Slaapmasker met bluetooth, is dat wat?

26-01-2023 23:06 22 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou graag in slaap willen vallen bij rustige muziek of een meditatie. Met mijn gewone oordopjes kan ik helaas niet slapen, maar ik zie weleens advertenties voorbijkomen van hoofdbanden/slaapmaskers met ingebouwde speakertjes. De recensies van die dingen zijn vaak wisselend. Ik zag ook dat Bose een tijde sleepbuds heeft gemaakt, maar die zijn niet meer in de handel.

Iemand een tip? Ervaringsverhalen?
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik volg

Ik moet ook in slaap vallen met muziek, maar mijn oordopjes vallen steeds uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een hoofdband met ingebouwde speakers gehad, als poging tegen geluidsoverlast.
Ik vond het te warm, die luidsprekertjes deden mij pijn (zij slaper).
Ik neem mijn iPad mee en luister/kijk YouTube voor het slapen
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij mij deed het zeer aan m'n oor als ik op m'n zij lag. Het lijkt heel dun en zacht, maar je kan er echt niet een nacht op slapen. Ben je een rugslaper, dan zou het kunnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit hier ook soms naar te kijken.
Benieuwd naar ervaringen.
Alle reacties Link kopieren Quote
O jammer, nog weinig positiefs dus. Op de plaatjes ziet het er goed uit, maar dat zegt natuurlijk niks. Ik wil gewoon een combinatie tussen mijn herriestoppers en mijn samsung earbuds, hoe moeilijk kan het zijn? :)
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh jammer, ik ging meelezen voor tips, maar het klinkt niet echt goed.
Denk dat ik het eigenlijk ook wel te warm zou vinden.
Ik heb m’n telefoon gewoon aan als ik ga slapen. Mijn man heeft er geen last van gelukkig.
Ik heb deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/sleepiezz-s ... oductImage

Ik ben een zij/buikslaper en ben er echt enorm tevreden over. De speakertjes kun je in de stof een stukje verschuiven waardoor ik er niet op lig. Ik val er echt prettig mee in slaap en pak hem vaak 's ochtends erbij wanneer het vroeg licht wordt. Ik wil nooit meer zonder :)!
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn ogen vallen van hun stokjes af. Bluetooth in een slaapmasker?
Wat is er mis met slapen zonder oordopjes en technieken?
The saddest thing I've ever seen on my tv screen. Was a dying man who died for his dream.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb deze gekregen voor kerst omdat ik altijd met een luisterboek aan ga slapen: https://www.bol.com/nl/p/oliphant-muzie ... androidapp...

Geen idee nog of het fijn is haha, zit nog in de verpakking, maar ga het binnenkort uitproberen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vroegevogel schreef:
27-01-2023 01:14
Wat is er mis met slapen zonder oordopjes en technieken?
Dat lukt niet iedereen.

Mijn man en dochter zijn heel blij met die maskers en slapen sneller in en beter/dieper. Ze gebruiken dan zo’n kalmerend watergeluidje of zo.

Let wel op waar de bediening zit en of je de speakers iets kan schuiven, als je een zijslaper bent.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind dat superfijn. Heb wel een kussen met uitsparing voor de oren (m line kussen) dus drukt sowieso niet. En je kunt de speakertjes wat verschuiven zodat ze goed zitten.
Ik heb m van Ali. Werkt prima.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een goedkope Chinese (11 euro ofzo). Pas 1 of 2 keer geprobeerd en niet ontevreden. Geluid is prima en controls werken zoals het hoort. Maar qua kwaliteit natuurlijk wat je er voor betaalt.

Ik word altijd even wakker en doe hem dan af. Deed ik met oortjes ook. Slaap daarna gelijk weer verder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vroegevogel schreef:
27-01-2023 01:14
Wat is er mis met slapen zonder oordopjes en technieken?
Als jij me kan vertellen hoe ik dan de nachten door kom: graag. Als je vaak maar nachten maakt van zo'n 2 uurtjes, dan is muziek/serietje/e reader wel zo prettig kan ik je vertellen. Anders duren de nachten zoooo ontzettend lang. Niet erg voor een keertje maar wel als je meer slechte dan goede nachten hebt. Ben blij met de huidige techniek!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vroegevogel schreef:
27-01-2023 01:14
Mijn ogen vallen van hun stokjes af. Bluetooth in een slaapmasker?
Wat is er mis met slapen zonder oordopjes en technieken?
Als je tinnitus hebt zoek je naar iets waarbij je wel kan slapen

Wat een kortzichtige reactie ..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb weer een bij bol.com gekocht. Ik vond t Oogmasker te zwaar en dik en ik kon ook niet goed op mijn zij liggen. Dan drukte die speakers in mijn oor. Voor mij dus geen succes.
https://www.bol.com/nl/p/bluetooth-slaa ... androidapp


Deze lijkt dezelfde te zijn als de mijne, maar nu €12,95 ipv 24.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn dat niet gewoon dezelfde als op aliexpress?
Alle reacties Link kopieren Quote
Vroegevogel schreef:
27-01-2023 01:14
Mijn ogen vallen van hun stokjes af. Bluetooth in een slaapmasker?
Wat is er mis met slapen zonder oordopjes en technieken?
Jij bent kennelijk zo'n geluksvogel die kan slapen zodra je hoofd je kussen raakt. Helaas is niet iedereen zo fortuinlijk.

Dank voor de tips mensen, ik ga kijken!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb alleen een hoofdband trouwens, vrij dun. Geen oogmasker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kokora schreef:
27-01-2023 01:10
Ik heb deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/sleepiezz-s ... oductImage

Ik ben een zij/buikslaper en ben er echt enorm tevreden over. De speakertjes kun je in de stof een stukje verschuiven waardoor ik er niet op lig. Ik val er echt prettig mee in slaap en pak hem vaak 's ochtends erbij wanneer het vroeg licht wordt. Ik wil nooit meer zonder :)!
Deze heb ik besteld! Ik laat binnenkort weten hoe ‘t bevalt.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een update: ik ben blij met mijn slaapmaskertje. Ik kan vanwege de harde speakertjes op den duur niet prettig op m'n zij liggen, maar plat op de rug gaat goed en ik kan nu heerlijk podcasts en muziek luisteren in bed. De band voelt zacht aan om mijn hoofd. Bedankt voor de tip dus!
't Is al met al een heel gedoe

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven