Schone ramen(streeploos)

18-04-2011 16:35 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie DE tip voor schone streeploze ramen??

Wat doen jullie in het water etc etc
Een goeie raamtrekker aanschaffen! Das cker al de helft van het werk!
Krant + glassex= succes verzekerd.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Keyword: helemaal droogmaken!

Echt, je kunt vanalles in je spoelmiddel mikken, maar als je er niet voor zorgt dat het echt helemaal droog is, dan krijg je strepen! Ik althans!
Jemako raamdoeken! Alleen water nodig, echt te makkelijk en ideaal
Als zeem gebruik ik de hydrofielluiers die ik overheb van de baby-tijd. IDEAAL !!!!
IK geloof dat ik mijn plan om vrijdag de ramen te gaan zemen maar deels moet op gaan geven ivm te mooi weer.

Hoe doen jullie trouwens kantelramen enzo in een kamer waar vloerbedekking ligt? Ik heb geen zin dat mijn lichte vloerbedekking (nog) smerig(er) wordt.
Ik zit er over te denken jemako-doekjes aan te schaffen.

Weet iemand welke kleur ik dan moet hebben?

Je hebt natte doeken en droogdoeken als ik het zo eens bekijk, en zo te zien zou ik dan de gele (ruiten) moeten hebben maar kreeg van iemand de tip om blauwe te nemen.

Why?
He, de tip die Eindeloos hier schrijft, kranten + glassex kreeg ik laatst ook! Dat ga ik dan ook maar eens proberen. Ik heb altijd zo'n gruwelijke hekel aan van die natte polsen en ellebogen tijdens het wassen. Ik ben benieuwd hoe dit gaat werken...
[quote]ernie63 schreef op 18 april 2011 @ 17:41:

Toevallig heb ik het een aantal maanden aan een glazenwasser gevraagd en hij zei gewoon een beetje afwasmiddel erin, dat gebruiken zij ook.

En als tip een goede "....." raamwisser & inwasser (type zebra, die heb ik) gebruiken.

Voor normaal gebruik 35cm breed is volgens heb de fijnste maat.

Ik heb ze beide aangeschaft incl. reserverubber voor de wisser en moet eerlijk zeggen, het gaat geweldig..

En ik ben nog wel een man

Zie;.............EN DIT IS NATUURLIJK JOU WEBSHOP!!!!!!!!!
Ik heb sinds een maand de Tupperware glasdoek (weet niet precies hoe hij heet). Maar die werkt perfekt.

Ramen wassen met een beetje dreft en daarna droogwrijven met deze doek. Een richting blijven vegen dat is wel belangrijk dus alleen van boven naar benenden en voila.... streeploze ramen.

Werkt ook super om fotolijstjes enzo af te nemen...!
Ik zweer bij de raamset van Novi Clean.

http://www.noviclean.nl/

Een scheutje huishoud azijn in het water (warm of koud maakt niet uit) met de blauwe doek de ramen wassen en met de witte nadrogen en streeploos schoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven