Solar tuinlampen van de Action
zondag 14 juli 2013 om 20:28
Ik dacht deze week, doe eens gek, koop een paar van die leuke tuinfakkels op zonne-energie bij de Action. Nu staan ze in mijn tuin te pronken, maar shinen doen ze nog niet echt. Heb er net eentje aan geprobeerd maar die doet het alleen als ik m op z'n kop houd. Dan steekt het lampje dus naar boven, maar ja, die fakkel moet er andersom in. De andere doet het helemaal niet.
Iemand ervaring?
Iemand ervaring?
zondag 14 juli 2013 om 20:45
Klopt, doen het pas in het donker, maar TO zegt dat ze ze deze week heeft gekocht. Dan neem ik aan dat ze ze ook in het donker al heeft getest. Heb je de sensor al eens afgedekt om te kijken of ie dan wel aan gaat?
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
zondag 14 juli 2013 om 22:50
quote:whatcomesaround schreef op 14 juli 2013 @ 20:54:
Testen in de winkel.. Niet echt een handig advies, lijkt me dat ze eerst zonlicht nodig hebben toch?
Maare, als ze het niet doen zou ik ermee terug gaan inderdaad.In de winkel testen kan wel. Je houdt hem even vlak bij een lamp en legt dan je hand eroverheen. (moet ze regelmatig testen op het werk.)
Testen in de winkel.. Niet echt een handig advies, lijkt me dat ze eerst zonlicht nodig hebben toch?
Maare, als ze het niet doen zou ik ermee terug gaan inderdaad.In de winkel testen kan wel. Je houdt hem even vlak bij een lamp en legt dan je hand eroverheen. (moet ze regelmatig testen op het werk.)
maandag 15 juli 2013 om 09:55
maandag 15 juli 2013 om 19:11
Ik heb geen tulpen maar lampions van een andere winkel.
Die laden alleen op als het knopje op ON staat. En dan veel zonlicht op de cellen. Na 6 - 8 uur is de batterij vol. En dan heb je wel iets van 12 uur licht. Maar ze gaan vanzelf uit als er teveel licht is. Schaduw geeft geen energie. Dus wel echt in de zon leggen. Anders doen ze niks.
Als het bewolkt is dan kost het bijna een hele week om er 1 uurtje licht uit te krijgen.
Maar als het donker is dan moeten ze wel OFF want anders zijn ze zo leeg.
Die laden alleen op als het knopje op ON staat. En dan veel zonlicht op de cellen. Na 6 - 8 uur is de batterij vol. En dan heb je wel iets van 12 uur licht. Maar ze gaan vanzelf uit als er teveel licht is. Schaduw geeft geen energie. Dus wel echt in de zon leggen. Anders doen ze niks.
Als het bewolkt is dan kost het bijna een hele week om er 1 uurtje licht uit te krijgen.
Maar als het donker is dan moeten ze wel OFF want anders zijn ze zo leeg.