Seats & Sofas
maandag 8 augustus 2011 om 13:32
maandag 8 augustus 2011 om 13:34
maandag 8 augustus 2011 om 13:56
We hebben in 2003 een grote dure leren hoekbank bij S&S gekocht. We hielden ons hart vast maar nu ruim 8 jaar later is de bank nog prima. Het leer houdt zich geweldig ondanks dat de hond er altijd op zat en op en af sprong. Ook nu we een pup hebben nog steeds geen gaten in het leer. Bank zit nog steeds stevig.
Dus was z'n geld wel waard.
Maar ik weet ook van een familielid van me die ooit eens gedreigd heeft op een (gekochte) stoel van S&S buiten te gaan zitten om klanten te waarschuwen. (toen was het trouwens snel geregeld )
Maar ik weet ook van een familielid van me die ooit eens gedreigd heeft op een (gekochte) stoel van S&S buiten te gaan zitten om klanten te waarschuwen. (toen was het trouwens snel geregeld )
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
maandag 8 augustus 2011 om 13:59
Ex en ik zouden er een bank kopen, mooie hoekbank uitgezocht, maar dan met een andere stof. Zou 9 weken duren voor het klaar was, en of we dan contant gingen betalen, dan konden we korting krijgen. Dat wilden we wel, alleen viel de levertijd ons een beetje tegen. Omdat we zo lang moesten wachten kregen we een korting van 100 gulden, op een bank van 1000 gulden. Toch ervan af gezien, en bij de naastgelegen Leenbakker een mooiere bank gekocht, goedkoper en de volgende dag konden we hem ophalen
maandag 8 augustus 2011 om 14:03
quote:jas schreef op 08 augustus 2011 @ 13:56:
We hebben in 2003 een grote dure leren hoekbank bij S&S gekocht. We hielden ons hart vast maar nu ruim 8 jaar later is de bank nog prima. Het leer houdt zich geweldig ondanks dat de hond er altijd op zat en op en af sprong. Ook nu we een pup hebben nog steeds geen gaten in het leer. Bank zit nog steeds stevig.
Haha dat is slim van jouw familielid!
Nou ik hou op dit moment ook mijn hart vast...
Heb een bank daar besteld. 2 weken geleden.
Maar nu ik alle reacties op internet lees.... FINGERS CROST~!
Ik wou gewoon met een vriendin gaan kijken voor een bank.
Maar ik hoefde er nog niet persé 1 te kopen.
(was wel opzoek naar een nieuwe en grote bank maar had geen haast)
De verkoper deed zijn praatjes, kopje koffie, een heleboel geld van het totaal bedrag. Alles was super!
Maar ik wou even bij andere winkels kijken voordat ik hier iets ging kopen. Maar daar was de verkoper niet blij mee. Hij reageerde raar en zei dat als ik de deur uit liep ik deze korting niet meer zou krijgen. Hij betrok de receptioniste erbij en zetten mij in een moeilijke beslissing.
Het was immers mijn droombank!!
Ik en mijn vriendin hebben nog een koffie gedronken en toen wel een uur op de bank gezeten en gelegen en uiteindelijk besloten om de bank te kopen.
zwak? maybe.....
Haha dat is slim van jouw familielid!
Nou ik hou op dit moment ook mijn hart vast...
Heb een bank daar besteld. 2 weken geleden.
Maar nu ik alle reacties op internet lees.... FINGERS CROST~!
Ik wou gewoon met een vriendin gaan kijken voor een bank.
Maar ik hoefde er nog niet persé 1 te kopen.
(was wel opzoek naar een nieuwe en grote bank maar had geen haast)
De verkoper deed zijn praatjes, kopje koffie, een heleboel geld van het totaal bedrag. Alles was super!
Maar ik wou even bij andere winkels kijken voordat ik hier iets ging kopen. Maar daar was de verkoper niet blij mee. Hij reageerde raar en zei dat als ik de deur uit liep ik deze korting niet meer zou krijgen. Hij betrok de receptioniste erbij en zetten mij in een moeilijke beslissing.
Het was immers mijn droombank!!
Ik en mijn vriendin hebben nog een koffie gedronken en toen wel een uur op de bank gezeten en gelegen en uiteindelijk besloten om de bank te kopen.
zwak? maybe.....
maandag 8 augustus 2011 om 14:09
quote:Katherina schreef op 08 augustus 2011 @ 14:08:
Dus je bent niet weggelopen toen hij zei dat je deze korting nooit meer zou krijgen? Daar trap je toch niet echt in?
Maar goed er is best een kasnje dat het goed gaat en dat je een mooie bank geleverd krijgt.
Nee we zijn niet weggelopen.....
Ben daarna wel gaan kijken naar een andere bank, bij een andere winkel die ik had zien staan. (ondanks dat het al te laat was) Maar deze viel heel erg tegen en was een stuk duurder.... Dat was 1 troost
Ach ja... het is gebeurd... ik ben heeeeeel erg benieuwd!
Kan niet wachten eerlijk gezegd
Dus je bent niet weggelopen toen hij zei dat je deze korting nooit meer zou krijgen? Daar trap je toch niet echt in?
Maar goed er is best een kasnje dat het goed gaat en dat je een mooie bank geleverd krijgt.
Nee we zijn niet weggelopen.....
Ben daarna wel gaan kijken naar een andere bank, bij een andere winkel die ik had zien staan. (ondanks dat het al te laat was) Maar deze viel heel erg tegen en was een stuk duurder.... Dat was 1 troost
Ach ja... het is gebeurd... ik ben heeeeeel erg benieuwd!
Kan niet wachten eerlijk gezegd
maandag 8 augustus 2011 om 14:13
Wij hebben vorig jaar een bank gekocht bij Seats & Sofas. De prijzen waar ze mee adverteren moet je niet op letten. Dat is de prijs voor de goedkoopste stof, met de bijbehorende goedkope kwaliteit.
We hebben gekozen voor de duurste stof. De bank zou ¤1800,- kosten. Mijn vriend bleek een goede onderhandelaar te zijn, we kregen ¤600,- "korting". Maar dan kregen we er niet het apparaten-pakket bij (handmixer, citruspers e.d.), vonden we niet erg.
Over de kwaliteit ben ik niet heel tevreden, maar misschien had ik bij de keuze voor de kleur en stofsoort meer rekening moeten houden de nagels en haren van mijn kat.
We hebben gekozen voor de duurste stof. De bank zou ¤1800,- kosten. Mijn vriend bleek een goede onderhandelaar te zijn, we kregen ¤600,- "korting". Maar dan kregen we er niet het apparaten-pakket bij (handmixer, citruspers e.d.), vonden we niet erg.
Over de kwaliteit ben ik niet heel tevreden, maar misschien had ik bij de keuze voor de kleur en stofsoort meer rekening moeten houden de nagels en haren van mijn kat.
maandag 8 augustus 2011 om 14:17
maandag 8 augustus 2011 om 15:32
Wij hebben een jaar of 6 een bank van S&S gehad. Hij was niet zo duur, wel waren na die 6 jaar de rugkussens erg doorgezakt van het 'bankhangen'. Dat kon je er dan ook echt heerlijk op doen, onze huidige bank 'hangt' een stuk minder prettig, haha. En de stof, een soort suede-achtig spul, was hier daar aan het glimmen. Maar goed, we hadden hem ook gekocht met de gedachte er een jaar of 5 mee te doen, dus wij waren er tevreden mee. Ik vond wel dat de verkooptechnieken daar erg aggressief waren en zou er daarom niet snel meer heen gaan.
..
maandag 8 augustus 2011 om 15:40
Jaren geleden ben ik er met mijn ex binnen geweest. Wij hadden helemaal geen geld voor een bank, dus wilden alleen maar rondsnuffelen. We konden er geeneens één betalen, ik zat op de middelbare school en hij rommelde wat aan, maar dat wist die verkoper natuurlijk niet.
Dus die heeft ons toch een partij onder druk gezet, niet normaal. Uiteindelijk zouden we de helft korting krijgen, een gratis stoel erbij, gratis poef erbij, noem het maar op, kon niet op allemaal. Maar toen we nee zeiden voor de zevende keer en wegliepen, kwam hij achter ons aan. Wat zeg ik, hij kwam voor ons staan en blokkeerde de doorgang. En deed er en passant nog 10% vanaf. Maar ik had nog steeds geen duppie, dus ben weggelopen. Tot drie keer toe is hij achter ons aangekomen, de laatste keer met het argument dat als we nú wegliepen (stel je voor moeder die op boos toontje peuter toespreekt), kregen we daar nooit meer zoveel korting!
Ontzettend agressief dus en heel heel erg vervelend, voor mij een reden die winkel nooit meer in te gaan. Ik kan me overigens heel erg goed voorstellen dat mensen overstag gaan door deze technieken, had ik het geld op mijn rekening gehad dan was ik waarschijnlijk ook voor de bijl gegaan (ja heel zwak i know.)
Oh geen ervaring met de kwaliteit dus.
Dus die heeft ons toch een partij onder druk gezet, niet normaal. Uiteindelijk zouden we de helft korting krijgen, een gratis stoel erbij, gratis poef erbij, noem het maar op, kon niet op allemaal. Maar toen we nee zeiden voor de zevende keer en wegliepen, kwam hij achter ons aan. Wat zeg ik, hij kwam voor ons staan en blokkeerde de doorgang. En deed er en passant nog 10% vanaf. Maar ik had nog steeds geen duppie, dus ben weggelopen. Tot drie keer toe is hij achter ons aangekomen, de laatste keer met het argument dat als we nú wegliepen (stel je voor moeder die op boos toontje peuter toespreekt), kregen we daar nooit meer zoveel korting!
Ontzettend agressief dus en heel heel erg vervelend, voor mij een reden die winkel nooit meer in te gaan. Ik kan me overigens heel erg goed voorstellen dat mensen overstag gaan door deze technieken, had ik het geld op mijn rekening gehad dan was ik waarschijnlijk ook voor de bijl gegaan (ja heel zwak i know.)
Oh geen ervaring met de kwaliteit dus.
maandag 8 augustus 2011 om 15:48
Er zijn hier overigens al twee eerdere topics over:
http://forum.viva.nl/forum/Thuis/ervari ... es/37691/1
http://forum.viva.nl/forum/Thuis/Seats_ ... es/67171/0
Zelf geen ervaring met de banken. Ik durfde het niet aan nadat ik de banken had gezien en de verkopers had horen praten.
http://forum.viva.nl/forum/Thuis/ervari ... es/37691/1
http://forum.viva.nl/forum/Thuis/Seats_ ... es/67171/0
Zelf geen ervaring met de banken. Ik durfde het niet aan nadat ik de banken had gezien en de verkopers had horen praten.