Spin!

17-03-2010 12:47 104 berichten
Help oh help oh help!! Ik zit nu met de laptop op veilige afstand!

Zag net mn kat rennen, met een ongelofelijk dikke spin die voor hem weg rende! Kat dreef de spin in een hoek maar omdat ik heel hard 'pak hem daaaaaaan!' gilde schrok de kat zo dat hij weg rende. Toen ging ik tegen andere kat gillen dat ze hem moest pakken, maar die schrok ook van mijn hysterie. (Meestal als ik een vliegje of iets anders kleins zie roep ik: kijk daar, kijk daar, pak maar! en dan snappen ze het wel maar nu gilde ik iets te hysterisch geloof ik)

God oh god. Het Monster is nu onder de kast gekropen en kat zit er voor te waken. Ik hou heel dapper vanaf een afstand de andere kant in de gaten voor als spin daar er weer onder uit komt.
Alle reacties Link kopieren
zitten er niet heel veel proteine in spinnen?
Bekijk straks (in de herst of zo) 's een spin die een web aan het bouwen is. Prachtig toch? Dat beest heeft wel meer te doen dan jou het leven zuur maken. Behandel ze gewoon met respect en zet ze buiten op de stoep, goed voor je karma.
Zulke joekels maken geen web, daar blijven ze niet in hangen. Het zijn echte rovers. Ze kunnen zo lekker hard rennen en het liefst op momenten dat je het niet verwacht...

Het was echt heel naar!

Wat is er gebeurd:

Ik was op zoek naar wat poetsspullen en zat argeloos in het kastje tussen de poetszooi te rommelen. Ik verplaats iets en wat komt eronder tevoorschijn? SPIN! Hij rende gauw weg achter in het kastje. Heb de deur dicht geknald en de poetsspullen gelaten voor wat het was.

Hij was kleiner dan de eerste maar groter dan die kolonie spinnen op het strand.

Ik vind dat ik voor de rest van het seizoen genoeg spinnen gezien heb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven