Sociale huurwoning
donderdag 17 november 2011 om 18:26
Hoi allen,
Ik heb laatst gereageerd op een sociale huurwoning in apeldoorn. Na ingelogd te hebben ben ik ervan op de hoogte dat we van de 79 personen die gereageerd hebben op dezelfde woning, wij op positie 9 staan. Hebben we nou kans om op gesprek te komen? of vallen we daar net buiten dan?
groetjes!
Ik heb laatst gereageerd op een sociale huurwoning in apeldoorn. Na ingelogd te hebben ben ik ervan op de hoogte dat we van de 79 personen die gereageerd hebben op dezelfde woning, wij op positie 9 staan. Hebben we nou kans om op gesprek te komen? of vallen we daar net buiten dan?
groetjes!
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
donderdag 17 november 2011 om 18:30
Het verschilt per woningcorporatie. Sowieso is er meestal geen 'gesprek', het is geen sollicitatie ofzo (behalve als het huis in een probleemwijk staat) maar mensen komen kijken in de volgorde waarin het huis wordt aangeboden. Soms beginnen ze bij nummer 1, als die het niet wil, gaan ze naar nummer 2 etc, soms nodigen ze 10 mensen uit op dezelfde tijd, en van degenen die het willen hebben, krijgt degene met de langste inschrijftijd m. Maar sowieso krijg je het huis dus niet als 1 van de 8 mensen die voor jou zijn ge-eindigd het willen.
donderdag 17 november 2011 om 19:26
donderdag 17 november 2011 om 19:28
vrijdag 18 november 2011 om 04:51
Hier, middelgroot dorp, nodigen ze vaak ook nr 1 tot 10 uit. Ligt eraan: Is dewijk geliefd en het huis in goede staat, dan nodigen ze maar 1 persoon uit. Verwachten ze dat e velen weigeren, dan nodigen ze er 10 tegelijk uit.
Je KAN geluk hebben als nr 9, maar als je in de top 5 zit begin je pas echt kans te maken.
Je KAN geluk hebben als nr 9, maar als je in de top 5 zit begin je pas echt kans te maken.
vrijdag 18 november 2011 om 06:26