Smoothiemaker

21-03-2023 09:46 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik maak tegenwoordig bijna dagelijks een smoothie. Nu gebruik ik mijn oude staafmixer maar zeker als het fruit nog half bevroren is trekt die het maar moeilijk. Welk apparaat is een echte aanrader voor smoothies?
Ik heb een magic bullet. Gekocht via bol.com. doet prima wat ie moet doen. Geloof dat ie rond de 50 euro was met blender mengkom erbij die ik ook nodig had).

Ik gebruik ook diepvriesfruit maar ik doe alle ingrediënten 's avonds voor ik naar bed ga al in de beker en dan in de koelkast. ' s ochtends alleen nog een schepje havermout id beker en dan gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sowieso moet je het niet bevroren gaan mixen. Dan mol je de messen en de motor want bent gewoon ijs aan het hakken.

Geef het tijd om te ontdooien.
Geef mensen geen informatie waar ze niet mee om kunnen gaan.
KooktMetKnoflook schreef:
21-03-2023 10:18
Sowieso moet je het niet bevroren gaan mixen. Dan mol je de messen en de motor want bent gewoon ijs aan het hakken.

Geef het tijd om te ontdooien.
Natuurlijk wel, zeker in de zomer is het juist heerlijk als (een deel van) het fruit bevroren is! Maar dan moet je wel het juiste apparaat hebben.

Ik zelf heb een high speed blender (merk blendtec) maar dat is wel een behoorlijke investering als je alleen af en toe een smoothie maakt. Aan de andere kant gaan die dingen bijzonder lang mee, en dat kan ik van veel 'goedkopere' blenders/keukenmachines niet zeggen. En dan heb ik het niet over een blender van de action maar ook over een philips van 150 euro.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een blender van Philips die ook geschikt is voor ijsklontjes. Er zit een grote glazen kan op. Stevig ding, gaat al zeker 6 jaar mee en wordt veel gebruikt.
She was brave and strong and broken, all at once.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel eerlijk gezegd heb ik gewoon een hele simpele van de action. Werkt echt prima. Mooi maatje.
Toen mijn eerste kapot ging heb ik een duurdere gekocht , maar die ging mooi weer retour en ik weer naar de action. Doe er 2 jaar mee.
Bevroren fruit gaat prima. Ik ben tevreden.
Alle reacties Link kopieren Quote
KooktMetKnoflook schreef:
21-03-2023 10:18
Sowieso moet je het niet bevroren gaan mixen. Dan mol je de messen en de motor want bent gewoon ijs aan het hakken.

Geef het tijd om te ontdooien.
Met een blender van bv Maggimix kan je ijsblokjes crushen en daarom ook bevroren fruit.
De meeste duurdere blenders kunnen dit. Bij voorkeur glas.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier gaat bevroren fruit prima met de staafmixer. Heb juist de blender weg gedaan. Staafmixer neemt veel minder plek in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Woez schreef:
21-03-2023 10:25
Ik heb een blender van Philips die ook geschikt is voor ijsklontjes. Er zit een grote glazen kan op. Stevig ding, gaat al zeker 6 jaar mee en wordt veel gebruikt.
Fijn apparaat hè :)
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er een gekregen waar je twee van die to-go bekers op kunt draaien. Dat vind ik veel fijner en minder zwaar dan een grote glazen kan.

Ik heb hem pas een paar maanden dus kan nog niet echt iets zeggen over de kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de Bosch Multitalent 3. Dat is een blender en food processor. Deze is niet heel duur, EUR 80. Is geschikt voor bevroren fruit en ijsblokjes. Ik maak dagelijks smoothies en ben er heel blij mee.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven