Schoenenhangzak

10-06-2012 10:38 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb teveel schoenen, en die slingeren nu overal rond. Omdat we nog ruimte hebben naast de kast, heb ik gisteren bij de Ikea een schoenenhangzak gekocht. Deze:

Leek me ideaal! Alleen, bij thuiskomst bleek dat het ding te breed is

Heb net al een kwartiertje lopen Googlen of andere zaken ze verkopen. Vast wel, maar ik kan het nergens vinden. Iemand een idee waar ze deze dingen verkopen? Klein issue: het ding mag trouwens niet breder zijn dan 17,5 cm.

Wie helpt? Bij de gouden tip ben ik je natuurlijk heel hartelijk dankbaar enzo
Bij campingzaken verkopen ze die dingen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb deze ook, is ingestort trouwens wegens te zware schoenen:D

Maar als je hem nog smaller wilt denk ik niet dat je schoenen nog in het vakje passen...
MV, die ava

Ik kan ze online helaas niet vinden bij een campingzaak.
quote:Troeta schreef op 10 juni 2012 @ 10:44:

Ik heb deze ook, is ingestort trouwens wegens te zware schoenen:D

Maar als je hem nog smaller wilt denk ik niet dat je schoenen nog in het vakje passen...Het gaat meer om zomerschoenen, slippers en instappers. Die kan ik stapelen :-)
Ik heb ze ook in mn kast hangen maar ik heb er shirtjes in liggen

Volgens mij van Xenos maar dat weet ik niet meer zeker.
Ik weet niks concreets (heb wel juist zelf een schoenenkast gekocht waar ik erg content mee ben, maar is voor jou te breed), maar ik zou online ff kijken bij Ikea, LeenBakker e.d. in de categorie badkamerkasten/badkamermeubels. Dan heb je soms van die hele smalle kasten met veel planken.
ik bewaar al mijn schoenendozen en plak daar een foto op van de schoen(en) die er inzitten. Opstapelen en klaar!
Kan je hem niet IN de kast kwijt?
quote:lilyofthevalley schreef op 10 juni 2012 @ 10:51:

Kan je hem niet IN de kast kwijt?Nee, dat wordt lastig. De compartimenten in de kast zijn niet hoog genoeg. Of ik moet er een vak afhalen ofzo Het is een idee *gaat proberen*
Het past! Het wordt wel krap in de kast, maar a la. Hehehe Ik ga even het inruimen. Slotje dan maar?
Fijn dat de kasthangzak in de kast past!
En anders hang je de zak er toch schuin naast? Kwestie van ophangdinges bovenin een beetje opschuiven.
quote:exces schreef op 10 juni 2012 @ 12:12:

En anders hang je de zak er toch schuin naast? Kwestie van ophangdinges bovenin een beetje opschuiven.

Er schuin naast? Dat ie niet rechthangt, maar schuin? Ja, dat kan ook. Maar recht vind ik handiger. En netter.

Ach, het staat zo mooi he . Al mijn Heel veel schoenen in de hangzak. De slaapkamer is er netjes van geworden
Mijn slaapkamer heeft ook ineens 2m2 vloeroppervlak extra

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven