Siergrindvloer

31-05-2011 11:40 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is al vaker een topic geweest hier, maar ik ben op zoek naar iemand die recentelijk een siergrindvoer heeft laten leggen. Wij overwegen dat te doen op onze overloop en drie slaapkamers. De vloer wil ik onderhoudsvriendelijk hebben, dus liefst gesealed, in één kleur en overal dezelfde. Ongeveer 75 m2 in totaal. Wat waren jullie ongeveer kwijt hiervoor?
Siergrind of giet?
Ik bedoel van dat grind, van die korrels, die doen ze met een substantie over je vloer spatelen en dan met een beschermlaag aflakken. Geen gietvloer (ook mooi maar niet onze keuze).
Siergrind in je huis?!?! Echt?

Oh, oké....

Afijn, bij Hornbach verkopen ze dat spul tegenwoordig. Van MixExpress geloof ik.
Hoezo, niet mooi?

Het gaat om de slaapkamers.

Bij Hornbach om zelf te doen bedoel je?
Ik heb het in mijn eerste huis gehad. Erg mooi en idd onderhoudsvrij. ( nagenoeg dan)

Ik zou er echter nooit voor kiezen om hem te sealen. Ik vind het dan niet mooi meer. Hij glanst dan te erg en je kan dan net zo goed novilon oid neerleggen als je het mij vraagt. Ik betaalde toen iets van 90 euro de vierkante meter.

Ik vond het veruit de mooiste vloer die ik ooit gehad heb. Maar nu heb ik kinderen en aangezien ik hem gesealed niet mooi vind is het nu geen optie meer.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Siergrind in huis lijkt me inderdaad helemaal niks. Dat ligt in wachtkamers en showrooms en winkels. Niet in je huis.

MixExpress is niet zelf doen. Maar dat kan je vast zelf wel googlen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven