Schoenenhangzak
zondag 10 juni 2012 om 10:38
Ik heb teveel schoenen, en die slingeren nu overal rond. Omdat we nog ruimte hebben naast de kast, heb ik gisteren bij de Ikea een schoenenhangzak gekocht. Deze:
Leek me ideaal! Alleen, bij thuiskomst bleek dat het ding te breed is
Heb net al een kwartiertje lopen Googlen of andere zaken ze verkopen. Vast wel, maar ik kan het nergens vinden. Iemand een idee waar ze deze dingen verkopen? Klein issue: het ding mag trouwens niet breder zijn dan 17,5 cm.
Wie helpt? Bij de gouden tip ben ik je natuurlijk heel hartelijk dankbaar enzo
Leek me ideaal! Alleen, bij thuiskomst bleek dat het ding te breed is
Heb net al een kwartiertje lopen Googlen of andere zaken ze verkopen. Vast wel, maar ik kan het nergens vinden. Iemand een idee waar ze deze dingen verkopen? Klein issue: het ding mag trouwens niet breder zijn dan 17,5 cm.
Wie helpt? Bij de gouden tip ben ik je natuurlijk heel hartelijk dankbaar enzo
zondag 10 juni 2012 om 10:45
zondag 10 juni 2012 om 10:49
zondag 10 juni 2012 om 12:29
quote:exces schreef op 10 juni 2012 @ 12:12:
En anders hang je de zak er toch schuin naast? Kwestie van ophangdinges bovenin een beetje opschuiven.
Er schuin naast? Dat ie niet rechthangt, maar schuin? Ja, dat kan ook. Maar recht vind ik handiger. En netter.
Ach, het staat zo mooi he . Al mijn Heel veel schoenen in de hangzak. De slaapkamer is er netjes van geworden
En anders hang je de zak er toch schuin naast? Kwestie van ophangdinges bovenin een beetje opschuiven.
Er schuin naast? Dat ie niet rechthangt, maar schuin? Ja, dat kan ook. Maar recht vind ik handiger. En netter.
Ach, het staat zo mooi he . Al mijn Heel veel schoenen in de hangzak. De slaapkamer is er netjes van geworden