Spin!

17-03-2010 12:47 104 berichten
Help oh help oh help!! Ik zit nu met de laptop op veilige afstand!

Zag net mn kat rennen, met een ongelofelijk dikke spin die voor hem weg rende! Kat dreef de spin in een hoek maar omdat ik heel hard 'pak hem daaaaaaan!' gilde schrok de kat zo dat hij weg rende. Toen ging ik tegen andere kat gillen dat ze hem moest pakken, maar die schrok ook van mijn hysterie. (Meestal als ik een vliegje of iets anders kleins zie roep ik: kijk daar, kijk daar, pak maar! en dan snappen ze het wel maar nu gilde ik iets te hysterisch geloof ik)

God oh god. Het Monster is nu onder de kast gekropen en kat zit er voor te waken. Ik hou heel dapper vanaf een afstand de andere kant in de gaten voor als spin daar er weer onder uit komt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat eet trouwens alles met zes poten, maar spinnen, daar begint hij niet aan. Smaken blijkbaar vies.
Ik heb heel enthousiast, 'kijk poes, daar' geroepen. Heel dapper alsof het om een klein spinnetje ging, en de katten zitten er nu met zn tweeën bij, maar volgens mij weten ze ook niet zo goed wat ze ermee aanmoeten. Ze kijken alleen maar!

Gelukkig blijft spin rustig op de muur zitten en is het niet zo'n Snelle Jelle die vliegensvlug door de hele kamer schiet!

Waar blijft mijn vriend?!?
quote:Loreyi schreef op 17 maart 2010 @ 12:55:

@Poeszie, wel als het om iets kleins gaat, als ik op een bepaalde toon zeg 'pak hem dan' en er bij wijs, snappen ze dat er iets leuks is om op te jagen.

Nu stond ik vanaf de andere kant van de kamer te gillen (en eerlijk gezegd ook op en neer te springen) en dat werkte toch iets minder Hoewel ik dat trucje bij mijn katten ook niet hoef te leren, die komen uit zichzelf ook met allerlei gruwelijks binnen zetten :puke:
ohhhh gruwelijk, ik leef met je mee...
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
OMG Loedoe! Ik schrok me de tering van jouw plaatje! Het komt aardig in de buurt! Hij is wat kleiner, maar heeft naar verhouding wel n dikker lijf. *gruwel*

Mooi niet dat ik mn camera ga pakken, dan moet ik te dicht bij komen!
quote:loedoe schreef op 17 maart 2010 @ 12:59:

Iets van een jaar geleden is er precies zo'n topic geweest. Ik heb me dood gelachen :-D

Maar, Loreyi, ik leef met je mee. Van het kleinste spinnetje ga ik al janken... Misschien je katten nu lief met brokjes overhalen het monster te verslinden? 'poezie poezie, ik heb een groot zwart harig hapje voor je. kom maar halen poezie poezie'.Ja bij andere topics hierover lach ik me ook altijd dood maar nu is het heel eng!
Mijn redder in nood is thuis!
quote:Loreyi schreef op 17 maart 2010 @ 13:04:

Mijn redder in nood is thuis!

HELD!

Alleen daarom al is het verstandig een relatie te hebben

Sorry, voor het plaatje, ik kon het niet laten
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is.beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Hmmm en dan pakt je kat hem en dan hoor je de spin zo gruwelijk vies kraken als ie er op bijt. :puke:
Liever dat de spin kraakt dan dat ie op me afloopt. Ik zou alleen mijn kat 3 dagen niet meer aanraken geloof ik ('jij eet spinnen?! vies beest!' )
Nee, geen plaatjes! Krijg er de kriebels van....

Succes en ik hoop dat je vriend snel thuis is.
Ok mensen, het is voorbij! Ik kan weer rustig ademhalen! Al ben ik nog helemaal hyper van de angst die ik zojuist hem moeten doorstaan!

Ik heb weer hysterisch gillend en springend mn vriend op de spin gewezen, die gelukkig nog altijd op redelijk dezelfde plaats zat, in de gaten gehouden door mijn twee geweldige katten!

Mijn vriends reactie: F*cking hell! Want hij was écht heel groot hoor!

Dapper trok hij zijn schoen uit en sloeg.... Mis! Toen was de spin ineens wel heel snel en sprintte er vandoor en ik ging bijna huilen want wedden dat dat rotbeest zich zou verstoppen en dan heel onverwacht op me zou komen zitten!

Maar niets van dat alles, een eindje verderop zat hij en toen sloeg mn vriend raak en heeft het lijkje netjes opgeruimd.

De katten snuffelen nou rond op de plaats des onheils en op de plaats waar hij het eerste zat en ik ben bang dat er nog een spin zit, maar dat zal wel meevallen.

Oef, wat een heftige 20 minuten waren dat
Oeps, mezelf gekwoot!
Zelfs als je vriend lelijk is, uit zijn bek stinkt en vervelend is zou ik nu ongelooflijk veel van hem houden . Gelukkig dat ie snel thuis was.. quelle horreur!
quote:loedoe schreef op 17 maart 2010 @ 13:14:

Liever dat de spin kraakt dan dat ie op me afloopt. Ik zou alleen mijn kat 3 dagen niet meer aanraken geloof ik ('jij eet spinnen?! vies beest!' )

dit topic heeft mijn dag weer goedgemaakt, dankjewel TO, fijn dat de spin inmiddels keurig is opgeruimd
quote:loedoe schreef op 17 maart 2010 @ 13:17:

Zelfs als je vriend lelijk is, uit zijn bek stinkt en vervelend is zou ik nu ongelooflijk veel van hem houden . Gelukkig dat ie snel thuis was.. quelle horreur!

Ja he, stel je voor dat ik die spin al om 11 uur ofzo had gezien. Had ik 2 uur lang in doodsangst moeten zitten!

Nu durf ik voorlopig ook niet op te ruimen, bang dat over spinnen achter/onder/in verstopt zitten!
Fijn dat ie dood is!

Nu niet meer teveel aan blijven denken, anders hou je de hele dag de kriebels.
quote:Nemhain schreef op 17 maart 2010 @ 13:20:

dit topic heeft mijn dag weer goedgemaakt, dankjewel TO, fijn dat de spin inmiddels keurig is opgeruimd Ik vond er anders niks aan
OMG loedoe!!! Ik had een levensechte schrikreactie hier, zat bijna met mijn neus op het scherm van mijn laptop tijdens het naar beneden scrollen!

Needless to say dat zo´n spin zich hier ook niet moet vertonen wanneer mijn vriend niet thuis is.

Helaas doen ze het dan juist wel, misschien wel met opzet .

Ik heb me tijdens dat andere topic kostelijk vermaakt en nu ook, al was het alleen maar uit pure herkenning. Heb het zelf ook meegemaakt en dan zit je echt in doodsangst!
Ik ging meteen de huiskamer angstig rondkijken of er ergens een spin zat. Brrrrr!
quote:spinnetje schreef op 17 maart 2010 @ 12:54:

Hier ben ik!!
Ben ik helemaal vergeten te beschrijven hoe heldhaftig ik in het begin was!

Kat had spin dus in een hoek gedreven, maar hij zat achter de gitaar. Toen heb ik éérst de gitaar weg gepakt om de kat de ruimte te geven en dáárna ben ik pas naar de andere kant van de kamer gerend om hysterisch te gaan gillen.

Zou er nog een spin in de gitaar zitten?
Ik krijg meteen kriebels en check de muren of er geen spin zit....

Maar die wagen zich gelukkig niet heel snel binnen met 5 kattige-jagers

Dapper dat je de gitaar pakte! msschien zit er wel n nestje in? (sorry.....)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven