Siergrindvloer
dinsdag 31 mei 2011 om 11:40
Het is al vaker een topic geweest hier, maar ik ben op zoek naar iemand die recentelijk een siergrindvoer heeft laten leggen. Wij overwegen dat te doen op onze overloop en drie slaapkamers. De vloer wil ik onderhoudsvriendelijk hebben, dus liefst gesealed, in één kleur en overal dezelfde. Ongeveer 75 m2 in totaal. Wat waren jullie ongeveer kwijt hiervoor?
dinsdag 31 mei 2011 om 14:42
Ik heb het in mijn eerste huis gehad. Erg mooi en idd onderhoudsvrij. ( nagenoeg dan)
Ik zou er echter nooit voor kiezen om hem te sealen. Ik vind het dan niet mooi meer. Hij glanst dan te erg en je kan dan net zo goed novilon oid neerleggen als je het mij vraagt. Ik betaalde toen iets van 90 euro de vierkante meter.
Ik vond het veruit de mooiste vloer die ik ooit gehad heb. Maar nu heb ik kinderen en aangezien ik hem gesealed niet mooi vind is het nu geen optie meer.
Ik zou er echter nooit voor kiezen om hem te sealen. Ik vind het dan niet mooi meer. Hij glanst dan te erg en je kan dan net zo goed novilon oid neerleggen als je het mij vraagt. Ik betaalde toen iets van 90 euro de vierkante meter.
Ik vond het veruit de mooiste vloer die ik ooit gehad heb. Maar nu heb ik kinderen en aangezien ik hem gesealed niet mooi vind is het nu geen optie meer.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!