sinterklaas vieren

18-11-2011 13:12 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er nog leuke ideeën om sinterklaas te vieren?We zijn met zijn 4en thuis,2grote (14 en 19 jaar) Ik wil geen uitgebreid sinterklaas meer vieren,maar om het zo maar voorbij te laten gaan is ook zo ongezellig!!
Zo'n Sinterklaas dobbelspel? Of moet het wel met echt een cadeau voor iedereen persoonlijk zijn?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
wil je wel/geen cadeautjes doen?

Voor de rest kun je het favo bordspel van het gezin doen, lekkers op tafel en de avond is vrij snel voorbij denk ik.
Kijk eens wat de plannen/ideeen van de kinderen zijn. Misschien hebben die ideeen (of al afgesproken met vrienden)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wij waren wat jonger, maar dat ik nog thuis woonde kocht mijn moeder een bordspel met sinterklaas. Wat we vervolgens speelden aan een tafel vol met chips en pepernoten onder het genot van warme chocomelk of een biertje.
quote:nlies schreef op 18 november 2011 @ 13:24:

Kijk eens wat de plannen/ideeen van de kinderen zijn. Misschien hebben die ideeen (of al afgesproken met vrienden)De kids willen het dus helemaal niet vieren.Ook geen zin om surprises te maken etc.Maar ik zelf vind het wel gezellig om nog iets te doen.,EN ja een bordspel is idd ook wel een idee
Of ga gezellig bowlen, boerengolf of iets anders in die trant.
Naar de bioscoop?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:dirtsa41 schreef op 18 november 2011 @ 14:01:

[...]

De kids willen het dus helemaal niet vieren.Ook geen zin om surprises te maken etc.Maar ik zelf vind het wel gezellig om nog iets te doen.,EN ja een bordspel is idd ook wel een ideeEn het wordt wel een gezellige avond, als je kinderen er eigenlijk helemaal niks aan willen doen? Willen ze wel een bordspel doen dan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 18 november 2011 @ 15:52:

[...]

En het wordt wel een gezellige avond, als je kinderen er eigenlijk helemaal niks aan willen doen? Willen ze wel een bordspel doen dan?Ja een bordspel willen ze wel hoor!!!IEn anders heb ik mijn best gedaan!!
Wij vieren het al jaren met zo'n dobbelspel, iedereen haalt voor 10 euro totaal 5 kadootjes (is ook echt leuk, soort van sport om dan toch voor 2 euro leuke dingetjes te zoeken) en dan zijn we heel de avond wel zoet hoor.
Wij doen met ouders en broers/zussen altijd lootjes met gedichten & cadeaus, geen surprises. Daarnaast vier ik het ook nog met vrienden, ook lootjes trekken.

Ik vind het een geweldig feest, kan me echt niet voorstellen dat ik het niet zou vieren :D
Misschien een leuk idee, gezien jouw andere topic:

Als het donker is en niemand het ziet, tegen de auto van je man of je zoon aanrijden en fikse schade veroorzaken. Vervolgens snel wegrijden en niks zeggen.

Op Sinterklaas-avond de rekening van het herstel van de schade in een een leuk papiertje inpakken en cadeau geven. Leuke suprise toch?
@lolapop:
quote:lolapop2 schreef op 20 november 2011 @ 10:10:

Misschien een leuk idee, gezien jouw andere topic:

Als het donker is en niemand het ziet, tegen de auto van je man of je zoon aanrijden en fikse schade veroorzaken. Vervolgens snel wegrijden en niks zeggen.

Op Sinterklaas-avond de rekening van het herstel van de schade in een een leuk papiertje inpakken en cadeau geven. Leuke suprise toch?

Eééééénig idee!
Ik ging altijd met een stel van die tieners naar de bios, dan was het voor de helft van de prijs.
quote:redband schreef op 20 november 2011 @ 11:15:

Ik ging altijd met een stel van die tieners naar de bios, dan was het voor de helft van de prijs.Ja dat vind ik ook een leuk idee
quote:justme27 schreef op 18 november 2011 @ 16:41:

Wij vieren het al jaren met zo'n dobbelspel, iedereen haalt voor 10 euro totaal 5 kadootjes (is ook echt leuk, soort van sport om dan toch voor 2 euro leuke dingetjes te zoeken) en dan zijn we heel de avond wel zoet hoor.Wij gaan het vieren op mijn werk met zo'n 12 man. Voor 7,50 koopt iedereen 3 cadeautjes en dan dobbelen. Lijkt me echt lachen.
Gewoon lekker uitgebreid koken en lang aan tafel met zn allen.
Ik vier geen Sinterklaas dit jaar .
Wij gaan gewoon gezellig met 6 man gourmetten ipv cadeautjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven