Show hier je tuin! (inspiratietopic)

04-07-2010 12:57 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Je spoort inderdaad neit Flatscreen...ben net even buiten geweest om de bankhoezen op te hangen....en gauw weer naar binnen ook, hier is het koeler!
Het zweet gutst er wel vanaf ja. maargoed hoef ik niet meer te gaan sporten en tis deels onder een boom.

Maar tis wel WARM!

Weer effe een nieuwe insmeerbeurt, drinken en dan gaat ze weer..klus moet af!
Okee moet toegeven, heb op een bedje onder de appelboom gelegen....erg zennnnnn..
Hé bikkel, doe ook even wat foto's dan!

Enneeh lekker, bedje onder appelboom *zucht* *willikook*
Jaaa twijfel twijfel ben errug bang voor herkenning....
Ik beloof dat ik niks zal zeggen als ik het bedje herken.
*moet eerst ef uitzoeken hoe je zoiets doet....*
quote:misschicken schreef op 09 juli 2010 @ 13:55:

Ik beloof dat ik niks zal zeggen als ik het bedje herken.Jaja
Hier een tuin die veranderd is in een complete woesternij na een jaar niet tuinieren (druk met babygirl). Zevenblad tiert welig. Tuin is ontploft. Vandaag gezocht naar een hovenier/tuinontwerper. Mijn foto's durf ik echt niet te plaatsen, misschien in september ofzo.
Wij hebben een tuin op het noorden en een voetpad voor de deur, en willen liever niet te veel inkijk. We hebben nu een pad naar de deur en rechts daarvan staan een Japanse Esdoorn en wat heidenplantjes etc. Dat is o.k. Dan een middenstuk en links nog een pad naar de poort (we hebben een hoekhuis). Links hebben we een border met witte Viburnums, dat is ook o.k. Maar dan het midden. Lekker beschut maar het is een ratjetoe. Er staan een meidoorn en verder veel varens en een grote hulstboom van drie meter hoog inmiddels. Verder 2 van die donkergroene struiken (weet even niet hoe die heten, maar waar je ook vaak hagen van ziet). Die staan op de hoek voorraan bij het pad richting voordeur. Er staan dus echt veel donkere planten/struiken, beetje ouderwets en saai. Ik hou niet zo van kleur eerlijk gezegd, maar wel van wit. Hortensia's vind ik erg mooi, maar we hebben ook al die Vibernums, dat lijkt er toch een beetje op. Zit wel te denken aan een rijtje witte hortensia's onder het raam. Iemand verder nog ideeen? Is het eigenlijk nog wel verstandig om hartje zomer je tuin aan te pakken?
quote:Eierdoppie schreef op 12 juli 2010 @ 22:02:

Hier een tuin die veranderd is in een complete woesternij na een jaar niet tuinieren (druk met babygirl). Zevenblad tiert welig. Tuin is ontploft. Vandaag gezocht naar een hovenier/tuinontwerper. Mijn foto's durf ik echt niet te plaatsen, misschien in september ofzo.Bedenk voordat je een hovenier in de arm neemt wél dat je óf alles moet laten afgraven, óf in gedachten moet houden dat er uiteindelijk tuinontwerp+zevenblad in je tuin ligt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven