Schone ramen(streeploos)
dinsdag 19 april 2011 om 10:22
woensdag 20 april 2011 om 09:24
woensdag 20 april 2011 om 09:31
woensdag 20 april 2011 om 09:34
[quote]ernie63 schreef op 18 april 2011 @ 17:41:
Toevallig heb ik het een aantal maanden aan een glazenwasser gevraagd en hij zei gewoon een beetje afwasmiddel erin, dat gebruiken zij ook.
En als tip een goede "....." raamwisser & inwasser (type zebra, die heb ik) gebruiken.
Voor normaal gebruik 35cm breed is volgens heb de fijnste maat.
Ik heb ze beide aangeschaft incl. reserverubber voor de wisser en moet eerlijk zeggen, het gaat geweldig..
En ik ben nog wel een man
Zie;.............EN DIT IS NATUURLIJK JOU WEBSHOP!!!!!!!!!
Toevallig heb ik het een aantal maanden aan een glazenwasser gevraagd en hij zei gewoon een beetje afwasmiddel erin, dat gebruiken zij ook.
En als tip een goede "....." raamwisser & inwasser (type zebra, die heb ik) gebruiken.
Voor normaal gebruik 35cm breed is volgens heb de fijnste maat.
Ik heb ze beide aangeschaft incl. reserverubber voor de wisser en moet eerlijk zeggen, het gaat geweldig..
En ik ben nog wel een man
Zie;.............EN DIT IS NATUURLIJK JOU WEBSHOP!!!!!!!!!
woensdag 20 april 2011 om 22:08
Ik heb sinds een maand de Tupperware glasdoek (weet niet precies hoe hij heet). Maar die werkt perfekt.
Ramen wassen met een beetje dreft en daarna droogwrijven met deze doek. Een richting blijven vegen dat is wel belangrijk dus alleen van boven naar benenden en voila.... streeploze ramen.
Werkt ook super om fotolijstjes enzo af te nemen...!
Ramen wassen met een beetje dreft en daarna droogwrijven met deze doek. Een richting blijven vegen dat is wel belangrijk dus alleen van boven naar benenden en voila.... streeploze ramen.
Werkt ook super om fotolijstjes enzo af te nemen...!
donderdag 21 april 2011 om 10:38
Ik zweer bij de raamset van Novi Clean.
http://www.noviclean.nl/
Een scheutje huishoud azijn in het water (warm of koud maakt niet uit) met de blauwe doek de ramen wassen en met de witte nadrogen en streeploos schoon!
http://www.noviclean.nl/
Een scheutje huishoud azijn in het water (warm of koud maakt niet uit) met de blauwe doek de ramen wassen en met de witte nadrogen en streeploos schoon!