en ze daar voor zetten.Lijkt me niet zo best voor het rubber... Dat smelt dan gewoon.
Gewoon van die nep crocs kopen voor onderweg. Op school droge schoenen aan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven