Spaanse hond
vrijdag 31 augustus 2012 om 15:21
Wij krijgen mogelijk een spaanse hond en nu ben ik 'n naam aan 't bedenken.
Weet iemand een leuke spaanse naam of een leuke vertaling.
Onze andere hond komt uit griekenland en haar naam is een griekse godin.
En ja, voordat de discussie losbarst, ik weet dat de asiels hier ook vol zitten en toch gaan wij voor deze hond.
ik heb in mijn leven 6 honden gehad waarvan 4 nederlandse asielhonden en 2 buitenlandse, dus ik heb al vaak een hond uit 't asiel gehad.
Maar als iemand een leuke naam weet dan hoor ik 't graag.
Weet iemand een leuke spaanse naam of een leuke vertaling.
Onze andere hond komt uit griekenland en haar naam is een griekse godin.
En ja, voordat de discussie losbarst, ik weet dat de asiels hier ook vol zitten en toch gaan wij voor deze hond.
ik heb in mijn leven 6 honden gehad waarvan 4 nederlandse asielhonden en 2 buitenlandse, dus ik heb al vaak een hond uit 't asiel gehad.
Maar als iemand een leuke naam weet dan hoor ik 't graag.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
vrijdag 31 augustus 2012 om 15:25
vrijdag 31 augustus 2012 om 15:41
Harstikke leuk dat jullie een spaanse hond gaan adopteren.
http://www.petnames.net/female-spanish-pet-names.html
Misschien vind je hier een leuk naam tussen.
http://www.petnames.net/female-spanish-pet-names.html
Misschien vind je hier een leuk naam tussen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 31 augustus 2012 om 15:44
quote:Gatti schreef op 31 augustus 2012 @ 15:36:
Zo zie je maar, multi culti gaat onder honden heel wat makkelijker.Krijgt ze ook een inburgeringscursus? .
Zo zie je maar, multi culti gaat onder honden heel wat makkelijker.Krijgt ze ook een inburgeringscursus? .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 31 augustus 2012 om 15:48
quote:Gatti schreef op 31 augustus 2012 @ 15:46:
[...]
Uiteraard, we oefenen 't volkslied en gaan kroketten eten.Geweldig dan is ze straks helemaal geïntegreerd
[...]
Uiteraard, we oefenen 't volkslied en gaan kroketten eten.Geweldig dan is ze straks helemaal geïntegreerd
vrijdag 31 augustus 2012 om 15:49
quote:Kuzu schreef op 31 augustus 2012 @ 15:46:
Hond
Woef
Zoef
Oke ze zijn niet Spaans.
Maar Spaanse honden zeggen ook 'woef'Dat is nou zo geweldig van honden welke nationaliteit ze ook zijn ze spreken elkaars taal.
Hond
Woef
Zoef
Oke ze zijn niet Spaans.
Maar Spaanse honden zeggen ook 'woef'Dat is nou zo geweldig van honden welke nationaliteit ze ook zijn ze spreken elkaars taal.
vrijdag 31 augustus 2012 om 15:51