Smart led lamp action

18-09-2021 20:19 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Die zou je met de LSC app en Google Home app kunnen bedienen. Je zou het natuurlijk aan en uit zetten en dimmen en nog wat andere dingen. Wat ik mij afvraag: weet iemand of je ook een timer kan instellen voor wanneer het aan of uit gaat?

Als er op deze geen timer in te stellen is, weet iemand er één waarbij het wel kan?
Alle reacties Link kopieren
Met de LSC app kan je dat allemaal instellen. Of via Google home.

Ik heb inmiddels bijna al mijn lampen die van de action zitten en die gekoppeld aan de app en daarmee dus ook aan de Google home. Echt ideaal.
Alle reacties Link kopieren
Goed om te horen :) had het vanmiddag gehaald maar twijfelde en kon niet zien wat je allemaal kan instellen. Ik ga het gelijk installeren. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Nou, hij is geïnstalleerd! Echt blij verrast. Enige nadeel: wanna het wifi-signaal wat zwakker is, dan werkt de app wat minder goed. Maar voor de rest perfect!
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
18-09-2021 22:41
Nou, hij is geïnstalleerd! Echt blij verrast. Enige nadeel: wanna het wifi-signaal wat zwakker is, dan werkt de app wat minder goed. Maar voor de rest perfect!
Het is geen Philips 😂. Dat neem ik maar voor lief.

Had uitgerekend dat als ik alles op hue over zou zetten ik ongeveer €300,- kwijt zou zijn. Denk dat ik nu rond de €75.- zit. Dus ik ben blij.

Je kan allemaal plannen maken. Apparaten tegelijk laten schakelen, warmer of feller zetten. Ben daar een middagje druk mee geweest om dat allemaal in te stellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven