Show hier je kerstboom!
zaterdag 8 december 2012 om 19:30
Ieder jaar vind ik het een leuke, maar ook lastige klus: de kerstboom optuigen. Combineer ik de oude kerstboomdecoraties met iets nieuws? Helemaal niks nieuws kopen en creatief zijn met wat ik al heb? Of gaan we dit jaar voor een compleet nieuwe look?
Wat doen jullie dit jaar? Ik ben erg benieuwd. Kortom: Show hier je kerstboom (andere decoraties zijn ook leuk) en inspireer je medemens!
Ik zou graag willen aftrappen, maar ik heb hem nog niet staan Ik weet al wel wat ik wil dit jaar: heel veel kleur en lekker gek. Ik heb vandaag een nieuwe set kleurige kerstballen gekocht en vind dit en dit erg leuk voor in de boom!
Edit: hij staat
Wat doen jullie dit jaar? Ik ben erg benieuwd. Kortom: Show hier je kerstboom (andere decoraties zijn ook leuk) en inspireer je medemens!
Ik zou graag willen aftrappen, maar ik heb hem nog niet staan Ik weet al wel wat ik wil dit jaar: heel veel kleur en lekker gek. Ik heb vandaag een nieuwe set kleurige kerstballen gekocht en vind dit en dit erg leuk voor in de boom!
Edit: hij staat
zaterdag 8 december 2012 om 20:10
Ik heb een boom met allerlei verschillende ornamenten. Allemaal anders en gekocht op reizen en bij bijzondere gelegenheden. Daarnaast bewaren we elk jaar de kurk van de champagne waar we het jaar en onze namen opschrijven. Die hangen ook in de boom, voor elk jaar dat we samen zijn 1 (behalve het eerste jaar, want toen hadden we deze tradities nog niet bedacht). Geen themaboom voor ons dus, maar meer kitsch en kneuterig.
zaterdag 8 december 2012 om 20:13
zaterdag 8 december 2012 om 20:23
zaterdag 8 december 2012 om 20:33
Leuk dames!
Ik zit nu al een uur naar de mijne te staren. Twijfel of ik wel of geen slingers moet doen.
Had altijd witte slingers, paar witte rozen en vogels en veel paarse ballen.
Heb nu ook witte ballen en paarse vogels dus nu twijfel ik over de slingers.
Wat zeggen jullie? Denk nl dat ik de slingers er na de tijd niet meer bij in krijg nl.
Ik zit nu al een uur naar de mijne te staren. Twijfel of ik wel of geen slingers moet doen.
Wat zeggen jullie? Denk nl dat ik de slingers er na de tijd niet meer bij in krijg nl.
zaterdag 8 december 2012 om 20:34
zaterdag 8 december 2012 om 20:55
quote:Italie_Meisje schreef op 08 december 2012 @ 20:33:
Leuk dames!
Wat zeggen jullie? Denk nl dat ik de slingers er na de tijd niet meer bij in krijg nl.Ik zou ook geen slingers doen. Wordt het inderdaad te druk en zie je de mooie ballen en vogels niet meer.
Leuk dames!
Wat zeggen jullie? Denk nl dat ik de slingers er na de tijd niet meer bij in krijg nl.Ik zou ook geen slingers doen. Wordt het inderdaad te druk en zie je de mooie ballen en vogels niet meer.