Show hier je kerstboom!

08-12-2012 19:30 191 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ieder jaar vind ik het een leuke, maar ook lastige klus: de kerstboom optuigen. Combineer ik de oude kerstboomdecoraties met iets nieuws? Helemaal niks nieuws kopen en creatief zijn met wat ik al heb? Of gaan we dit jaar voor een compleet nieuwe look?

Wat doen jullie dit jaar? Ik ben erg benieuwd. Kortom: Show hier je kerstboom (andere decoraties zijn ook leuk) en inspireer je medemens!

Ik zou graag willen aftrappen, maar ik heb hem nog niet staan Ik weet al wel wat ik wil dit jaar: heel veel kleur en lekker gek. Ik heb vandaag een nieuwe set kleurige kerstballen gekocht en vind dit en dit erg leuk voor in de boom!

Edit: hij staat

Ik heb een boom met allerlei verschillende ornamenten. Allemaal anders en gekocht op reizen en bij bijzondere gelegenheden. Daarnaast bewaren we elk jaar de kurk van de champagne waar we het jaar en onze namen opschrijven. Die hangen ook in de boom, voor elk jaar dat we samen zijn 1 (behalve het eerste jaar, want toen hadden we deze tradities nog niet bedacht). Geen themaboom voor ons dus, maar meer kitsch en kneuterig.
Ow the4ofus, dat klinkt ook erg leuk. Foto? Of is dat te herkenbaar. Dat (nostalgisch) speelgoed enzo is volgens mij ook een trend dit jaar.
De boom!

http://s1277.beta.photobu ... /media/kerstboom.jpg.html
Hier 2 kleine kerstboompjes op de vensterbank, zijn allebei hetzelfde versierd:

Mooie boom Roseberry!
Die heb je heel mooi versierd roseberry!

Ook de kleine boom van winniethepooh is mooi!
Semper ubi sub ubi
Leuk Roseberry en winniethepooh! Beide wel een beetje een romantisch thema en die van winnie ook lekker knal met dat roze. Leuk ook die bloem bovenop!
Dit jaar geen kerstboom . Wij vieren kerst niet samen dit jaar en omdat we net samenwonen hebben we nog geen boom of decoraties. Ik ga in januari lekker shoppen :-D
Woonkamer vooral zwart,wit en grijs ingericht met als accent-kleuren roze en zilver. Dus ook de boompjes moesten in die stijl. De zilverkleurige bloem heb ik bij het tuincentrum gescoord. Was maar EUR 1,49! Vond het weer eens wat anders dan een gewone piek.
Ooooooh wat lief die tasjes uit de OP!
O nee het zijn leine taartpuntjes zie ik nu. Aaaaahw wat lief........
Ik heb/doe geen boom. Geen enkele versiering overigens.
Waar zit de any-key?
Klopt geheimtaal, je hebt ook cupcakes. Lekker kitsch!
Leuk dames!

Ik zit nu al een uur naar de mijne te staren. Twijfel of ik wel of geen slingers moet doen.

Had altijd witte slingers, paar witte rozen en vogels en veel paarse ballen.

Heb nu ook witte ballen en paarse vogels dus nu twijfel ik over de slingers.

Wat zeggen jullie? Denk nl dat ik de slingers er na de tijd niet meer bij in krijg nl.
We hebben dezelfde ballen enzo als vorig jaar, vind het een beetje onzin om ieder jaar wat nieuws te kopen. We hebben ook nog blauw/zilver liggen, van een paar jaar geleden, maar bij ons huidige huis past dat niet zo.

Een piek vind ik lelijk, wij hebben een ster bovenin.
Ik heb delftsblauwe ballen gecombineerd met effen witte en effen blauwe ballen en witte rozen.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik zou geen slingers doen Italie_Meisje. Wordt zo vol en druk!
Ik vind slingers ook altijd wel een lastig ding. Krijg ze er nooit echt mooi in.

Mali, klinkt erg leuk! Eentje om te onthouden!
Ik wil best een foto zetten, maar ik forum via de app en krijg het even niet voor mekaar. Morgen op de laptop even zien of het lukt.
even kijken of dit werkt...

quote:Italie_Meisje schreef op 08 december 2012 @ 20:33:

Leuk dames!

Ik zit nu al een uur naar de mijne te staren. Twijfel of ik wel of geen slingers moet doen.

Had altijd witte slingers, paar witte rozen en vogels en veel paarse ballen.

Heb nu ook witte ballen en paarse vogels dus nu twijfel ik over de slingers.

Wat zeggen jullie? Denk nl dat ik de slingers er na de tijd niet meer bij in krijg nl.Ik zou ook geen slingers doen. Wordt het inderdaad te druk en zie je de mooie ballen en vogels niet meer.
Leuk Mali!
Hij is alleen al 2 keer gevallen sinds afgelopen donderdag. Mijn dochter van 1 vind het geweldig om erin te klimmen cq hangen..
Mooi mali! Ik ga het zonder slingers doen. Aan de slag dus.
Mooie lichtjes ook mali.
Semper ubi sub ubi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven