sentimentele dag goed besteed :)!

20-10-2011 11:41 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk maken jullie het ook weleens mee, van die dagen dat je overal om kunt huilen, nou zo is mijn dag vandaag!

Alleen deze keer was het anders, in plaats van wat ik normaal doe: wachten tot de dag voor bij is en hopen dat het morgen over is, wat eigenlijk altijd zo is, heb ik me deze keer aangemeld als vrijwilliger bij de dierenbescherming!

Behalve de dierenbescherming, ben ik er zelf ook helemaal blij van geworden!

Daarnaast heb ik als extraatje mezelf alvast getrakteerd op de kalender 2012 van, je raad het al, de dierenbescherming, om dan tenminste niet zomaar geld over te maken, maar er ook nog wat leuks voor terug te krijgen, wederom 2 partijen blij dus .

Kan haast niet wachten tot ik een mailtje krijg dat ze een opvangkonijn, cavia of hamster voor me hebben die een gastgezinnetje zoekt, want ach: er lopen bij ons al zoveel dieren rond, dat een paar meer of minder ook niet meer erg is.

En 1x per jaar collecteren langs de deuren in het dorp, is ook niet onoverkomelijk, lijkt me zelfs wel leuk en er zijn weer een hoop dieren geholpen hoop ik.

Zo, dit wilde ik even met jullie delen, doeiiii sentimentele dag en welkom goede, vrolijke,blije dag!!!
Leuk voor je

Fijne dag
Wat een mooi initiatief!

Het doet me denken aan mijn eigen ervaring: jaren geleden zag ik op tv iets over een ezeltje op een kinderboerderij (4 weken oud) dat was doodgemarteld door een stel vandalen. Een afschuwelijk verhaal, ik was er kapot van. De man van de kinderboerderij stond er ook bij te huilen.

Om een daad te stellen heb ik mij aangemeld als donateur van de stichting Aap waar ik tot vandaag de dag lid ben. Door de jaren heen heeft de stichting door deze gebeurtenis een flink bedrag gekregen waar hopelijk veel dieren mee geholpen zijn, wat mij en hen blijmaakt!

Om maar te vertellen dat je iets slechts soms tot iets goeds kunt ombuigen. Heeft de dood van dat ezeltje tenminste nog tot iets goeds geleid.

Verder
@Aureel

Inderdaad ook een prachtig initiatief van jou.

Bij mij was de aanleiding van de tranen in mn ogen de reclame met dat katje dat een bench in strompelt enz. Help de dieren in je eigen buurt, weet je wat ik bedoel?

Verschrikkelijk om te zien zoiets en dacht deze keer dus ook: Nu ga ik er ook wat aan doen, alle beetjes helpen!

Stiekem hoop ik zelfs dat er hier mensen op een goed idee gebracht worden ;).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven