Shit! Haarverf in douchevloer...

16-07-2012 09:33 50 berichten
Wij hebben een oude douchevloer, van ongeveer 20 jaar oud. Van die kleine witte vierkantjes van 5x5cm met een grijze voeg.

Nu heb ik gisteren mijn haren geverfd en uitgespoeld in die bak. Daarna even goed nagespoeld om te voorkomen dat er verf achter zou blijven.

Tot mijn grote schrik zie ik vanmorgen toch allemaal vlekken, het is gewoon in de tegeltjes getrokken... Meteen geboend met schuurmiddel, dat heeft een hoop geholpen, maar er zitten nog steeds vlekken en het ziet er niet uit . Heeft iemand nog een tip om het weg te krijgen of is dat een mission impossible?
Alle reacties Link kopieren
bleek?
.
Chloor en even lekker laten intrekken
Misschien soda?
Dasty? De gele versie misschien, krijg er hier de verf mee van de radiatoren af, en de kleur van de fineer van de ikea tafel gaat er ook mee af, dus misschien ook op de vloer?
Ik neig naar dikke bleek, dat heb ik in huis. Dasty durf ik niet aan, daar zit kleurstof in en ik denk dat dat ook in de tegels trekt.

Ik baal echt als een stekker..... Ga morgen op vakantie en dan verpest van tevoren nog even de vloer. Met een beetje pech moet er dan een nieuwe vloer in.
De lidl heeft ook een soort poetssteen, een witte is dat. Die verwijdert ook heel veel, die 'poleist' een beetje. Wij hebben hier ook witte tegeltjes, ik leg altijd een oude grote handdoek onder mijn voeten voor alle zekerheid.

Niet je vakantie naar beneden laten halen door tegeltjes he
[quote]achnein schreef op 16 juli 2012 @ 09:47:

Ik neig naar dikke bleek, dat heb ik in huis. Dasty durf ik niet aan, daar zit kleurstof in en ik denk dat dat ook in de tegels trekt.

Ik baal echt als een stekker..... Ga morgen op vakantie en dan verpest van tevoren nog even de vloer. Met een beetje pech moet er dan een nieuwe vloer in.[/quote]

Je kan ook overdrijven zeg?

Leg er een leuke mat overheen ofzo.
Bleek!

En voortaan een oude grote handdoek of oud laken op de vloer leggen als je je haar verft.
Nieuwe vloer? Beetje overdreven denk ik?

Giet er effe chloor op, en laat het een kwartiertje intrekken. En is het dan niet weg? Jammer dan, dan heb je een vlek in je vloer.

Dit is zo een 'poetssteen', wel goed naspoelen altijd. Is misschien ook een optie
Ik deed t wel eens met tandpasta om de wasbak schoon te krijgen, misschien ook op de vloer? Of even googlen voor tips
quote:ladytruckster schreef op 16 juli 2012 @ 09:53:

[quote]achnein schreef op 16 juli 2012 @ 09:47:

Ik baal echt als een stekker..... Ga morgen op vakantie en dan verpest van tevoren nog even de vloer. Met een beetje pech moet er dan een nieuwe vloer in.[/quote]

Je kan ook overdrijven zeg?

Leg er een leuke mat overheen ofzo.Eh, nee, ik overdrijf niet. Er kan geen douchemat over gelegd worden, dat pas niet ivm de afvoer.
Probeer eens met nagellak remover. Dit werkt bij mij als het in de wasbak zit en op mijn huid. Op de vloer geen ervaring mee.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
quote:kippenkont schreef op 16 juli 2012 @ 09:57:

Nieuwe vloer? Beetje overdreven denk ik?

Giet er effe chloor op, en laat het een kwartiertje intrekken. En is het dan niet weg? Jammer dan, dan heb je een vlek in je vloer.Het ziet er nu uit als ingetrokken bloedvlekken, dat is niet echt een heel geschikte kleur om je huis te verkopen
En dan ga jij je 20 jaar oude douchevloer eruit bikken omdat potentiele kopers af zouden knappen op je vlekken. Die vloer gooien ze er dan toch al uit.

Heb je er nu al chloor over gedaan?
Dikke bleek zit er nu op.
quote:kippenkont schreef op 16 juli 2012 @ 10:07:

En dan ga jij je 20 jaar oude douchevloer eruit bikken omdat potentiele kopers af zouden knappen op je vlekken. Die vloer gooien ze er dan toch al uit.

Heb je er nu al chloor over gedaan?Ik hoef niet te bikken, een nieuwe vloer kan er zo overheen gelegd worden! Wij hebben nog zo'n hoge granieten drempel.
Ik denk zowiezo dat kopers een 20 jaar oude vloer eruit bikken
quote:ladytruckster schreef op 16 juli 2012 @ 10:14:

Ik denk zowiezo dat kopers een 20 jaar oude vloer eruit bikken Als ze slim zijn niet.
Zo te lezen heb je erg veel zin om te investeren in een nieuwe vloer. Succes.
De bleek heeft het alleen maar erger gemaakt
Probeer mijn tip eens, nagellak remover.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
quote:kippenkont schreef op 16 juli 2012 @ 10:20:

Zo te lezen heb je erg veel zin om te investeren in een nieuwe vloer. Succes.Ja hoor, lijkt me heerlijk. Net als een douchewand en (nu we eindelijk warm water in de douche hebben) een lekkere grote douchekop. Maar ja, die dingen krijg je nog steeds niet gratis mee uit de winkel. Dus gezien het saldo van onze bankrekening heb ik liever de vlekken uit de vloer.
Wat briljant zegt: nagellak remover.

Gebruik ik altijd als het op mijn wasbak zit.

Geen idee of het met of zonder aceton moet zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven